Huomenna keskiviikkona selviää, onko ES populisti ja retostelee suurimpien tulonsaajien kustannuksella vai kertooko, ketkä olivat yhteiskunnan sankareita ja maksoivat eniten veroa.
Vain noin 12% suomalaisista, yli 55.000 ansaitsevat, maksoivat noin 80% valtion veroista. He ovat sankareita. He rahoittivat valtaosan sosiaaliturvasta, julkisen puolen palveluista ja maksoivat julkisen puolen palkat.
Veronmaksaja on sankari. Veronkiertäjät ovat luusereita. Miksi ay-liike ei maksa veroja osinkotuloista ja tavallisten kansalaisten pitää se tehdä samojen firmojen, esim. Kojamon osingoista?
Onko Etelä-Saimaa populisti vai realisti?
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Korjauksena tiedoksi, että valta osa verotuloista tulee tasa-veroista,, esim alv,, jne... noin 80-90% valtion verokertymästä muistaakseni.
Ja riklaiden tuloverot yms.. on vain pieni osa.
Tasaverot on köyhille kalliita ja rikkaille halpojja !
Että seleien show. - Anonyymi
Etelä saimaa on kuin pravda.
Nykyään valtion lehdistötuella elävä lehdistö kirjoittaa mitä hallitus haluaa.
siis maksettua informaatiota ja politiikkaa vain.
Ei siis kannata propagandaa lukea ollenkaan. - Anonyymi
Etelä-Saimaata voi käyttää vessapaperina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k385157- 823666
- 423085
- 613005
- 102966
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562373- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451768- 181731