Olemme kiinnostuneita rakentamaan Luvian keskustan alueelle nopean metron. Tällä hetkellä kartoitamme alueen asukkaiden kiinnostusta liittyä metrohankkeeseen. Jos alueen asukkaista 35% liittyy metro hankeeseen niin se toteutuu.
Luvian metrot
10
145
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin asemat?
- Anonyymi
Vanha kunnantalo otetaan käyttöön pääteasemaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnantalo keskusasemaks. Pääteasemia kaksi. ST1:n räkäpöytä ja Laitkarin laituri. Muita ei tarvita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnantalo keskusasemaks. Pääteasemia kaksi. ST1:n räkäpöytä ja Laitkarin laituri. Muita ei tarvita!
Torille ainakin torstaisin pysähdys että pääsee koronatelttaan aivastelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja metrovaunujen sisätilat koristeltakoon Maaseudun Tulevaisuudella sekä tummelimainoksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rullaportaat metrotunnelista suoraan Luotsipojan ahtaaseen tuulikaappiin ja sinne koronanlevitystila. Eka juna jo viideltä, että prehjuhousut ehtivät kuudeksi huoltikselle. Viimeinen juna puoliltaöin. Tanssi-iltoina Laitakarista lisävuorot.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja metrovaunujen sisätilat koristeltakoon Maaseudun Tulevaisuudella sekä tummelimainoksilla.
Hyvä idea. otetaan tämä käsite tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä otettava myös tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti!
- Anonyymi
Hei! Rakentaminen alkaa 1.3.2021 Kello 08.00, Luvian ST1 pihasta. Tarkoitus kaivaa metrotunneli, St1-tori-Luotsipoika-Laitakari. Pysäkkejä tulee monta tähän väliin. Tarkoituksena myös laajentaa metrotunnelia kunhan tiedämme vähän mistä tulisi porukkaa kyytiin. T: Luvian metrohanke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923