Mies, jos meillä

Anonyymi

jos meillä olisi ollut mahdollisuus jutella kunnolla, olisin ollut valmis kertomaan millaisia tunteita mulla on sua kohtaan. Olisin kertonut, että olet mielestäni ihana, ja läsnäolosi saa minulta pasmat aivan sekaisin.

Sinun tunteesi ovat minulle kyllä täysi mysteeri. Välillä ajattelen, että saattaisit tuntea samoin. Hetken päästä olen kuitenkin jo aivan varma, että kuvittelen kaiken ja todellisuudessa olen sinusta vain ärsyttävä, perässä roikkuva ihastunut hölmö. Sitten vetäydyn, yritän olla ihan cool vaan ja piilottaa tunteeni.

Harmi ettei sellaista rauhallista, sopivaa hetkeä tullut. Ehkä sen aika on joskus?

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, tilanne ei aina ole sopiva. Toivottavasti pystyt kertomaan jossain vaiheessa tai tianteessa. Tseppiä sinulle, JES !👍

• Anonyymi

Eiköhän se tule!:)

Tätä tilannetta on nyt jatkunut niin kauan, ja tunteet eivät vain hiivu. En usko että "kissan pöydälle nostaminen" muuttaisi kuvioita muuten, kuin että meidän olisi helpompi olla toistemme seurassa. Jos tunteet olisivat yhteiset, voisimme pitää toisistamme rauhassa ja salassa, tietäen että toinenkin meistä ajattelee lämmöllä oman elämänsä pyörteissä. Jos taas tunteet olisivat yksipuoleiset, antaisin sinulle kaipaamasi rauhan ja tilan.

Aloitus siis meni naiselta miehelle. Hymyillään kun taas tavataan!:)

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä tilannetta on nyt jatkunut niin kauan, ja tunteet eivät vain hiivu. En usko että "kissan pöydälle nostaminen" muuttaisi kuvioita muuten, kuin että meidän olisi helpompi olla toistemme seurassa. Jos tunteet olisivat yhteiset, voisimme pitää toisistamme rauhassa ja salassa, tietäen että toinenkin meistä ajattelee lämmöllä oman elämänsä pyörteissä. Jos taas tunteet olisivat yksipuoleiset, antaisin sinulle kaipaamasi rauhan ja tilan.

AP

Tämä kommenttisi, on aivan kuin minun ajatuksia, yhtä kaunista ihanaa naista kohtaan. Lähiaikoina on voimistunut tunne siitä, että meillä molemmilla on vahvoja tunteita toisiamme kohtaan. On niin ikävä sinua / häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP

Sinulla, kun on konsti hallussa, niin nosta kissa pöydälle. Kerro hänelle tunteistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla, kun on konsti hallussa, niin nosta kissa pöydälle. Kerro hänelle tunteistasi.

Olen pitänyt muutaman vuoden taukoa palstalta, ja kyllä täällä monensortin höyrypäitä silloinkin pyöri (me kaikki ihastuneet taidamme tuon termin alle mahtua), mutta onpa tästä virinnyt kummallista keskustelua - en edes ymmärrä puolia näistä kommenteista. Ihmeellistä solvailua, milloin olen mies joka kirjottelee itselleen, milloin mikäkin trolli. Ahdistavaa negatiivisuutta!

Ihan oikea ihminen, nainen, täällä kirjottelee. Lännestä, sinulle, joka alempana kysyit. Murrealuetta peitelläkseni kirjoittelen melko yleiskielellä. Miehelle osoitettu teksti, mutta kuten sanoinkin, en tiedä kaipaileeko hän tai vieraileeko ylipäätään palstalla. Joten jonkin sortin omien ajatusten selvittelyä ja purkuahan tämä on, ainakin minulle.

Mutta, toivoisin tapaavani hänet seuraavaksi rauhallisessa ympäristössä, ja olisin valmis paljastamaan kortit, jos hän vain yhtään osoittaa olevansa valmis keskusteluun. Ehkä tämä kirjoitus sysää meitä tai muita haaveilijoita oikeaan suuntaan, ehkä vahvistaa toivoa siitä, että asioista voisi rohkeasti jutella... Minä ainakin omalta osaltani teen parhaani päästäkseni pois tästä ikuisen epätietoisuuden limbosta.

AP

• Anonyymi

Olet mikä olet et hän

• Anonyymi

Olet jätkä itse itsellesi mysteeri

• Anonyymi

No jep. Samaa mieltä, selvästi kirjoittaa itselleen itsestään...

