Dolmar ei koskaan kunnolla myynyt kunnolla 90 luvullakaan kun omistaja esti tuotteiden kehityksen . Stihl ja husqvarna liian kaukana ja
Sekä echo varsinkin vuonna 20xx myi varmasti enemmän kaikilla isoilla aluilla. Echo
Makita on aivan tuntematon nimi ulko-ammattityökaluissa, eli trimmerit, raivaussahat, leikkurit, moottorisahat, polttomoottorit muut leikkurit.
Olisi ollutkin aivan mahdoton että makita olisi saanut omalle merkille myyntiä koska sitä brändiä ei vaan tuosta vain tehdä, Makita sahojen, raivaussahan, trimmereiden myynti on ollut aivan olematonta suomessa. Echo myy moninkertaisesti.
Makita/dolmarin tuotteiden poistuessa myynnistä vuoden parin sisällä suurin haitta kohtuu jo tuotteiden ostaneiden mahdollisiin varaosien saatavuuksiin ja kun niiden valmistus loppuu varmasti nopeasti.
Makita heitti hanskat tiskille, eivät usko saavansa markkinoita oman merkin alla.
Anonyymi
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa outoa höpinää, makitasta olen kuullut, muut aivan tuntemattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059