Mitä rakennetaan Heinisuolle entisen Pörhön autoliikkeen Peugeot/Nissan/Opel/Hyundai myynnin taakse eli sinne MAtin Fiksauksen viereen?
Entäs mitä ne on ne kentät siinä vieressä?
Mitä rakennetaan Heinisuolle
9
1315
Vastaukset
- Anonyymi
sattuipa sopivasti. Kainarissa 15:10 uutinen "Kajaanin Kiinteistökulma Oy on ostanut Pörhön entisen kiinteistön Heinisuontien ja Puutavarantien kulmauksesta.
Yrittäjä Kusti Kemppainen kertoo, että liiketilassa tehdään remonttia ja tontille on rakenteilla varastorakennuksia. Kemppaisen mukaan tilojen vuokraamisesta neuvotellaan paraikaa useiden tahojen kanssa...." - Anonyymi
Rakentaisikin joku sellaisen vuokravaraston Kajaaniin, johon yksityinen ihminen saisi liikoja romujaan taikka esim. harrasteajokkejaan säilöön! Yksi tila voisi olla noin autotallin kokoinen, lämmin ja siellä pitäisi olla valaistus sähköpistorasia(-oita) ja tietenkin lukittava ovi. Heti ostaisin /vuokraisin yhden tuollaisen käyttööni.
Kukapa ottaa kopin ja alkaa toimeen?- Anonyymi
Myös autoille tee-se-itse-pesula, jossa voisi pestä auton omilla välineillä ja pesuaineilla, olisi hyvä. Harjapesut naarmuttavat, eikä saa oven sisäpuolia puhtaaksi ja Shellin itsepesulassa ei saa käyttää omia välineitä/pesuaineita.
- Anonyymi
Aina pitää jonkun muun tehdä, miksi et itse ala yrittäjäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitää jonkun muun tehdä, miksi et itse ala yrittäjäksi?
Koska ikää on kertynyt ja olen jo elämäntyöni tehnyt. Tavaraa ja rahaa on silti liikaa. Siksi kyselen ja annan nuoremmille kenties liikeidean vapaaseen käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös autoille tee-se-itse-pesula, jossa voisi pestä auton omilla välineillä ja pesuaineilla, olisi hyvä. Harjapesut naarmuttavat, eikä saa oven sisäpuolia puhtaaksi ja Shellin itsepesulassa ei saa käyttää omia välineitä/pesuaineita.
Ennenaikaan oli Joukon Nesteellä liikenneympyrässä tee-itse -halli, jossa oli nosturi ja pesupaikat. Sellainen olisi nykyäänkin poikaa...
- Anonyymi
Joulukinkku palvaamo/myymälä kuulema moskeijan viereen.
- Anonyymi
Mamuille harrastustiloja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756