• Anonyymi

Menikö naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Eräälle n,niin vähän juteltiin,mutta ehkä
      niin parempi,kun teit niin suuren vaikutuksen.

• Anonyymi

Meistä ei paria tule mutta jotakin roolia olet näytellyt elämässäni kyllä. Minä olen onnellinen mieheni kanssa ja jatkan elämääni niin. En puutu elämääsi mutta toivoisin, että löytäisit jonkun. Mielestäni olet parisuhdeihminen. Olisit hieno kumppani. Minä olisin ensimmäisenä onnittelemassa, jos jonkun löytäisit😊

• Anonyymi

Voih tää on kuin hänelle! Petit joten et ole itse parisuhdeihminen 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Luulen olevani hyvä mutta en ole. Sitä pitää miettiä ja muuttaa mielikuvaa itsestä. Pettävät ovat luusereita...

• Anonyymi

Näistä tulee ihan myötähäpeä lukiessa. Aloitus on naiselta miehelle ja tämä varattu nainen omiin sitä, nainen joka ei edes kaipaa ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikin noin mustavalkoista. Eipä oo. Lopeta tommonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä tulee ihan myötähäpeä lukiessa. Aloitus on naiselta miehelle ja tämä varattu nainen omiin sitä, nainen joka ei edes kaipaa ketään.

Ihmettelen samaa. Kuinka tolloja ihmiset ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Luulen olevani hyvä mutta en ole. Sitä pitää miettiä ja muuttaa mielikuvaa itsestä. Pettävät ovat luusereita...

Onko sulla mies kaikki muumit laaksossa kun esität varattua naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Kuinka tolloja ihmiset ovat.

No tollo on koko provoaloituskin ja tuo varattua naista mustamaalaava kirjoitus. Kaikkea roskaa sitä lukee.

• Anonyymi

Eikö hän ole kertonut sinulle mitään, kehunut tai kommentoinut sinun ulkonäköäsi tai jotain siihen suuntaan?

• Anonyymi

Toisen kehuminen on vähän lapsellinen lähestymiskeino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen kehuminen on vähän lapsellinen lähestymiskeino.

Jep. Sen ymmärtää vielä alta 25.. Sen jälkeen rupeaa olemaan jo aika kakaramaista. Tsorii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Sen ymmärtää vielä alta 25.. Sen jälkeen rupeaa olemaan jo aika kakaramaista. Tsorii

Ei voi olla totta miten väärässä olette te kaksi.

Voi toki olla tottakin teillä kun olette jotain kouluttautumattomia duunareita.

• Anonyymi

Jospa se vielä tulee nainen. Ei luovuteta.

• Anonyymi

Sillä
        Se tulee että viestiä
        Laitat luuriin mies !

Vai meinaatko paneskella aitoripulia seuraavatkin 8 v ja olla fantasia suhteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä
        Se tulee että viestiä
        Laitat luuriin mies !

Vai meinaatko paneskella aitoripulia seuraavatkin 8 v ja olla fantasia suhteessa?

Ei fantasiasuhteita enää minulle. Tämä on vaikeaa, koska olemme jotenkin niin kieroutuneita toisiimme. Tiedän kuitenkin, mitä haluan. Minulla on hyvä suhde täällä kotona. Yritän päästä taas tästä palstasta eroon. Välillä pääsenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei fantasiasuhteita enää minulle. Tämä on vaikeaa, koska olemme jotenkin niin kieroutuneita toisiimme. Tiedän kuitenkin, mitä haluan. Minulla on hyvä suhde täällä kotona. Yritän päästä taas tästä palstasta eroon. Välillä pääsenkin.

Nyt lopetan.

• Anonyymi

Eiköhän me luovutettu jo..? Tilanne hiillos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän me luovutettu jo..? Tilanne hiillos.

Joo hiillos. Nyt pysyn poissa.

• Anonyymi

Ei tietenkään luovuteta.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään luovuteta.
        Sivusta.

Perustele? Tai mielummin anna vihje siitä että ajatteler irl..

• Anonyymi

Missäpäin sinä häntä kaipaat?

• Anonyymi

Ap on sekä mies, että nainen. Palstalla siis.

• Anonyymi

On huomattu tuo pelleily kyllä, pikkusen se vissiin tekee toisten todellisuutta tyngäksi, mutta kyllä tikkukin kannattaa irrottaa perseestä kerralla, eikä hivutella turhia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe