Palveluluettelo huittinen

Anonyymi

Tiedustelen, että tietääkö joku, ilmestyykö jokin sellainen teos missä huittisten seurun yritysten puhelinnummerot on? Olen jo iällä enkä osaa käyttää interenettiä. Kyseinen teos minulla on senkin laatikossa, mutta kosteilla ilmoilla laatikko turpoaa, eikä saa auki. Lämpimällä ja kuivilla ilmoilla toimii kyllä. Akuutti tarve nyt alkaisi olemaan lietekaivon tyhjennykseen. Eli ensikädessä lietemiehen numeroa kaipaisin! Myös höylääjän numero olisi tarpeen. Höyläisi siis tuohon senkin laatikkoon pelivaraa,jottei aina jumiuru. T. Mummo

13

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kyseessä vanha senkki,kannattaa höyläys antaa kokeneemmalle höylärille. Nuorempi höyläri höylää helposti innoissaan liikaa eli tylee liian väljä myöhempää käyttöä ajatellen!

• Anonyymi

Mutta aika usein ne vanhemmat höylärit ei saa höyläänsä työkuntoon ollenkaan. Sillon jää pelkäksi sivelyksi ja päältä hiomiseksi koko homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aika usein ne vanhemmat höylärit ei saa höyläänsä työkuntoon ollenkaan. Sillon jää pelkäksi sivelyksi ja päältä hiomiseksi koko homma.

Kyllä vanhankin höylän teräväksi saa Parempi se on vanha kokenut höylääjä ja paljon nähnyt senkki. Työnjälki näkyy ja ei tattte uutta höylääjää tilata.

• Anonyymi

Voi v...u mitä pas...aaa, jos saa ulkopaikkakuntalaisena entistä pääministeriä siteerata.

• Anonyymi

Huittisten kylältä taitaa olla helpompi löytää höyläreitä kuin lietekuskeja?

• Anonyymi

Höyläysikäisiä nuaria miehiä on täällä vapaaltansa useampia satoja. Ne tykkää olla näin kylmemmällä ja tuulisemmalla ilmalla uuninpankolla lämpösesä.

Niitten oman ikäiset naiset ovat lähteneet ja muuttaneet suurempien kaupunkien ilojen äärelle. Sikatalousyrityksen emännän rooli ei ole niin vetävä homma, kuin Siwan kassalla tehtävät iltatyöt.

• Anonyymi

Palvelun taso kyl laski jo muutama päivä sit,siwasa.

• Anonyymi

On kyllä. Sikatilan emäntä on kutsumusammatti. Kukapa ei tuntisi vetoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palvelun taso kyl laski jo muutama päivä sit,siwasa.

Nimettömänä keskustelupalstoilla annettu palaute on aika asiatonta. Pyydän palautteet omalla nimelläsi, jos ne ovat aiheellisia, kiitos!
        Terv Siwan Kauppias hoitaa homman

• Anonyymi

Nykyään on konsteja millä höylän terän saa kuntoon hetkessä! Itsekin olen kokeillut ja useamman laatikon jaksoin höylätä peräjälkeen!

• Anonyymi

Se on puoluekysymys mikä vetää kansaa ei tapania...

• Anonyymi

Lietemiehellä myös höyläyspalvelua! Kertoi vaimolle kun kävi päivällä lietelaivoja tyhjentämässä..itse olin töissä silloin.

• Anonyymi

Vähääkään järkeä omaavat lähtevät Huittisista muualle opiskelemaan ja jäävät sille tielleen. Huittisiin jäävät peräkammarin lietekuskit ja 17-vuotiaana ekan kerran paksuksi pamahtaneet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe