Ikävöitte, mutta mutta

Anonyymi

onko teillä taitoja parisuhteeseen? Millaisia taitoja vaaditaan ?

43

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On taitoja parisuhteseen. Luonteeltani sellainen että olen vastenmielinen sille jonka haluaisin.. kuka oikeita tunteita suhteseen edes kaipaa?

• Anonyymi

Siitä löytyy kyllä kokemusta. Itse en kelpuuttaisi kokematonta miestä parisuhteeseen. Parisuhteessa täytyy osata kunnioittaa ja arvostaa toista! Harvalta löytyy nuo ominaisuudet. Suhteen eteen täytyy jaksaa tehdä töitä.

• Anonyymi

Voi voi. Olen tavannut miehiä, jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa. Joskus vaan on kumppani ollut niin väärä, että tuntuu vaan pahemmaksi menneen. En esim. ymmärrä toisten juomisen mahdollistajia. Jotta saa sen toisen pitää omanaan. Taitaa näitä löytyä myös miehistäkin :( ja löytyykin.

Kyllä se sitten on niinkin että jotkut on saaneet viettää siinä "parisuhteessa" ihan omaa elämäänsä, vaikka suhteessa olisi lapsiakin. Kaikki katsotaan läpi sormien, jotta se kulta siinä pysyy ja riippuvuussuhde jatkuu. Kanaemo pitää kyllä huolen ja suvaitsee kaiken. Sitten kun tuollainen mies tapaa minun kaltaisen, oman arvonsa tuntevan naisen, menee täysin sekaisin. Ei minkään näköistä käsitystä mitä on olla tasavertaisena parisuhteessa. Jos on vaan luovittu niissä vahingollisissa riippuvuussuhteissa, missä pelataan jotain kummallista peliä.

• Anonyymi

No itse näkisin, että luottamus ja intohimo on ne tärkeimmät. Huumori hyvänä kolmoisena. Nuilla pääsee jo pitkälle.

• Anonyymi

Niitä taitoja kyllä löytyy. Osaan hyvin pitää koossa sellaisenkin parisuhteen, jossa en itse ole edes onnellinen. Ei todellakaan kadehdittava taito, mutta kertoo siitä, että osaan mukautua. En tosin enää ikinä suostu tuollaiseen. Opin, että joskus kannattaa vaan nostaa kytkintä.

• Anonyymi

Ihan kuin olisin itse tämän kirjoittanut!

• Anonyymi

Hyvä kysymys! Parisuhde ei tarvitse taitoja, parisuhde syntyy parin välille mielikuvituksen, huumorin ja yhteisien kiinnostuskohteiden toteutukseen.
      Sivutuotteena saa ja haluaa toiselle, https://youtu.be/5yzxkrmJgpw

• Anonyymi

Parisuhde on ihmissuhde ja siihen tärkein taito on osata elää hyvässä hengessä muiden kanssa.

Miten hyvissä väleissä pystyy sitten ihmisten kanssa elään?

Useimmiten toimii kun puhuu kunnioittavasti ja nätisti. Kynnysmattona ei kuitenkaan kannata olla mikäli haluaa itsekin tuntea suhteen täyttävän omatkin tarpeet ja tuovan onnellisuutta. Mutta sellainen itsekkyys ei suhteessa toimi kun ei olla enää yksikkö vaan kaksikko. Ajattelu pitää kääntää ”me” ja ”miten me olemme onnellisia nyt ja tulevassa”

Useimmiten pettäjät ovat niitä jotka luontaisesti tai jonkin tapahtuman sysäämänä ovat alkaneet ajatteleen ” miten yksin minä olen nyt ja tulevassa onnellinen ja tyytyväinen”

Suhteessa kuitenkin pitäisi vaikeuksienkin kohdalla ajatella ” miten me selviydymme tästä yhdessä ilman eroa ja olemme yhdessä onnellisia jälleen”

Kun suhteessa se ajattelu muuttuu ”minä ja minun hyvinvointi” ajatteluun usein ollaan eroa tekemässä sillä seuraavat askaleet valitaan itsekkäästi ja usein suhdetta vahingoittavia tekoja alkaa olla valinnoissa joista yksin ”minä” saa ilon ja tyydytyksen.

