Tiedustelen, että tietääkö joku, ilmestyykö jokin sellainen teos missä huittisten seurun yritysten puhelinnummerot on? Olen jo iällä enkä osaa käyttää interenettiä. Kyseinen teos minulla on senkin laatikossa, mutta kosteilla ilmoilla laatikko turpoaa, eikä saa auki. Lämpimällä ja kuivilla ilmoilla toimii kyllä. Akuutti tarve nyt alkaisi olemaan lietekaivon tyhjennykseen. Eli ensikädessä lietemiehen numeroa kaipaisin! Myös höylääjän numero olisi tarpeen. Höyläisi siis tuohon senkin laatikkoon pelivaraa,jottei aina jumiuru. T. Mummo
Palveluluettelo huittinen
13
68
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyseessä vanha senkki,kannattaa höyläys antaa kokeneemmalle höylärille. Nuorempi höyläri höylää helposti innoissaan liikaa eli tylee liian väljä myöhempää käyttöä ajatellen!
- Anonyymi
Mutta aika usein ne vanhemmat höylärit ei saa höyläänsä työkuntoon ollenkaan. Sillon jää pelkäksi sivelyksi ja päältä hiomiseksi koko homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aika usein ne vanhemmat höylärit ei saa höyläänsä työkuntoon ollenkaan. Sillon jää pelkäksi sivelyksi ja päältä hiomiseksi koko homma.
Kyllä vanhankin höylän teräväksi saa Parempi se on vanha kokenut höylääjä ja paljon nähnyt senkki. Työnjälki näkyy ja ei tattte uutta höylääjää tilata.
- Anonyymi
Voi v...u mitä pas...aaa, jos saa ulkopaikkakuntalaisena entistä pääministeriä siteerata.
- Anonyymi
Huittisten kylältä taitaa olla helpompi löytää höyläreitä kuin lietekuskeja?
- Anonyymi
Höyläysikäisiä nuaria miehiä on täällä vapaaltansa useampia satoja. Ne tykkää olla näin kylmemmällä ja tuulisemmalla ilmalla uuninpankolla lämpösesä.
Niitten oman ikäiset naiset ovat lähteneet ja muuttaneet suurempien kaupunkien ilojen äärelle. Sikatalousyrityksen emännän rooli ei ole niin vetävä homma, kuin Siwan kassalla tehtävät iltatyöt.- Anonyymi
Palvelun taso kyl laski jo muutama päivä sit,siwasa.
- Anonyymi
On kyllä. Sikatilan emäntä on kutsumusammatti. Kukapa ei tuntisi vetoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelun taso kyl laski jo muutama päivä sit,siwasa.
Nimettömänä keskustelupalstoilla annettu palaute on aika asiatonta. Pyydän palautteet omalla nimelläsi, jos ne ovat aiheellisia, kiitos!
Terv Siwan Kauppias hoitaa homman
- Anonyymi
Nykyään on konsteja millä höylän terän saa kuntoon hetkessä! Itsekin olen kokeillut ja useamman laatikon jaksoin höylätä peräjälkeen!
- Anonyymi
Se on puoluekysymys mikä vetää kansaa ei tapania...
- Anonyymi
Lietemiehellä myös höyläyspalvelua! Kertoi vaimolle kun kävi päivällä lietelaivoja tyhjentämässä..itse olin töissä silloin.
- Anonyymi
Vähääkään järkeä omaavat lähtevät Huittisista muualle opiskelemaan ja jäävät sille tielleen. Huittisiin jäävät peräkammarin lietekuskit ja 17-vuotiaana ekan kerran paksuksi pamahtaneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082999
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142602Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3631389Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess191323- 901274
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531199- 951162
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681021Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1601008- 131942