“Eli mut 'napattiin' päivystyksessä koska kuumetta oli pari astetta sen 37.5:n rajan yli. Siis pääasiassa tuollainen peruskuume mikä tulee flunssassa tms. Mutta mutta. Toimenpiteet oli aika isot. Paikalleni rakennettiin heti muuri niistä liikuteltavista seinistä. Samoten raahattiin paikalle kuvauskone jossa otettiin kuva keuhkoista. No sitten työnnettiin karanteeniosastolle. Se oli täysin tyhjä. Kolme päivää yksin siinä huoneessa. Hoitaja vain tokaisi että hän tietää että minulla ei ole koronaa, mutta täällä nyt pitää kuitenkin maata, kun se tulee halvemmaksi minulle. Halvemmaksi? Häh? En pyytänyt mitään koronakaranteenia. Televisiotakaan ei saanut laittaa päälle vaikka olin siellä huoneessa ihan yksin. Se korona kun saattaa levitä sen kaukosäätimen kautta. Vaikka hoitajat/lääkärit ihan hyvin tiesivät ettei minulla mitään koronaa ole. No sitten vielä toinen testi. Ja pääsin pois sieltä täysin tyhjänä olevalta osastolta. Täysin absurdia toimintaa. Ja lasku vielä tuli tietenkin perässä tästä 'hoidosta'.
Mielestäni sen ison alkuruljanssin ideana on hämmentää potilasta ja luoda pelkkää pelkoa. Paljon ihmisiä yht'äkkiä ympärillä isoine laitteineen.”
'
'
KorunatON muualla
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä maailmassa on ikävä kyllä todella psykopaattisia ihmisiä, joilla on todella pahat suunnitelmat ihmiskunnan tulevaisuuden suhteen. Raamattu sanoo, että tämä maailma on pahan vallassa. Raamattu kertoo myös sen, että Saatana on ollut murhaaja alusta saakka. Ei siis ole mikään ihme, että jotkut ihmiset pyörittelevät sairaissa mielissään näitä varsin saatanallisia ihmiskunnan tuhoamisideoita ja ohjaavat valtavia rahavarojaan näihin projekteihin. On olemassa myös sellaisia Agendoja, joissa katsotaan, että suurinosa ihmiskunnasta tulee vain tappaa pois.
YK:n Agenda 21 & Agenda 2030 ovat asioita, joita kannattaa todellakin tutkia tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569