Empatia ja erilaisen luonteen ymmärtäminen on taito jota vaaditaan myös. Itsellä kokemusta useammasta miehestä joilla kyky käsittää aremman, ujomman, introvertin jännittäjä luonteen käytöstä oli heikko. Mulle huudettiin, mökötettiin, rangaistiin ja syyteltiin aivan sairaana pienintäkään empatiaa tuntematta. Esim. Huomion keskipisteenä olosta tullut kiusaantunut reaktioni sellainen nolostuminen sai aikaan ex-avokillani loukkaantumisen ja usean päivän mökötyksen. Miehet ei oikein osaa ajatella eikä
      Asettua toisen asemaan miettiin syitä. Ei niitä edes kysytä. Raivotaan vaan.

Suhde vaatii myös joustamaan, mutta siinäkin on rajansa mihin asti. Kun joustaa niin pitkälle että itsellä alkaa olla ahdistunut olo on joustettu liikaa.

Suhteessa pitää kuitenkin muistaa aina kunnioittaa toisen rajoja. Vaikka oltais ihan yhdessä asuva pari, niin toinen ihminen on erillinen ihminen. Ei seurustelukumppanin omaisuutta eikä hänen elämän ja kehon jatketta. Tällä tarkoitan esim. Seksuaalista itsemääräämisoikeutta. Parisuhteessakin väkivalloin toisen kanssa seksin harrastaminen on rikos. Toisen keho on sen eikä kumppanin kehon jatke.

Toinen asia on että toisen omaa elämää on esim. Työt ja päätökset kuuluvat yksin hänelle. On paljon asioita joita seurustelukumppanille ei kuulu ja joihin ei valtuuksia edes avioliitossa. Joihin tarvitaan vain sen henkilön antama allekirjoitus ja henkilöllisyystodistus. Tämä
      Jo osoittaa että toinen asioineen ei ole toisen omistuksessa vaan hän on edelleen yksilö jolla on omia asioita jotka on yksin hänen ja niitä
      Rajoja pitää kunnioittaa myös suhteessa.

Mustasukkaiset usein unohtaa tän rajan ja henk.koht reviirin ja rikkoo toisen rajoja toistuvasti.
      He ei jotenkin käsitä että yhtä nopeasti kuin he kumppaninsa saivat ja kumppaninsa alkoi elämäänsä jakaan kanssaan, niin kumppani voi myös jättää ja valtuudet toisen elämän joihinkin osa-alueisiin poistuu. Parisuhteessa ne valtuudet on luotettu toiselle ajatellen että toinen käyttää niitä hyvään ei kumppania vastaan, mutta kun suhteesta tulee ero se ”laina valtuus” poistuu.
      Eli toisen elämään ei ole omistajuutta. Sulle on vain annettu niitä lahjaksi luottamuksella mutta se on vain laina. Ei omistajuus.

Jos toista kunnioittaa ymmärtää toisen ihmisen elämän arvokkuuden ja huolehtii toisen luottamuksella antamista valtuuksista elämäänsä vastuulla ja hyvin.

Näin ne hommat etenee kohti pidempää suhdetta!

Tein itse pari testiä kun en aina itse oo varma mitkä valmiuteni ovat.

”Olet tasapainoinen sitoutuja

Et ole sitoutumiskammonen etkä ripustautuja, vaan tasapainoinen ja itsevarma sitoutuja. Pystyt hyvään parisuhteeseen, koska et ahdistele etkä painosta kumppaniasi etkä toisaalta pelkää itse menettäväsi vapauttasi. Tai vaikka välillä pelkäisitkin, tiedät, että elämässä nyt vaan pitää tehdä valintoja.”

