Kiihottavia asioita

Anonyymi

Kertokaa kiihottavia asioita/tarinoita tai kertokaa miten panisitte mua
Oon 19v nuori ja kiihotun vanhemmista miehistä, haaveilen semmoisista. Kertokaa miten panisitte mua, mulla on tiukka pillu ja aika isot tissit

42

7466

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja iällä ei siis väliä
      -Ap

• Anonyymi

Ja tykkään ottaa suihin ja mällit sisään ja naamalle tai suuhun tai mihin vaan. Tykkään kun minua alistetaan ja läpsitään. Tykkään lähes kaikesta ja rakastan seksiä
        -Ap

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tykkään ottaa suihin ja mällit sisään ja naamalle tai suuhun tai mihin vaan. Tykkään kun minua alistetaan ja läpsitään. Tykkään lähes kaikesta ja rakastan seksiä
        -Ap

moikka tääl olis 20v jätkä seksiseuraa vailla kiinnostaisko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Ap

Missä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Ap

Hei! Täällä olisi pitkä, mukava, suomalainen mies. Sitoisin sinun silmäsi pehmeällä silkkihuivilla..työntäisin kullini isojen rintojesi väliin..ottaisin sinut kiihkeästi edestä ja takaapäin..ja välillä pääsisit myös ratsastamaan..silmät sidottuna...olisin halukas tapaamaan sinut!
        T. Marko

• Anonyymi

Moi täällä on huumorintajuinen seksuaalisesti erittäin aktiivinen seksinsuhteen 42v hoikka kalju pikkuparta.. Nuoleminen on nam. Varustus on 20cm ja erittäin kestävä... T kymenlaaksosta

• Anonyymi

Jos olet mitä kirjoitat, niin nautit hiukan rajummista jutuista. Enkä laittaisin siteen silmille ja alkaisin nuolemaan sua joka paikasta. Kaikkee kivaa tehtäisiin, mutta lopussa takaapäin rajusti.
      T: Jaakko

• Anonyymi

Hyväilisin nuolisin sun pillusi märäksi työnnän sormen pilluusi toisen sormen työnnän kuulin takaa päin sisään myös edestä 54v mies

• Anonyymi

Ottaisin kanssasi selville kuinka monta sormea saisin jalkoväliisi sekä pyllyysi mahdutettua kerralla ja venyttäisin reikiäsi äärimmilleen. Samanaikaisesti työntäisin pitkän ja paksun kaluni niin syvälle kurkkuusi, että olisit tukehtua. Noin niin kuin ensialkuun. ;) Wanna know more? Hyvännäköiseksi kehuttu, dominoiva sekä kovaotteinen M32

• Hei mnä nuolisin sinua hullun lailla voisin läpsiä perseelle kun nussisin snua takaapäin saisit kaikkea mitä haluat ja miten haluat, olen 59v mies.

• Anonyymi

Hei! Täällä pitkä, miellyttävä, suomalainen mies. Sitoisin silkkisellä huivilla silmäsi ja nuolisin sinut joka paikasta..työntäisin kullini isojen rintojesi väliin ja tämän jälkeen ottaisin sinut edestä ja takaa..välillä pääsisit ratsastamaan..silmät sidottuna... Kiihottaisiko sinua tällainen?
      T. Marko

• Anonyymi

Kiihottaa..... ahhhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaa..... ahhhh

Upeaa....jättäisitkö yhteystietosi niin tavataan..

• Anonyymi

Panta kaulaan, talutushihna mun kädessäni, pikkulutka kontallaan kulli suussa, toinen alistunut nainen kontallaan pikkulutkan takana lipittämässä reikiä. Tämä on toteutettavissa, toinen nainen löytyy jo....

• Anonyymi

Oohh kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oohh kerro lisää

Voin kertoakin, privana.

• Anonyymi

Up!!!!!! Kertokaa ni tuun panee teitä

• Anonyymi

Oot kyllä aika mimmi, se on ihan normaalia, minulla, kans melko kiimanen fantasia, haluis sun ikäsiä, kylläkin kahta tyttö samaan aikaan, tekee aika sekoa kun näkeekin, 2 lesboo, touhuumas, oot kyllä aika Hot.

• Anonyymi

Voisin liittyä mukaan myös toisen naisen kaa,, ois kiihottavaa! Panettaa ihan hirveesti ni haluisitko tulla paneen mua mun tiukkaan pikkupilluun??

• Anonyymi

54v mies Hyväillä koko vartaloasi suukkoja nuolen imen sun rintojasi nännejä häpyhuultasi hyväilen nuolen märäksi työnnän sormet sun pilluuun edestä takaa päin [email protected]

• Anonyymi

Missä päin asut?

T. Nainen 18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin asut?

T. Nainen 18

hollolassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin asut?

T. Nainen 18

Asutko sä pks seudulla?

• Anonyymi

Onko ketään kiinnostunutta nuorta naista P-savon suunnalla vanhemmalle yli 50 miehelle hellittäväksi puolin ja toisin?

