Hei Rakas
Oonko Mä Ikävöinyt Sua Tänään?
Hei Rakas Oonko Mä
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu muuten sulle.
- Anonyymi
Repesin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repesin.
Vajakki repeilee aina puujalkavitseistä. Te ette tosiaan paljoa tarvitse yksinkertaisimmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakki repeilee aina puujalkavitseistä. Te ette tosiaan paljoa tarvitse yksinkertaisimmat.
Mua itseäni naurattaa puujalkavitsit huomattavasti enemmän kuin vaikkapa sellaiset tyypit, joiden mielestä nämä palstaprovot on jännintä maan päällä,he kun on niitä puujalkavitsejä itse. Ei tartte ottaa henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua itseäni naurattaa puujalkavitsit huomattavasti enemmän kuin vaikkapa sellaiset tyypit, joiden mielestä nämä palstaprovot on jännintä maan päällä,he kun on niitä puujalkavitsejä itse. Ei tartte ottaa henkilökohtaisesti.
En tietenkään ota täällä mitään henkilökohtaisesti. En tunne tällaisia vajakkeja livessä ensimmäistäkään, eikä ne tunne mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään ota täällä mitään henkilökohtaisesti. En tunne tällaisia vajakkeja livessä ensimmäistäkään, eikä ne tunne mua.
Vajakkeja määrittävä perussääntö on, että ne kuvittelee tietävänsä, mutta ne ei ymmärrä, ettei ne ymmärrä mistään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakki repeilee aina puujalkavitseistä. Te ette tosiaan paljoa tarvitse yksinkertaisimmat.
Ei se ollut mikään puujalka. Se oli viittaus erääseen keskusteluun. Mutta jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Tsemppiä
- Anonyymi
Olet. Ikävöit mua aina ja mä sua. Jos olisit mun ihana sitten noin.
- Anonyymi
Tietty, enhän mä muuten näitä rustailis, näkymätön ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietty, enhän mä muuten näitä rustailis, näkymätön ystävä
Samaa mieltä kadonnut ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietty, enhän mä muuten näitä rustailis, näkymätön ystävä
Heii mullakin on näkymätön nais ystävä/tai ainakin uskoisin että hän on hyvä ystäväni.
- Anonyymi
Mä on mennyt, palatakseen vielä.
- Anonyymi
Varo ettet eksy.
- Anonyymi
Tiedän että Mä ikävöi ja kannustaa, koska niin mäkin ystävääni muistan.
- Anonyymi
Olen ikävöinyt Mua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251308
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488