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/testaa-oletko-sitoutumiskammoinen-vai-ripustautuja

” Kyllä

Olet todellakin valmis kaikkeen siihen, mitä parisuhteessa oleminent uo mukanaan - niin hyviin kuin huonoihin asioihin. Olet valmis olemaan toisen rinnalla, tekemään asioita yhdessä sekä ylittämään kaikki esteet, joita tiellenne voi tulla.”

https://www.nainen.com/testaa-oletko-valmis-vakavaan-parisuhteeseen/

• Anonyymi

sori, kukaan ei lue noin pitkiä. Opettele tiivistämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sori, kukaan ei lue noin pitkiä. Opettele tiivistämään.

Sanoin 8 vuoden ex -avollekin joskus tämän;

”Tämä olen minä. Tällainen olen. Jos olisin muuta en olisi minä. Jos ei kelpaa. Tossa on ovi. Et ole suhteessa väkisin. Voit koska vain vaihtaa enemmän mieleiseesi”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin 8 vuoden ex -avollekin joskus tämän;

”Tämä olen minä. Tällainen olen. Jos olisin muuta en olisi minä. Jos ei kelpaa. Tossa on ovi. Et ole suhteessa väkisin. Voit koska vain vaihtaa enemmän mieleiseesi”

Toiha o yleensä eukkojen harraste, ottaa joku ei mitenkään itteään miellyttävä renttu hoteisiinsa ja pitää omana pikku projektinaan, muuttaa unelmiensa prinssiksi. Tos nyt ukko yritti samaa. Ottakaa semmonen heti kerrasta, jonka tavoista ei tarvi ulista ja tehdä ikuisuusprojektii muuttaa unelmiesihmiseks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiha o yleensä eukkojen harraste, ottaa joku ei mitenkään itteään miellyttävä renttu hoteisiinsa ja pitää omana pikku projektinaan, muuttaa unelmiensa prinssiksi. Tos nyt ukko yritti samaa. Ottakaa semmonen heti kerrasta, jonka tavoista ei tarvi ulista ja tehdä ikuisuusprojektii muuttaa unelmiesihmiseks

Susanna Ruotsalainen ja Matti Nykänen rojekti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä just! En henkilökohtaisesti ymmärrä miksi pitää aloittaa suhde jossa suhteen ekasta päivästä lähtien toisen ominaisuuksista on naputettavaa. Eihän henkilö ole ollenkaan silloin itselleen oikea joten mitä tekee suhteessa?

Exäni moittiessa mua heti suhteen alusta saakka introverttiudestani, niin se loukkasi äärimmäisen syvästi, koska se oli niin syvästi sitä ydinminääni. Kokonaisuuteni ydin ja jos ydin mitä olen eli synnynnäinen geeneissä peritty tempperamentti ei miellytä vaan sitä halutaan muuttaa ekstrovertiksi, niin silloinhan henkilö jonka kanssa suhteessa olen ei rakasta ollenkaan mua vaan haavekuvaansa millaiseksi minut voisi muokkaamalla muuttaa!

Sanoinkin että kun tämä olen minä ollut lapsesta asti, ydinminäni jos ei kelpaa, olet väärän ihmisen kanssa kun introvertti on ikuisesti introvertti ja jos naismakusi on ekstrovertti niin oon väärä nainen sulle. Vaihda naista. Luonteeni ei muutu.

Eri asia jos moittii pettämisestä tai henkisestä tai fyysisestä väkivallasta, ryöstelystä tai laskujen maksamattonuudesta. Ne on tekoja joita saakin moittia mutta kun mennään ihan viattomaan tempperamenttiin. Se on ydinminää ja pysyvä ominaisuus. Ei muutu kuin kumppania toiseen ääripäähän vaihtamalla. Koko ihmisen luonne on sitten omista mieltymyksistä päinvastainen eikä kyse rakkaudesta ihmiseen vaan jostain muusta

• Anonyymi

Jos osaa valita kumppanin hyvin, ei siinä mitään taitoja tarvita. Toinen on sun paras kaveri, jonka puolesta tekee kaikkensa. Näistä parisuhdetaitojutuista tulee mieleen liike-elämä, jossa esioletuksena on, että vastapuoli haluaa hyötyä sun kustannuksella. Aidossa ihmissuhteessa toisesta välittää niin paljon, että tekee itselle epäsuotuisiakin päätöksiä toisen vuoksi.