• Anonyymi

Minä voisin jopa tulla sinne. Kertoisitko vähän mitä tekisit minulle niin satan harkita
        -ap

• Anonyymi

Rintojen väliin ja suuhun sekä jalat kattoon ja pohjaan pilluun sekä takaapäin
      Rajusti hiuksista kiinnipitäen nuolisin niskaa ja kyrpää sisään rajusti lipoisin märkää pillua nautittais

• Anonyymi

Nii ja tulisit päälle imisin rintoja söisin sut kuin mansikan

• Anonyymi

Oletko nopea vai hidas tulemaan? Kiihottaisi nähdä sinut ja testata tuota mitä sanoit ;)
        Ap

• Anonyymi

Vittuu Alko panettaa 53v.kuu.makallee

• Anonyymi

Tuu panee ;)
        -ap

• Anonyymi

Kiinnostaisko ketään tulla panee? Kertokaa kiihottavia juttuja mitä tekisitte mulle ja mun tiukalle pikkupillulle!! Aahh haluun saada vanhaa munaa mun pilluun ja nauttii ja antaa sille vanhalle hyvää tiukkaa pilluu ja nuorta lihaa... oon tosiaan 20v ja oon aika kokematon mut rakastan seksii mut vanhempi vois opettaa mua!! Tulkaa panee nuorta pilluu
      -ap

• Anonyymi

19v siis ^

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19v siis ^

Vanha runkkari siis^

• Anonyymi

Mulla on isot tissit ja haluun vaa et tuutte panee mua ja ottakaa vaikka kaverinne mukaa!n!
      -ap

• Anonyymi

Tulen panee sua olen pks. 50 nuorekas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen panee sua olen pks. 50 nuorekas

Voisitko kertoo tässä vähän mitä tekisit mulle? Kiihottais tommonen 50v ku panis 19v tiukkaa likkaa ahhhh.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kertoo tässä vähän mitä tekisit mulle? Kiihottais tommonen 50v ku panis 19v tiukkaa likkaa ahhhh.....

Pistäisin sut peppu pystyssä polvillesi ja kädet selän taakse käsiraudoilla kiinni ensin saisit pakaroillesi ratsastuspiiskaa ja sit nuolisin pilluasi antaen ekat orkut sitten saisit kaluni suuhusi saisit imeä kaluani kun naisin suuhusi jonka jälkeen tulisin taaksesi ja panisin ensin pilluusi ja sitten limainen kalu hitaasti peppuusi johon laukeasin ensin ja paljaalla panisin 53 v bodari kaluni o posliini oks sul kielikoruu?

• Anonyymi

Moi. Voidaanko tulla kaverin kanssa panee. Kaksi 50-kymppistä kaveria. Saat varmasti kiihottavia nautinnon. Toimimme sinun mielthmyksien mukaisesta ja jos suostut, niin pari muuta juttua.
        Jos kiinnostaa, jaakko. pennanen63at Gmail. com.

• Anonyymi

Up!!!!!

• Anonyymi

On tosi kiihottavaa kun olemme saunassa ja pimppi on vasta pesty, annan hänelle suuseksiä nuolen ja imen klitorita. Jossain vaiheessa pimppi alkaa voimakkaasti reakoida ja voimakas orgasmi purkautuu voi sitä huutoa ja kiljumista minkä se aiheuttaa. Sen jälkeen siirrymme makuhuoneen puolelle ja laitan Caverject lääkkeen penikseen joka aikaan saa voimakkaan erektion,sitä ennen olen pukeutunut ihanaan mustaan pitseillä kirjottuun paitaan pitsipöksyihin. Vaimo asettuu istumaan sängyn reunalle menen seisten hänen eteensä jolloin hän riisuu pitsipöksyni ja aloittaa masturpoimaan tanakasti seisovaa penistä, samalla annostelen liukuvoidetta penikselle jotta asia hoituu liukkaasti, hetken kuluttua alkaa tuntua tosi kiihottavalta, vähän joutuu jarruttamaan ja pitkittämään voimakasta hyvän olon tunnetta , jossain vaiheessa joutuu antaa tunteille valta ja antaa laueta voimakkaaseen siemensyöksyyn on ihana yhdessä kokea ja nähdä kun siemenneste voimakkaina jaksoina lentää peniksestä, tunne on tosi voimakas siinä meinaa jalat mennä alta et oitää ottaa vaimon hartioista kiinni ettei kaadu. Sen jälkeen on pesun vuoro sietä tullessa penis on vielä tanakasti pystyssä, koen nämä hetket hyvin kiihottavina, kun vaimo masturpoi penistäni koen siinä jotain tosi kiihottavaa ja nautinnollista.

• Anonyymi

Kun alan seksuaalisesti kiihottumaan joillain kerroilla alkaa peniksestä vaikkei olisi erektio päällä vuotamaan kirkas neste pienenä siimana. Tämän tunnen erittäin kiihottavana, kun näen tämän ohuen siiman valuvan varpaisiin asti, joskus ennen varsinaista panemista siima on valunut vaimon avoimelle iholle siinä tilanteessa tissit on saanut myös osan tästä siimasta, Itse koen tämän kiihottavana.

• Anonyymi

Löytyykö Lahden alueelta nuorta naista joka haluis 50v kaveria

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe