Kertokaa kiihottavia asioita/tarinoita tai kertokaa miten panisitte mua
Oon 19v nuori ja kiihotun vanhemmista miehistä, haaveilen semmoisista. Kertokaa miten panisitte mua, mulla on tiukka pillu ja aika isot tissit
Kiihottavia asioita
42
7466
Vastaukset
- Anonyymi
Ja iällä ei siis väliä
-Ap- Anonyymi
Ja tykkään ottaa suihin ja mällit sisään ja naamalle tai suuhun tai mihin vaan. Tykkään kun minua alistetaan ja läpsitään. Tykkään lähes kaikesta ja rakastan seksiä
-Ap Anonyymi kirjoitti:
Ja tykkään ottaa suihin ja mällit sisään ja naamalle tai suuhun tai mihin vaan. Tykkään kun minua alistetaan ja läpsitään. Tykkään lähes kaikesta ja rakastan seksiä
-Apmoikka tääl olis 20v jätkä seksiseuraa vailla kiinnostaisko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-ApMissä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-ApHei! Täällä olisi pitkä, mukava, suomalainen mies. Sitoisin sinun silmäsi pehmeällä silkkihuivilla..työntäisin kullini isojen rintojesi väliin..ottaisin sinut kiihkeästi edestä ja takaapäin..ja välillä pääsisit myös ratsastamaan..silmät sidottuna...olisin halukas tapaamaan sinut!
T. Marko
- Anonyymi
Moi täällä on huumorintajuinen seksuaalisesti erittäin aktiivinen seksinsuhteen 42v hoikka kalju pikkuparta.. Nuoleminen on nam. Varustus on 20cm ja erittäin kestävä... T kymenlaaksosta
- Anonyymi
Jos olet mitä kirjoitat, niin nautit hiukan rajummista jutuista. Enkä laittaisin siteen silmille ja alkaisin nuolemaan sua joka paikasta. Kaikkee kivaa tehtäisiin, mutta lopussa takaapäin rajusti.
T: Jaakko - Anonyymi
Hyväilisin nuolisin sun pillusi märäksi työnnän sormen pilluusi toisen sormen työnnän kuulin takaa päin sisään myös edestä 54v mies
- Anonyymi
Ottaisin kanssasi selville kuinka monta sormea saisin jalkoväliisi sekä pyllyysi mahdutettua kerralla ja venyttäisin reikiäsi äärimmilleen. Samanaikaisesti työntäisin pitkän ja paksun kaluni niin syvälle kurkkuusi, että olisit tukehtua. Noin niin kuin ensialkuun. ;) Wanna know more? Hyvännäköiseksi kehuttu, dominoiva sekä kovaotteinen M32
Hei mnä nuolisin sinua hullun lailla voisin läpsiä perseelle kun nussisin snua takaapäin saisit kaikkea mitä haluat ja miten haluat, olen 59v mies.
- Anonyymi
Hei! Täällä pitkä, miellyttävä, suomalainen mies. Sitoisin silkkisellä huivilla silmäsi ja nuolisin sinut joka paikasta..työntäisin kullini isojen rintojesi väliin ja tämän jälkeen ottaisin sinut edestä ja takaa..välillä pääsisit ratsastamaan..silmät sidottuna... Kiihottaisiko sinua tällainen?
T. Marko- Anonyymi
Kiihottaa..... ahhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa..... ahhhh
Upeaa....jättäisitkö yhteystietosi niin tavataan..
- Anonyymi
Panta kaulaan, talutushihna mun kädessäni, pikkulutka kontallaan kulli suussa, toinen alistunut nainen kontallaan pikkulutkan takana lipittämässä reikiä. Tämä on toteutettavissa, toinen nainen löytyy jo....
- Anonyymi
Oohh kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh kerro lisää
Voin kertoakin, privana.
- Anonyymi
Up!!!!!! Kertokaa ni tuun panee teitä
- Anonyymi
Oot kyllä aika mimmi, se on ihan normaalia, minulla, kans melko kiimanen fantasia, haluis sun ikäsiä, kylläkin kahta tyttö samaan aikaan, tekee aika sekoa kun näkeekin, 2 lesboo, touhuumas, oot kyllä aika Hot.
- Anonyymi
Voisin liittyä mukaan myös toisen naisen kaa,, ois kiihottavaa! Panettaa ihan hirveesti ni haluisitko tulla paneen mua mun tiukkaan pikkupilluun??
- Anonyymi
54v mies Hyväillä koko vartaloasi suukkoja nuolen imen sun rintojasi nännejä häpyhuultasi hyväilen nuolen märäksi työnnän sormet sun pilluuun edestä takaa päin [email protected]
- Anonyymi
Missä päin asut?
T. Nainen 18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin asut?
T. Nainen 18hollolassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin asut?
T. Nainen 18Asutko sä pks seudulla?
- Anonyymi
Onko ketään kiinnostunutta nuorta naista P-savon suunnalla vanhemmalle yli 50 miehelle hellittäväksi puolin ja toisin?
