Tiedustelen, että tietääkö joku, ilmestyykö jokin sellainen teos missä huittisten seurun yritysten puhelinnummerot on? Olen jo iällä enkä osaa käyttää interenettiä. Kyseinen teos minulla on senkin laatikossa, mutta kosteilla ilmoilla laatikko turpoaa, eikä saa auki. Lämpimällä ja kuivilla ilmoilla toimii kyllä. Akuutti tarve nyt alkaisi olemaan lietekaivon tyhjennykseen. Eli ensikädessä lietemiehen numeroa kaipaisin! Myös höylääjän numero olisi tarpeen. Höyläisi siis tuohon senkin laatikkoon pelivaraa,jottei aina jumiuru. T. Mummo
Palveluluettelo huittinen
13
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyseessä vanha senkki,kannattaa höyläys antaa kokeneemmalle höylärille. Nuorempi höyläri höylää helposti innoissaan liikaa eli tylee liian väljä myöhempää käyttöä ajatellen!
- Anonyymi
Mutta aika usein ne vanhemmat höylärit ei saa höyläänsä työkuntoon ollenkaan. Sillon jää pelkäksi sivelyksi ja päältä hiomiseksi koko homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aika usein ne vanhemmat höylärit ei saa höyläänsä työkuntoon ollenkaan. Sillon jää pelkäksi sivelyksi ja päältä hiomiseksi koko homma.
Kyllä vanhankin höylän teräväksi saa Parempi se on vanha kokenut höylääjä ja paljon nähnyt senkki. Työnjälki näkyy ja ei tattte uutta höylääjää tilata.
- Anonyymi
Voi v...u mitä pas...aaa, jos saa ulkopaikkakuntalaisena entistä pääministeriä siteerata.
- Anonyymi
Huittisten kylältä taitaa olla helpompi löytää höyläreitä kuin lietekuskeja?
- Anonyymi
Höyläysikäisiä nuaria miehiä on täällä vapaaltansa useampia satoja. Ne tykkää olla näin kylmemmällä ja tuulisemmalla ilmalla uuninpankolla lämpösesä.
Niitten oman ikäiset naiset ovat lähteneet ja muuttaneet suurempien kaupunkien ilojen äärelle. Sikatalousyrityksen emännän rooli ei ole niin vetävä homma, kuin Siwan kassalla tehtävät iltatyöt.- Anonyymi
Palvelun taso kyl laski jo muutama päivä sit,siwasa.
- Anonyymi
On kyllä. Sikatilan emäntä on kutsumusammatti. Kukapa ei tuntisi vetoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelun taso kyl laski jo muutama päivä sit,siwasa.
Nimettömänä keskustelupalstoilla annettu palaute on aika asiatonta. Pyydän palautteet omalla nimelläsi, jos ne ovat aiheellisia, kiitos!
Terv Siwan Kauppias hoitaa homman
- Anonyymi
Nykyään on konsteja millä höylän terän saa kuntoon hetkessä! Itsekin olen kokeillut ja useamman laatikon jaksoin höylätä peräjälkeen!
- Anonyymi
Se on puoluekysymys mikä vetää kansaa ei tapania...
- Anonyymi
Lietemiehellä myös höyläyspalvelua! Kertoi vaimolle kun kävi päivällä lietelaivoja tyhjentämässä..itse olin töissä silloin.
- Anonyymi
Vähääkään järkeä omaavat lähtevät Huittisista muualle opiskelemaan ja jäävät sille tielleen. Huittisiin jäävät peräkammarin lietekuskit ja 17-vuotiaana ekan kerran paksuksi pamahtaneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704