Mitä rakennetaan Heinisuolle

Anonyymi

Mitä rakennetaan Heinisuolle entisen Pörhön autoliikkeen Peugeot/Nissan/Opel/Hyundai myynnin taakse eli sinne MAtin Fiksauksen viereen?

Entäs mitä ne on ne kentät siinä vieressä?

9

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sattuipa sopivasti. Kainarissa 15:10 uutinen "Kajaanin Kiinteistökulma Oy on ostanut Pörhön entisen kiinteistön Heinisuontien ja Puutavarantien kulmauksesta.

Yrittäjä Kusti Kemppainen kertoo, että liiketilassa tehdään remonttia ja tontille on rakenteilla varastorakennuksia. Kemppaisen mukaan tilojen vuokraamisesta neuvotellaan paraikaa useiden tahojen kanssa...."

• Anonyymi

Rakentaisikin joku sellaisen vuokravaraston Kajaaniin, johon yksityinen ihminen saisi liikoja romujaan taikka esim. harrasteajokkejaan säilöön! Yksi tila voisi olla noin autotallin kokoinen, lämmin ja siellä pitäisi olla valaistus sähköpistorasia(-oita) ja tietenkin lukittava ovi. Heti ostaisin /vuokraisin yhden tuollaisen käyttööni.

Kukapa ottaa kopin ja alkaa toimeen?

• Anonyymi

Myös autoille tee-se-itse-pesula, jossa voisi pestä auton omilla välineillä ja pesuaineilla, olisi hyvä. Harjapesut naarmuttavat, eikä saa oven sisäpuolia puhtaaksi ja Shellin itsepesulassa ei saa käyttää omia välineitä/pesuaineita.

• Anonyymi

Aina pitää jonkun muun tehdä, miksi et itse ala yrittäjäksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pitää jonkun muun tehdä, miksi et itse ala yrittäjäksi?

Koska ikää on kertynyt ja olen jo elämäntyöni tehnyt. Tavaraa ja rahaa on silti liikaa. Siksi kyselen ja annan nuoremmille kenties liikeidean vapaaseen käyttöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös autoille tee-se-itse-pesula, jossa voisi pestä auton omilla välineillä ja pesuaineilla, olisi hyvä. Harjapesut naarmuttavat, eikä saa oven sisäpuolia puhtaaksi ja Shellin itsepesulassa ei saa käyttää omia välineitä/pesuaineita.

Ennenaikaan oli Joukon Nesteellä liikenneympyrässä tee-itse -halli, jossa oli nosturi ja pesupaikat. Sellainen olisi nykyäänkin poikaa...

• Anonyymi

Joulukinkku palvaamo/myymälä kuulema moskeijan viereen.

• Anonyymi

Mamuille harrastustiloja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe