Ilmaisjoulukortit ikävännäköisiä

Anonyymi

Huonoo paprua, ei kehtaisi lähettää kenellekään.

28

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mitä valitat jos ne on ilmaisia, ei ole pakko käyttää.

    • Anonyymi

      Ilmaisjoulukorteissa ei ole parasta ennen päiväystä. Ne kelpaa aina. Itselläni on ylijäämäkortteja parinkymmenen vuoden ajalta. Poimin aina sopivia ja kullekin saajalle oman teeman. No, en lähettele kuin 5 - 10 korttia per tämä vuosi. Väki vähenee vuosi vuodelta. Tuonen Joulupukki on puhaltanut ihmisiä pois.

    • Anonyymi

      "Ei mainoksia"

      Tosiasiallisesti kortit on kerjuukirjeitä, jokin taho kerjää rahaa ja tarjoaa vastineeksi halpaa rihkamaa. Ei ole ilmaisia joulukortteja.

      Toi pisnes on kai ryytymässä, harvempi lähettää niitä ja netistä löytää kyllä kortteja, jos sellaisia haluaa lähetellä. Pian alkaa toiminta meneen tappiolliseksi ja alkaa tulemaan pelkkää kerjuukirjettä, ilman joutavia kortteja.

      Laita mainoskielto, pitäis korttisaasteen tulo lakata. Ainakaan itelle ei ole tullut tota roskapostia vuosikausiin.

      =DW=

      • Anonyymi

        Pakkosyöttö kerjuuta monet korttien lähettäjistä.


    • Minä valmistan kaikki joulukortit itse. Minulla on taiteellista näkökulmaa.

      • Anonyymi

        Onko korteissasi liikenneympyrä ja liikenteen jakaja jossa höröttää joulupukki?


      • Anonyymi

        Minäkin löysin vanhoille CD-levyille , jotka ei kelpaa kellekään, uusiokäyttöä joulukortteina


    • Valmistamissani joulukorteissa ei ole liikenneympyrää eikä joulupukkia. Olen vuosikymmenien aikana kuvannut hienoja talvisia maaseutumaisemia ja myös kaupunkimaisemia. Näistä otan väritulostimella kopioita, ja liimaan kopiot värilliselle kartongille. Ja suojaksi vielä muovikalvo.

      • Anonyymi

        koronaviruksia voi tulla kortin mukana, en laita tänä vuonna kellekkään


      • Anonyymi

        Kivasti toimittu, kun teet joulukortit itse.


      • Anonyymi

        Mainio harrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti toimittu, kun teet joulukortit itse.

        Omatoimisuutesi, Jälkkäri-istuja, on myönteinen ominaisuutesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omatoimisuutesi, Jälkkäri-istuja, on myönteinen ominaisuutesi.

        Kiitos, omatoimisuus-ilmiö on minulla aina ollut. En koskaan ole odottanut, että joku muu antaisi neuvoja, miten minun pitäisi harrastaa ja toimia. Olen itsenäisesti toimiva.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Kiitos, omatoimisuus-ilmiö on minulla aina ollut. En koskaan ole odottanut, että joku muu antaisi neuvoja, miten minun pitäisi harrastaa ja toimia. Olen itsenäisesti toimiva.

        Olet Jälkkäri-istuja siis itsenäisesti toimiva ihminen, ja kun teet joulukortit itse, niin sinulla on taiteellista näkökulmaa.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Minulla ongelma. Lähettäisin kortteja, jotka tulevat postissa. Jotkut ovat kauniita, kauiinpia kuin kaupassa. Rehellisenä lähettäisin vain ne kortit, joiden lähettäjälle olen tukeni kohtuullisella summalla antanut tai laittanut esitetyn summan. Koska olen nuuka (ikävä ilmaisu, parempi taloudellinen) ihminen ja läheiseni sen tietävät, luulevatko korttini saajat ilman muuta, että olen lähettänyt heille ilmaisen kortin nuukuksissani. Pitäisikö joka korttiin laittaa, olen maksanut.
      Kun en ole tätä ongelmaa ratkaissut, ostan 80 senttiä - euron kortteja ja lähetän niitä.

      • Anonyymi

        Pääasia, että läheisiä ihmisiä muistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia, että läheisiä ihmisiä muistetaan.

        Niin, ei kukaan joulukortin saaja tarkista joulukortin hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei kukaan joulukortin saaja tarkista joulukortin hintaa.

        Monissa Joulukorteissa on painettuna hinta, etenkin arvokkaammissa. Joten hinnan päälle ei kannata liimata merkkiä. En itsekään liimaa. Hinnan pitää näkyä saajalle, että ei tässä köyhien kortteja lähetellä vaan siihenkin on satsattu.


    • Anonyymi

      Joulukortin voi tehdä itse, kuten Jälkkäri-istuja jo mainitsi.

    • Anonyymi

      Mistä löytäneetkään niin rumaa korttipaperia?!

      • Anonyymi

        Postimaksut törkeen kalliit joulukortteihin, en lähetä. Laitan viestillä joulun toivotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postimaksut törkeen kalliit joulukortteihin, en lähetä. Laitan viestillä joulun toivotuksia.

        Monella on nykyään se käytäntö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella on nykyään se käytäntö.

        Joo, tosi hohdokasta saada halpaviesti! Antaa tietyn kuvan lähettäjästä.

        Itse en ilmaisia kortteja lähettele, kaikki olen maksanut. Enkä lähettele sähköisiä viestejä hyvän joulun toivotuksiksi.

        Parhaita ja mieluisimpia ovat itse tehdyt kortit.


    • Anonyymi

      Minä nuukuuttani tuunaan ilmaiskorteista pakettikortteja . Leikkaa, liimaa, askartele ajankuluks. Aina löytyy jonninjoutavaa kartonkia tai ohutta pahvia mihin liimata, vaikka sitten Elovena-paketista :D

      • Anonyymi

        Askarteluideat - hyvä asia.


    • Hyvä aloitus, säikähdin, ostin viikko sitten joulukorttia, en heti muistanut, mihin ne panin, löysin ne.
      Joulukortit kannattaa ostaa silloin, kun tulevat myyntiin, silloin parhaat valikoimat.
      Voin humoristisia kortteja ostaa myöhemminkin, ihan vaan muistoksi, ja voin lähettää sopivaan kohteeseen, joka ymmärtää juonen.
      Ilmaisjakelukortit pudotan lähetyskuoressa jonkkun nuukan postllaatikkoon.
      Postimerkit on kyllä kalliita, voi olla että kortit menevät lopulta roskiin.

    • Anonyymi

      Tilaan nettikorttikaupasta joulukortit ja muut kortit . Kun tilasin 15 kappaletta joulukortteja tilasin 35 kpl muita kortteja erilaisiin tarkoituksiin vuodeksi eteenpäin , nimi- ja synttärionnitteluihin, tervehdyksiin jne.
      kaikki maksoi 22 euroa, se sisälsi postituskuluja 3 euroa.

      Postikortti on hyvin edullinen tapa muistaa ja ilahduttaa ihmisiä.
      Ainakin iäkkäitten ja lasten piirissä postikortti on edelleen "rautaa".

      Viisi korttia kaupassa voi maksaa kympin.

    • Anonyymi

      Eihän sitä kortilla ajeta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe