Antaa sen Coronan jo olla

Anonyymi

Antaa sen coronan tulla, jos kuolee ei sille mitään voi. Lapsenlapseni sanoo" eikö tää jo riitä mamma kun joka puolelta tulee cocona corona kun aukaisee telkkarin". Kerro nyt 6vuotiaalle se

13

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna sen pienen ihmisen pelailla kännyllä ja katsele sinä hänen hommaansa.  Kyllä sulla on aikaa katella telkkaria kun kodissasi on vain aikuisia.

      • Anonyymi

        Kuuleppa tämä lapsenlapseni aukaisee itse sen telkkarin ja katselee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppa tämä lapsenlapseni aukaisee itse sen telkkarin ja katselee

        "Kuuleppa tämä lapsenlapseni aukaisee itse sen telkkarin ja katselee".

        Aikuisella on vastuu, niin tv katsomisesta, kuin herkkujen syömisestä.  Varmaan parempi tulevaisuudessa molemmille kun aikuinen yrittää löytää sopivaa ohjelmaa, jos tv katsellaan. Voi myös opetella kirjaimia ja laskemista, piirrellä, värittää, jumpata,  pelailla.  6-v voi kertoa mitä päikyssä, tai koulussa tehtiin. Yhdessä voi kuoria perunoita , kattaa lautaset pöydälle tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuuleppa tämä lapsenlapseni aukaisee itse sen telkkarin ja katselee".

        Aikuisella on vastuu, niin tv katsomisesta, kuin herkkujen syömisestä.  Varmaan parempi tulevaisuudessa molemmille kun aikuinen yrittää löytää sopivaa ohjelmaa, jos tv katsellaan. Voi myös opetella kirjaimia ja laskemista, piirrellä, värittää, jumpata,  pelailla.  6-v voi kertoa mitä päikyssä, tai koulussa tehtiin. Yhdessä voi kuoria perunoita , kattaa lautaset pöydälle tms.

        Kyllä tämä lapsenlapsi on varmaankin kiinnostunut uutisista. Minun poikani katsoi aina uutiset käski olemaan muut hiljaa


    • Anonyymi

      Mitäpä pitäisi sanoa lapsenlapselle, jos mamma makaa sairaalassa hoidossa tai jpa teholla? Tai?
      Sanovatko omaiset, että kun se oli tullakseen niin sitten se tuli.

      • Anonyymi

        Jättää kyllä nuoremmillekin keuhkovaurioita ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättää kyllä nuoremmillekin keuhkovaurioita ym.

        Ja jos sairastuvat (nämä antaa koronan olla...)
        niin kylläpä teveydenhuolto sitten kelpaa.
        Pitää vaan sairastaa kotona tappiin asti.


    • Anonyymi

      kuoleminen ei tässä ongelma olekaan. ei ihmisten hautaaminen kallista ole. jos kuolee paljon kerralla, joukkohaudat on keksitty.

      ongelma on juuri se, että tähän ei juuri kuolla, mutta pysyvästi sairastuneiden osuus on suuri. normaalin flunssankin jälkeen voi iskeä krooninen väsymysoireyhtymä. flunssan seurauksena se on harvinainen, mutta koronan kohdalla puhutaan että jopa 10..30% saa pitkäaikaisia oireita.

      ei mikään talousjärjestelmä kestä jo työkyvyttömiä tulee liukuhihnalta. ja tämä on se syy, miksi koronan suhteen on kovia rajoitustoimia käytössä. onko ne riittävän kovia, se sitten jää nähtäväksi.

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole joukkohautausta. Taisi olla sodan vuoksi yli 100 vuotta sitten.
        Kyllä se kansalaisen hautaaminen on kallista. Toki sosiaalitoimi hautaa varattomat.
        Sitä ihmettelen, miksi käsien desifiointi ja maskit on niin vaikeita. Eikös varattomat saa maskit ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole joukkohautausta. Taisi olla sodan vuoksi yli 100 vuotta sitten.
        Kyllä se kansalaisen hautaaminen on kallista. Toki sosiaalitoimi hautaa varattomat.
        Sitä ihmettelen, miksi käsien desifiointi ja maskit on niin vaikeita. Eikös varattomat saa maskit ilmaiseksi.

        sitten on kun tarve vaatii. joka hautausmaalla on muuten edelleen olemassa varaukset joukkohaudoille ja silloin kun ne ei riitä, muutakin tilaa on.
        kyllä täältä kaikki pois pääsee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten on kun tarve vaatii. joka hautausmaalla on muuten edelleen olemassa varaukset joukkohaudoille ja silloin kun ne ei riitä, muutakin tilaa on.
        kyllä täältä kaikki pois pääsee!

        Varauksia voi olla moneen eri asiaan.
        Sotien aikaankaan ei joykkohaudat olleet seurakunnissa käytössä, vaan jokainen kaatunut sai oman leposijan.
        Sitäpaitsi polttohautaus on nykyään hyvin suosittu.
        Kukaan ei muuten ole väittänyt, ettekö täältä pääsisi pois.


    • Anonyymi

      Antaa sen koronan tulla, miettii ketjun aloittaja.
      Älä sitten ole koronarokote jonossa, kun kerran saa tulla.
      Tai oikeammin, pysy kotona! Et tartu etkä tartuta. Etkä ole ottamassa rokotetta.
      Toivottavasti jätin influenssarokotteenkin pois. Joku saattaa tarvita sitä kipeämmin.
      Antaa sen influenssankin tulla...

      • Anonyymi

        Näin on. Eikä sitä piikkiä kannata ensinmäisten joukossa ottaa, seuraa tilannetta. Mites kävi sen yhden rokotteen kans eikä ketään ottanut vastuuta. Minunkin tuttavan lapsi sai sen narkolepsian.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe