mitkä ovat hyvät nastarenkaat sain tarjouksia ja vaihtoehdot ovat:
continental ice contact 3
michelin x-ice north 4
kormoran stud2
kapsen icemax
laufenn fit ice
hankook winter i pike rs2
Koska olen melko kokematon kuski niin haluan renkaiden olevan pitävät ja turvalliset.
Itse olen kallistumassa michelin renkaisiin joita on kehuttu paljon.
Hyvät nastarenkaat
50
6391
Vastaukset
- Anonyymi
Michelinit on Venäjällä valmistetut.
- Anonyymi
Entä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten?
Tuet Putinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuet Putinia.
Et sä hölmö ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuet Putinia.
Onko Nokia venäläinen firma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Nokia venäläinen firma?
Onko Michelin venäläinen firma?
- Anonyymi
Michelin on ranskalainen firma ja valmistaa renkaita 18 eri maassa, eli ei ole ainoastaan venäjällä valmistettuja renkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Michelin on ranskalainen firma ja valmistaa renkaita 18 eri maassa, eli ei ole ainoastaan venäjällä valmistettuja renkaita.
Kyllä, mutta nämä talvirenkaat valmistetaan Venäjällä.
- Anonyymi
Continental tai misukat
- Anonyymi
Continental on noista harvinaisen pehmeäseoksinen, en luottaisi pitkään käyttöikään ja pidon säilymiseen. Kumin kovettuminen vuosien myötä erityisen paha kun renkaan pito perustuu harvinaisen pehmeään seokseen.
Siksi Michelin olisi oma valinta. On päihittänytkin Contin testeissä. Niissä testeissä missä Conti ollut tasoissa michelinin kanssa, Conti pärjäsi lähinnä asvalttipidon takia, talvipidossa hävinnyt Michelinille kaikissa testeissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Continental on noista harvinaisen pehmeäseoksinen, en luottaisi pitkään käyttöikään ja pidon säilymiseen. Kumin kovettuminen vuosien myötä erityisen paha kun renkaan pito perustuu harvinaisen pehmeään seokseen.
Siksi Michelin olisi oma valinta. On päihittänytkin Contin testeissä. Niissä testeissä missä Conti ollut tasoissa michelinin kanssa, Conti pärjäsi lähinnä asvalttipidon takia, talvipidossa hävinnyt Michelinille kaikissa testeissä.Eikö se pehmeä kumi pysy pidempään pehmempänä kun n kovempi kumi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se pehmeä kumi pysy pidempään pehmempänä kun n kovempi kumi??
Kyllä, mutta ei misukka ukkojen mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Michelin olisi oma valinta. On päihittänytkin Contin testeissä. Niissä testeissä missä Conti ollut tasoissa michelinin kanssa, Conti pärjäsi lähinnä asvalttipidon takia, talvipidossa hävinnyt Michelinille kaikissa testeissä.Minä en hae talvirenkailta pitkää kestävyyttä, jos kerran contilla on pehmeä ja kuluva kumi, ilman muuta valitsisin sen. Ei niitä talvirenkaita juuri koskaan saa ajettua loppuun, ikä tulee vastaan.
- Anonyymi
Michelin kiistattomasti paras kaikkien talvirengastestien mukaan. Lisäksi Michelin renkaat lähes aina kestävimpiä (testatusti) ja omien kokemusten perusteella säilyttävät pidon vanhanakin paremmin kuin monet muut renkaat. Esim Contin ja Hankookin renkaista hävinnyt pito paljon nopeammin kuin vastaavan ikäisistä misukoista.
Jos ihan pakko säästää niin Hankook RS2 on keskihintaisista paras. Talvipidossa lähes testivoittajien tasolla, asvaltilla hieman häviää kalliimmille. Mutta ainakin jos vähänkin pidempään meinaat pitää autoa niin ottaisin Michelinit.- Anonyymi
En tiedä minkä lasien läpi olet rengastestit lukenut, ei todellakaan ollut kaikkien rengastestit paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä minkä lasien läpi olet rengastestit lukenut, ei todellakaan ollut kaikkien rengastestit paras.
Todellakin oli paras. Ylivoimaisesti eniten voittoja eri testeissä tänä syksynä.
Yhdessä tai ehkä kahdessa Conti pääsi rinnalle, mutta ainoastaan asvalttiominaisuuksien takia, Michelin ylivoimainen talvikelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin oli paras. Ylivoimaisesti eniten voittoja eri testeissä tänä syksynä.
Yhdessä tai ehkä kahdessa Conti pääsi rinnalle, mutta ainoastaan asvalttiominaisuuksien takia, Michelin ylivoimainen talvikelissä.Lue uudestaan, jokainen voi painottaa mitä asioita haluaa.
- Anonyymi
Ei ole kesärenkaissa energy saveryt kestäviä, kalliit ja surkea kesto oli.
- Anonyymi
Ei ole olemassa turvallisia nastarenkaita, kuten ei ole olemassa turvallisia autojakaan. Turvallisuus on aina ratin ja penkin välissä. Nastoilla pilataan vain tiestömme kunto ja mahdollistetaan pienhiukkaspäästöt, jotka aiheuttavat kuolemia enemmän kuin "turvalliset" nastat pelastaisivat.
- Anonyymi
Totuus on, että mitkään renkaat eivät anna 100% pitoa. Eikä liukkaus ole se vaara, vaan suhteellinen liukkauden muutos - ei ihminenkään kaadu peilikirkkaalla järvenjäällä, vaan hiekoitetulla tiellä kantapään sattuessa liukkaampaan kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on, että mitkään renkaat eivät anna 100% pitoa. Eikä liukkaus ole se vaara, vaan suhteellinen liukkauden muutos - ei ihminenkään kaadu peilikirkkaalla järvenjäällä, vaan hiekoitetulla tiellä kantapään sattuessa liukkaampaan kohtaan.