• Anonyymi

Erehdysten kautta sitä oppii.
      Nuorempana oli täysin eri arvot kuin nykyään, nykyään sitä "etsii" ja haluaa sen sielunkumppanuuden, toisen hyväksymistä juuri sellaisena kuin on, syvää ja pyyteetöntä rakkautta, tietää että toinen on vierelläsi kovimmillakin karikoilla.
      Ja mikään vähempi ei riitä, siksi olenkin sinkku, ja saatan olla vielä pitkään.

• ei välttämättä vakavaan parisuhteeseen, kyllähän siinä taitoja tarvitaan.

mutta alkuun vois alottaa tutustumisella ja läheisyydellä <3

• Anonyymi

Taitoa enemmän tarvitaan halua jatkaa, päivästä toiseen. Joskus taidot loppuvat, - ja juuri usein näin suhteessa juurikin käy. Aina se yllättää, hämmentäviä uusia tunteita, apua en osaakaan. Siinä sitten herää kysymys onko halua opetella.

Halua opetella ja halua sallia opetella tarvitaan. Ehkä halu opetella on asenne ja sinänsä taito.

• Anonyymi

Se vaatii sellaista sitoutumista, että haluaa opetella ja kohdata kaiken sen mitä suhteessa tulee vastaan.

• Anonyymi

Olisi kyllä ymmärrystä ja taitojakin uskoakseni, mutta kun ei koskaan ole päässyt tapailua pidemmälle.
      Kyllähän se vissiin on sitten niin, etten täytä minkäänlaisia kriteerejä mitä asiaan tulee.
      Moni on kyllä sanonut, että olet riittävä tuollaisena, mutta silti kukaan ei ole kelpuuttanut.

Vaikeaa on ja myönnän olevani katkera. Minä en vain ymmärrä miksi.
      Ujo olen ajoittain ja haluaisin edetä hitaasti.
      Tämä on ilmeisesti sitten liian hitaasti.
      Terveisin m40.

• Anonyymi

Sen verran pitkä leiri takana, että taitoja jos jonkinlaisia. Osaan erotakin siten, että välit säilyy hyvinä.

• Anonyymi

Hienoa. Pojot sulle!

• Anonyymi

Tärkeimpiä taitoja mielestäni parisuhteessa on pitää se kahden ihmisen välisenä. En koskaan kerro meidän esim. riidoista eteenpäin tai läyhää kumppanistani pahaa kellekään. Täytyy olla samalla puolella.

• Anonyymi

Tuo mitä kirjoitit, että täytyy olla samalla puolella on elinehto kaikille ihmissuhteille, erityisesti parisuhteelle.
        Joillain miehillä on suuria vaikeuksia ymmärtää mitä tämä tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mitä kirjoitit, että täytyy olla samalla puolella on elinehto kaikille ihmissuhteille, erityisesti parisuhteelle.
        Joillain miehillä on suuria vaikeuksia ymmärtää mitä tämä tarkoittaa.

Sehän tarkoittaa toisesta huolen pitämistä. Vaikka muu maailma olisi vastaan ja kaikki muu kaatuu. Niin tiedät että on olemassa aina se yksi ihminen joka ei sinua vastaan käänny. Se on rakkautta ja jos sitä tunnetta ei ole suhde on turvaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän tarkoittaa toisesta huolen pitämistä. Vaikka muu maailma olisi vastaan ja kaikki muu kaatuu. Niin tiedät että on olemassa aina se yksi ihminen joka ei sinua vastaan käänny. Se on rakkautta ja jos sitä tunnetta ei ole suhde on turvaton.