- Anonyymi
Minä voisin jopa tulla sinne. Kertoisitko vähän mitä tekisit minulle niin satan harkita
-ap
- Anonyymi
Rintojen väliin ja suuhun sekä jalat kattoon ja pohjaan pilluun sekä takaapäin
Rajusti hiuksista kiinnipitäen nuolisin niskaa ja kyrpää sisään rajusti lipoisin märkää pillua nautittais- Anonyymi
Nii ja tulisit päälle imisin rintoja söisin sut kuin mansikan
- Anonyymi
Oletko nopea vai hidas tulemaan? Kiihottaisi nähdä sinut ja testata tuota mitä sanoit ;)
Ap
- Anonyymi
Vittuu Alko panettaa 53v.kuu.makallee
- Anonyymi
Tuu panee ;)
-ap
- Anonyymi
Kiinnostaisko ketään tulla panee? Kertokaa kiihottavia juttuja mitä tekisitte mulle ja mun tiukalle pikkupillulle!! Aahh haluun saada vanhaa munaa mun pilluun ja nauttii ja antaa sille vanhalle hyvää tiukkaa pilluu ja nuorta lihaa... oon tosiaan 20v ja oon aika kokematon mut rakastan seksii mut vanhempi vois opettaa mua!! Tulkaa panee nuorta pilluu
-ap- Anonyymi
19v siis ^
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19v siis ^
Vanha runkkari siis^
- Anonyymi
Mulla on isot tissit ja haluun vaa et tuutte panee mua ja ottakaa vaikka kaverinne mukaa!n!
-ap- Anonyymi
Tulen panee sua olen pks. 50 nuorekas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen panee sua olen pks. 50 nuorekas
Voisitko kertoo tässä vähän mitä tekisit mulle? Kiihottais tommonen 50v ku panis 19v tiukkaa likkaa ahhhh.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoo tässä vähän mitä tekisit mulle? Kiihottais tommonen 50v ku panis 19v tiukkaa likkaa ahhhh.....
Pistäisin sut peppu pystyssä polvillesi ja kädet selän taakse käsiraudoilla kiinni ensin saisit pakaroillesi ratsastuspiiskaa ja sit nuolisin pilluasi antaen ekat orkut sitten saisit kaluni suuhusi saisit imeä kaluani kun naisin suuhusi jonka jälkeen tulisin taaksesi ja panisin ensin pilluusi ja sitten limainen kalu hitaasti peppuusi johon laukeasin ensin ja paljaalla panisin 53 v bodari kaluni o posliini oks sul kielikoruu?
- Anonyymi
Moi. Voidaanko tulla kaverin kanssa panee. Kaksi 50-kymppistä kaveria. Saat varmasti kiihottavia nautinnon. Toimimme sinun mielthmyksien mukaisesta ja jos suostut, niin pari muuta juttua.
Jos kiinnostaa, jaakko. pennanen63at Gmail. com.
- Anonyymi
Up!!!!!
- Anonyymi
On tosi kiihottavaa kun olemme saunassa ja pimppi on vasta pesty, annan hänelle suuseksiä nuolen ja imen klitorita. Jossain vaiheessa pimppi alkaa voimakkaasti reakoida ja voimakas orgasmi purkautuu voi sitä huutoa ja kiljumista minkä se aiheuttaa. Sen jälkeen siirrymme makuhuoneen puolelle ja laitan Caverject lääkkeen penikseen joka aikaan saa voimakkaan erektion,sitä ennen olen pukeutunut ihanaan mustaan pitseillä kirjottuun paitaan pitsipöksyihin. Vaimo asettuu istumaan sängyn reunalle menen seisten hänen eteensä jolloin hän riisuu pitsipöksyni ja aloittaa masturpoimaan tanakasti seisovaa penistä, samalla annostelen liukuvoidetta penikselle jotta asia hoituu liukkaasti, hetken kuluttua alkaa tuntua tosi kiihottavalta, vähän joutuu jarruttamaan ja pitkittämään voimakasta hyvän olon tunnetta , jossain vaiheessa joutuu antaa tunteille valta ja antaa laueta voimakkaaseen siemensyöksyyn on ihana yhdessä kokea ja nähdä kun siemenneste voimakkaina jaksoina lentää peniksestä, tunne on tosi voimakas siinä meinaa jalat mennä alta et oitää ottaa vaimon hartioista kiinni ettei kaadu. Sen jälkeen on pesun vuoro sietä tullessa penis on vielä tanakasti pystyssä, koen nämä hetket hyvin kiihottavina, kun vaimo masturpoi penistäni koen siinä jotain tosi kiihottavaa ja nautinnollista.
- Anonyymi
Kun alan seksuaalisesti kiihottumaan joillain kerroilla alkaa peniksestä vaikkei olisi erektio päällä vuotamaan kirkas neste pienenä siimana. Tämän tunnen erittäin kiihottavana, kun näen tämän ohuen siiman valuvan varpaisiin asti, joskus ennen varsinaista panemista siima on valunut vaimon avoimelle iholle siinä tilanteessa tissit on saanut myös osan tästä siimasta, Itse koen tämän kiihottavana.
- Anonyymi
Löytyykö Lahden alueelta nuorta naista joka haluis 50v kaveria
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073