Aihe

Swappie kokemuksia

Anonyymi

firma mainostaa paljon, kannattaako sieltä ostaa

13

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen katsellut, en ostanut. Kovin on arvokkaita puhelimet. Itselle yksityisenä ihmisenä joku 500€ alkaa olemaan Maks. Jos iphone8 64 maksaa lähelle 500, niin menen kauppaan ja ostan SE128 mallin 550€

• Anonyymi

en huolisi ihone puhelinta vaikka sais ilmaiseksi pieni näyttö surkea muotoilu ihan hölmöläisten puhelin valmistaja hidastaa tarkoituksella vanhoja malleja että sais uusia malleja myytyä,lukekaa lehtiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en huolisi ihone puhelinta vaikka sais ilmaiseksi pieni näyttö surkea muotoilu ihan hölmöläisten puhelin valmistaja hidastaa tarkoituksella vanhoja malleja että sais uusia malleja myytyä,lukekaa lehtiä

Niin ja hankalin käyttää kaikista mitä fanit ei PYSTY myöntämään, mutta fakta on fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja hankalin käyttää kaikista mitä fanit ei PYSTY myöntämään, mutta fakta on fakta.

Mulla on rinnakkain käytössä iphone ja samsung ja mun mielestä iphone on paljon helppokäyttöisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, joku Androidihan tuokin ihone on, en yhtään Androidia osta enää ikinä, kaikki hidastelee ja on vanhentuneita jo kaupan oveata ulos tuotaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla se tuo lehtien lukukaan ei ole näköjään auttanut, opiskele lukemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpompihan iPhonea on käyttää, kaikki toimii loogisesti ja sujuvasti.
        Jopa hipaisemalla kuten kosketusnäytöissä kuuluisi olla, Androidissa saa hiiren paskan kokoiseen pieneen kuvakkeeseen hakata kymmenen kertaa ennenkuin mitään tapahtuu.
        Vai helppokäyttöisiä Androidit, hahah 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on rinnakkain käytössä iphone ja samsung ja mun mielestä iphone on paljon helppokäyttöisempi.

Onhan android helpompi ja varsinkin mukavampi käyttää eri toimintoja,omistin 2 iphonea, edelliset puhelimet nyt samsung pitkästä aikaa taas ja oikea päätös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan android helpompi ja varsinkin mukavampi käyttää eri toimintoja,omistin 2 iphonea, edelliset puhelimet nyt samsung pitkästä aikaa taas ja oikea päätös.

Jaa, no kerropa mikä on helpompaa Androidissa ja millä tavalla helpompaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, no kerropa mikä on helpompaa Androidissa ja millä tavalla helpompaa?

Ja kuten aina, ei tullut vastausta eli voimme todeta sen, että mitään ei ole parempaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko riippuu mallistakin. 7 ja 8 on pieniä mutta X on jo samantyyppinen kuin vastaava Samsung S5 tai Sony.

Ongelma vaan on se milloin hinta on suhteessa uuteen. Jos käytetty maksaa vaikka 600 ja uuden 11 mallin saa 750€, niin .. Miettisin vakavasti kannattaa miettiä sitä, että 600€ käytetyn joutuu maksamaan kerralla ja uuden voi jakaa vaikka 36kk eriin. Jos on se 600€ käteisenä (olkoon vaikka velkaa), niin maksaa sen rahan käteisenä ja loput tahtonsa mukaan erissä.

Toinen asia swappiella on puhelinliittymää miten tallennus tilat. 64gt on kovin vähän. 128 on jo hyvä ja 256 jo todella hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että ihan fakta😂 kyllähän tuo sun kommenttis on mielipide josta monikaan ei varmasti ole samaa mieltä.

• Anonyymi

Laitoin eilen toisen 4 gigan swapin ssd-levylle. Aika paljon nopeammin toimii kuin alkuperäisellä pyörivällä levyllä ollut swap, jota edelleen käytetään, jos tuo 4 gigaa täyttyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      216
      14572
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13403
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8960
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6412
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      230
      3731