Joo, noin kyllä kun noita suuria linjoja vedetään. Mutta. Todetakseen toisen ns kelvolliseksi, pienet jutut esimerkiksi tilan antaminen keskusteluissa seurassa ym puolen pitäminen jne indikoi tulevaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, noin kyllä kun noita suuria linjoja vedetään. Mutta. Todetakseen toisen ns kelvolliseksi, pienet jutut esimerkiksi tilan antaminen keskusteluissa seurassa ym puolen pitäminen jne indikoi tulevaa.

Mutta eikö tässä ollut kysymys siitä kun ollaan jo parisuhteessa. Tutustuminen täysin eri asia. Tai sitten en ymmärtänyt viestiäsi yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikö tässä ollut kysymys siitä kun ollaan jo parisuhteessa. Tutustuminen täysin eri asia. Tai sitten en ymmärtänyt viestiäsi yhtään.

Kyllä, mutta jos jo tutustuessa on taipumusta kävellä toisen yli, niin se suhteeseen päätyminen on vähän niin ja näin. Jotkut miehet ihan oikeasti tuntuvat kuvittelevan, että esim mielipiteiden kyseenalaistus on jotenkin määrätietoista ja viehättävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta jos jo tutustuessa on taipumusta kävellä toisen yli, niin se suhteeseen päätyminen on vähän niin ja näin. Jotkut miehet ihan oikeasti tuntuvat kuvittelevan, että esim mielipiteiden kyseenalaistus on jotenkin määrätietoista ja viehättävää.

Niin kyllähän erimielipiteitä voi olla. Ja niitä täytyy kunnioittaa. Ja kyllähän se voi tuoda kipinää keskustella eri mielipide eroista. Mutta jos elämän arvot yms. Ei natsaa ja niistä tulee vääntöä niin ei tule mitään. Mutta jos on jostain syystä on tarve päteä ja lytätä toisen ajatuksia. Osoittaa jatkuvasti kaapin paikka. Niin ei siitä kovin hedelmällistä suhdetta synny. Ja jos noin toimii siinä vaiheessa kun tutustutaan. Kannattaa miettiä onko tämä se ihminen joka arvostaa minua ja mielipiteitäni. Enkä kyllä tunne ketään naista joka pitäisi jotenkin viehättävänä piirteenä miehessä naisen yli kävelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin vielä että jos aikuinen mies käyttäytyy kuin pahainen kakara vänkää ja vääntää. Aika harva nainen halua itselleen mitään ,"kasvatusprojektia'". Kyllä aikuisen miehen täytyy olla jo sen verran tasapainoinen että osaa käyttäytyä asiallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllähän erimielipiteitä voi olla. Ja niitä täytyy kunnioittaa. Ja kyllähän se voi tuoda kipinää keskustella eri mielipide eroista. Mutta jos elämän arvot yms. Ei natsaa ja niistä tulee vääntöä niin ei tule mitään. Mutta jos on jostain syystä on tarve päteä ja lytätä toisen ajatuksia. Osoittaa jatkuvasti kaapin paikka. Niin ei siitä kovin hedelmällistä suhdetta synny. Ja jos noin toimii siinä vaiheessa kun tutustutaan. Kannattaa miettiä onko tämä se ihminen joka arvostaa minua ja mielipiteitäni. Enkä kyllä tunne ketään naista joka pitäisi jotenkin viehättävänä piirteenä miehessä naisen yli kävelyä.