Kyllä ihminen kaatuu peilikirkkaalla jäälläkin, vaikka olosuhde ei muuttuisi. Monet kerrat nähnyt sen ihmeen.
- Anonyymi
Nastarenkaat ovat typerin hankinta minkä voit tehdä.
- Anonyymi
Toisten rengasvalinnoista riiteleminen on typerintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten rengasvalinnoista riiteleminen on typerintä.
Oletko sitten sitä mieltä, että pian käytöstä poistuvien haitallisten nastarenkaiden käyttö ei olisikaan typerää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten sitä mieltä, että pian käytöstä poistuvien haitallisten nastarenkaiden käyttö ei olisikaan typerää?
Nastarenkaat ei ole poistumassa mihinkään. Nastarenkaiden kuin kitkarenkaidenkaan käyttö ei ole typerää. Typerää on käyttää esim. Michelin CC leikkikalurenkaita talvella Suomessa.
- Anonyymi
Bridgestone noranza on hyvä merkki ittelä jo toista vuotta menossa.
- Anonyymi
Kova ääninen rengas.
- Anonyymi
Ei kovin hyvä, keskivertoa korkeintaan.
- Anonyymi
Kestävät ja hyvät halpisrenkaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea valinta :
Pirelli ice zero
Goodyear UG ice Arctic
Hinta sama, koko 195-65-15. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea valinta :
Pirelli ice zero
Goodyear UG ice Arctic
Hinta sama, koko 195-65-15.Goodyear. Pirellin nastat parempia.
Itse ostaisin Goodyearin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Goodyear. Pirellin nastat parempia.
Itse ostaisin Goodyearin.Pirelli yllättävän äänekäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gislaved nord Frost 200 toimivat ja kestävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matador sibir ice 2 ihan ok renkaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Goodyear. Pirellin nastat parempia.
Itse ostaisin Goodyearin.Olisiko kellään tietoa ko. renkaista. Olen saman valinnan edessä. Goodyear muutaman kympin kalliimpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko kellään tietoa ko. renkaista. Olen saman valinnan edessä. Goodyear muutaman kympin kalliimpi.
Pirellin nastoja kehuvat. Mutta itse ostin Goodyerit, siksi kun ajan moottoriteitä 30000km vuodessa ja haluan hiljaiset renkaat. Tosin en tiedä Pirellin äänekkyydestä mitään muuta kun huhupuheita.
- Anonyymi
Laufenn fit ice on hyvä ja myös noranza on ok
- Anonyymi
Kormoran tai Hankook ovat hyvät budjetti renkaat toimivat sekä jäällä, lumella että kuivalla.
- Anonyymi
Kormoran valmistetaan euroopassa - Puolassa.
- Anonyymi
Nyt laitoin alle Contin Icecontact 2:t . Kolme talvea takana ja kaksi jo kohta sakoilla. Olisiko nokialaiset nastoilla vähän kestävämmät?
- Anonyymi
Mikään ei ole ikuista. Minulla menee joka kevät ja syksy rengas sarjat uusiksi loppuun kulumisen takia.
- Anonyymi
Venäläiset renkaat on hyviä venäläisiin autoihin. Länsimaisiin laitteisiin suosittelen saksalaisia renkaita. Tai miksei suomalaisia jos vielä löytyy.
- Anonyymi
Misukat ovat mukavan hiljaiset ja hyvät ajaa. Mulla jo vähän kuluneet Goodyearin kesärenkaat pitävät enemmän meteliä.
- Anonyymi
Riippuu autosta.
- Anonyymi
Minulla oli Contit nyt noin 7-8 vuotta ja vaihdan taas uusiin Contiin. Ne on hyvät. Pitääkin olla pitoa asfaltilla. Nyt vain tuli ikä vastaan, ei niissä muuten mitään vikaa ollut.
- Anonyymi
Laitoin just uudet Contin kolmoset alle. Ihmettelen niitä jotka valittaa että nastarenkaisdsa olisi liikaa melua.
- Anonyymi
Vältän tarkoituksella ylihinnoiteltuja testivoittajia sekä myös kaikkein halvimpia
(ehkä kiinalaisia) talvirenkaita, missä on talvikeleihin arveluttava kuvio.
Sen sijaan suosin keskihintaisia renkaita, millä saa hyvän vastineen rahoilleen eli olen ajanut pari sarjaa (195/65-15 ja 205/65-15) Kumhoja loppuun ja ne toimivat sekä asfaltilla sekä lumella ihan yhtä hyvin kuin jotkut nokialaiset . Ostin vielä halvemmat eli Gordiant merkkiset (rus) . Toimivat kyllä talvella, mutta olivat äänekkäät . - Anonyymi
Uudet Contin icecontact 3 on nyt alla. Vielä jos tulisi lunta. Mutta saattaa tulla jonain päivänä ennen joulua. Toivottavasti. Jossain sanottiin ettei Etelä-Suomen järvet jäädy enää. Eivät jäätyneet vuosi sitten toiv tänä vuonna onnistaisi paremmin. Ajaa pitää kuitenkin aamuisin joten jos menee pakkasen puolelle niin onhan sitten enempi pitoa vaikka kitkat voisivat hyvin riittää. Tätä voi funtsia koko talven.
- Anonyymi
Pirelli IceZero2 on hiljainen rengas.
- Anonyymi
halvimmalla pääset ku nastootat renkaat itse,hae rengasliikkeen roskiksesta hyväkuntoset nastarenkaat mistä nastat lentänypois ja paat ite uudet kunnonastat tilalle eikä mitää normipilipali nastoja millä renkaat nastotettuyleensä,kyllä o pitoa ja toimii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014