Haluaisit viettää yhdessä mies? :)
Millaisen joulun
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisen, että oltisiin pelkissä tonttulakeissa kahdestaan
- Anonyymi
Jos saisin viettää hänen seurassaan edes päivän niin olisin varmasti maailman onnellisin mies.
- Anonyymi
Me miehen kanssa pukeuduttaisiin rooliasuihin, itse olisin tuhma tonttu ja hän olisi perverssi joulupukki, miettikää itse loput =)
- Anonyymi
J:lle?
- Anonyymi
M:lle
- Anonyymi
Juu 🙂
- Anonyymi
Joulu menisi sen naisen viekussa. Minua ei saisi pois sieltä. Liian herkkää ja tunteellista tänne.
- Anonyymi
Awwwwwwww =)
- Anonyymi
Kyllä, niin herkkää ettei sanotuksi saa.. Mieli ja keho mykistyy onnesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, niin herkkää ettei sanotuksi saa.. Mieli ja keho mykistyy onnesta.
Olisin aivan yhtä innoissani kuin olin pienenä poikana lahjapaketeista, niin hänestä, hänen sydämestään ja sisimmästään. Ottaisin kaikesta hänessä selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin aivan yhtä innoissani kuin olin pienenä poikana lahjapaketeista, niin hänestä, hänen sydämestään ja sisimmästään. Ottaisin kaikesta hänessä selvää.
Hyvin sanottu! Juuri tuollaista se olisi, kaiken ottaisin kiitollisena vastaan :) Hän olisi paras joululahja. -sivusta edelleen
- Anonyymi
Jossain mökissä takkatulen ääressä;)
- Anonyymi
Nainen tietysti alasti pelkkä tonttulakki päässä. Ja mulla vois olla pukin asu.
- Anonyymi
Älä vie minun ideoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vie minun ideoita.
Sinä se oot varsinainen ideanikkari. 😂 Kellään muulla ei aloituksesta olisi voinut se tulla mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se oot varsinainen ideanikkari. 😂 Kellään muulla ei aloituksesta olisi voinut se tulla mieleen.
Näitä riittää, ideoita. :D
- Anonyymi
Voitas viettää pari päivää vällyjen alla.
- Anonyymi
Kuorruttaisin naisen kuin piparkakkutalon ja maistelisin joka puolelta...
- Anonyymi
Ei mennyt seksisteille tämä vaan kunnon miehelle.
- Anonyymi
Kivoja aktiviteetteja ja hyvää seksiä
- Anonyymi
Ei sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle.
Seksiä silti
- Anonyymi
Minä tahtoisin olla kanssasi jossain hiljaisessa mökissä, syötäis herkkuja ja katsottais elokuvaa. Ap.
- Anonyymi
Tuo passais kunhan ei unohdettais sitä yhtä juttua noiden lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo passais kunhan ei unohdettais sitä yhtä juttua noiden lisäksi.
Ei sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle
No ei ole. En tyytyisi ihan tuohon.
- Anonyymi
Hänen (miehen) kanssa haluaisin lähteä mökille. Saunanlämmitystä ja kuulostelua kuinka kauan pystytään olla koskematta toisiimme, ei kauaa.. Sen jälkeen kinkkua tarjolle takkatulen lämmittäessä ja me siinä edessä paksulla viltillä huohottaen. Kynttilän loisteessa silmiin katsoen, sanoja ei tarvita. Ja tätä jatkuisi koko yö. Seuraava päivä menisi levätessä, energiavarastot on finaalissa. Hyvää ruokaa ja taas sama ruljanssi kuin edellispäivänä.
Kolmantena päivänä olisi jo muiden aktiviteettien aika, samoilua metsissä ja hylättyjen latojen tutkimista, kunnes taas alkaa tekee mieli.. Semmosta. ;) - Anonyymi
Pehmeä ja lämmin, yhteinen ja odotettu, hiljainen ja läheinen, tutunoloinen ja rakas.
- Anonyymi
Kyllä täällä talossa on viihtyisää ei malta kauan pois olla....
- Anonyymi
Eräälle miehelle voisin kokata hyvän jouluruoan ja jälkiruoan.
Parasta olisi lahjan avaaminen. 🤗- Anonyymi
Niskahikituki olisi mieluinen lahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskahikituki olisi mieluinen lahja.
😂😂😂
- Anonyymi
Kuulostaa aivan mahtavalta. Otanpa Nainen yhteyttä, niin suunnitellaan Joulua..
- Anonyymi
Otappa yhteyttä siis.
- Anonyymi
Kilauta nikolle.
- Anonyymi
Uudenvuodenyönä kerron toiveena sinulle.
- Anonyymi
Kiva ajatus! ensimmäiseksi riennämme ostamaan aidot joulukuusen kynttilät. Seuraavaksi paistamme yhdessä odotellen kinkun, sitten koristelemme yhdessä joulukuusen. Jouluaaton ruoka valmistuu hänen toimestaan, pidän koristeellisista esiliinoista. Autan valuttamalla peruna kattilan, ja kattamalla pöydän. Sytytän kynttilät, kuusen tuoksu ja aito kynttilän liekki, sekoittuneena karjalanpaistin, lanttulaatikon, rosollin ja joulumuikkujen kanssa, saa joulutunnelman korkealle. Annan hänelle hetken aikaa.
- Anonyymi
Voi kun kiva, itse joulupukkikin vastasi. Annahan sen muorin levätä välillä.
- Anonyymi
Viettele pukki, jooko hani?
- Anonyymi
Its up to you honey!) T Otmi
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=XrjPEU3q0bI Et sinä, ei kukaan odota kesää.
- Anonyymi
Tällaisen, https://youtu.be/bAqz0AwLRjk
Jälleen - Anonyymi
😘..
- Anonyymi
Tämäkin aloitus m->m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473