Usko pois, joillain miehillä on taipumus uskoa, että päteminen ja keskustelujen voittaminen ja tietty "annakumäänäytän"-asenne on viehättävää.
        En todellakaan keskustellut aiheesta missään harkitsemismielessä. Lisäksi lähettäisin sellaisille nillittöjille terveisiä, jotka hokee, että "pakkoko on olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä, että koitappa välttyä joka kahvihuoneessa ja elämänvaiheessa, niin hankalaksi käy elämä kun nyt kuitenkin kaikista kanssakäymisistä elämässä puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko pois, joillain miehillä on taipumus uskoa, että päteminen ja keskustelujen voittaminen ja tietty "annakumäänäytän"-asenne on viehättävää.
        En todellakaan keskustellut aiheesta missään harkitsemismielessä. Lisäksi lähettäisin sellaisille nillittöjille terveisiä, jotka hokee, että "pakkoko on olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä, että koitappa välttyä joka kahvihuoneessa ja elämänvaiheessa, niin hankalaksi käy elämä kun nyt kuitenkin kaikista kanssakäymisistä elämässä puhutaan.

Anteeksi minä ymmärsin viestisi väärin. Kyllähän niitä on . Olen minäkin niitä usein tavannut. Mutta en usko että kohdallani on ollut missään hurmaus mielessä. Enemmänkin anna kun minä "tyttö" näytän ja kyllä minä tiedän miten tämä tehdään. Sitten miehelle ihan eri asenteella sama asia vaikka sanoisi samaa kuin minä.

• Anonyymi

Vaimo on sitä varten keksitty että opettaa rakasta miestään, jos tämä ei kaikkea osaa.

• Anonyymi

Rahaa en lainaa.

• Anonyymi

Ne ajat ovat mennyttä suhteet ..

• Anonyymi

Ei kiinosta persuakka.

• Anonyymi

Uskallan väittää, että minulla on hyvät parisuhdetaidot sopivan miehen kanssa. Parisuhde kun riippuu kummastakin osapuolesta, nimensä mukaisesti on parisuhde. Hukkaan menevät taidot, sillä sopivia miehiä, joilla nuo taidot on myös, ei ikäiselleni (yli 40v) ole vapaana. Kouluttamatonta miestä en ottais, tässä iässä ei halua ruveta suhdetaitoja kenellekkn opettamaan. Eikä suuret tunteet oo välttämättömyys. Semmonen mukava, leppiusa, rauhallinen yhteiselo jonkun kanssa olis kiva juttu.

• Anonyymi

Jokainen parisuhde on yhtä ainutlaatuinen kuin jokainen rakaskin. Se mitä viimeksi opit, on seuraavan kanssa tarpeeton taito, se kun on ihan toisenlainen taas.

• Anonyymi

Tämä on juuri se, ihmisen parisuhde taidot ovat olemattomat. Parisuhde ei ole uusi työpaikka, jonne mennään vanhojen kokemusten opastamana, osataan perusasiat. Silloin kun mennään toistamaan samat vanhat asiat, uuden ihmisen kanssa, tulos on heikko kummankin osalta. Ja jos tuntuu että parisuhde vaatii erikoiset taidot ja ponnistukset, kannattaa harkita hyvin tarkkaan. Jos osaa tai pitää taitona, mukaan kannattaa ottaa huomioimisen, ja rakkauden osoittamisen kyky, se yhdistää ja kantaa pitkälle. Mutta jos nämä puuttuvat alusta alkaen, parisuhde ei ole ainutlaatuinen, vaan kuin vanha työpaikka.

• Anonyymi

Ei ole taitoja ei kykyjä.
      Kysyttävää?

• Anonyymi

Ymmärrän.

• Anonyymi

Varmasti olisi taitoja, mutta halua ei enää ole.
      Huonojen kokemusten seurauksena paras elää yksin. Itse en enää jaksa lähteä siihen leikkiin. Jäljelle jää yleensä vain surua ja pahaa mieltä.

• Anonyymi

Eihän tämä ole mikään parisuhdepalsta, vaan ikävä palsta. Varmaan tuollekin aiheelle löytyy oma palstansa.

• Anonyymi

Aloitus on varmaan siltä vakituiselta leskirouvalta, joka on sitä mieltä, että meistä muista ei ole parisuhteeseen. Vain hän on omien puheidensa mukaan sitoutumiskykyinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe