kuukauteen mies. Silti löydät tien mun ajatuksiin. Olen koittanut unohtaa mutta mun sydän huutaa sun luo.
Emme ole nähneet pariin
16
85
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tietoista. Tekee liian kipeää nähdä kun tietää ettei siitä mitään tule! Huomasit varmaan itsekin ei minusta ole siihen olen vähä tämmönen pöhölö ja yksinäinen kulkija.
- Anonyymi
Missä näimme ?
- Anonyymi
Työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla.
Oliko sinun työpaikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla.
Olitko kesätöissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinun työpaikka?
Ei, kun sinun/naisen työpaikalla.
- Anonyymi
Muuta en olisi halunnut kuin yhden viestin edes se olisi ollut sen kautta niin paljon helpompi edetä. Ehkä en olekaan sitten niin tärkeä ehkä et ole varma tunteistasi..
- Anonyymi
Miksi et itse laita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse laita?
Koska mies voisi kertoa sillä vaatimattomalla viestillä että olen edes vähän ajatuksissa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse laita?
Jep ja siihen se sitten jääkin molemmat odottaa että se on sun tehtävä.
- Anonyymi
Meillä tulee kans pian2 kk näkemisestä miehen kans
- Anonyymi
Mulla 2 kk ja pari päivää siitä kun juttelin irl erään miehen kanssa. - sivusta-
- Anonyymi
Lenkkimaastossa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenkkimaastossa ?
Ei, vaan kaupassa.
- Anonyymi
Ja mulla naisen kanssa, mutta hänen pihalla.
- Anonyymi
Saisinko kysyä aloittaja sinulta että miksi et ota yhteyttä tähän mieheen jota niin kaipaat? Minä en oikein usko että jos todella kaipaa niin paljon niin ei kuitenkaan ota yhteyttä eli mikä jarruttaa vaikka voisit edetä? Ettet vaan olisi varattu ja katselisi silti muitakin? Hyi sua jos niin teet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770