Mitä täältä puuttuu? Lidl olis toivottu kauppa tänne

Anonyymi

oletteko samaa mieltä

23

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tänne lidliä saa vaikka lidli oliski kiinnostunu tulemaan. Kaikki muualta tulevat tyrmättään ettei vaa paikalliste kauppa kärsis. Suap siinä ihmetellä ettei oo kylän raitilla elämää

      • Anonyymi

        Kiuruvedelläkin Lidlin tulo tyrmättiin koska S,market (kepuloisten) kauppa olisi menettänyt asiakkaat samoin kuin K-kauppakin lidlille.
        Körttikylällä on kaikki muualta tuleva torjuttava mutta koronaa eivät saa torjuttua.
        Kuolkaa pois.


    • Anonyymi

      ilotalo ois kans kiva

    • Anonyymi

      Litlillä ei ole telkkareita myynnissä.

    • Anonyymi

      Surkea butiik ässä marketis on kaikki mitä immeinen tarttee ja humppuuki höttöä enempi!

      • Anonyymi

        Jos haluaa käydä Liiterissä niin ei Lapinlahdelta pitkä matka ole Iisalmeen tai Siilinjärvelle.


    • Anonyymi

      ostis s marketista tavaraa ja samat kävin ostamassa k kaupasta niin kas kummaa olin ostokset 15 e kalliimpia ka kaupassa en koskaan käy enää k kaupassa

      • Anonyymi

        ... niin onhan k-kauppa hiukkasen paremman väen paikka ja siksi siellä on rauhaisa ostoksia tehdä.
        Sitten Alkosta saa hakea illaksi viinit ja skumpat, joita sievistyneesti ! siemailla pohjoismaisen valkoisessa kodissa.
        Niin se on laatu elämää - eikä sovi kaikille. Minulle sopii ja tuttua on K-kaupan väki !
        Tervehdin laajennusta ilolla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... niin onhan k-kauppa hiukkasen paremman väen paikka ja siksi siellä on rauhaisa ostoksia tehdä.
        Sitten Alkosta saa hakea illaksi viinit ja skumpat, joita sievistyneesti ! siemailla pohjoismaisen valkoisessa kodissa.
        Niin se on laatu elämää - eikä sovi kaikille. Minulle sopii ja tuttua on K-kaupan väki !
        Tervehdin laajennusta ilolla !

        Tuota ite asiassa joo, mielummin maksan 10-30€ lisää siitä, että saan rauhassa ja jonottamatta tehdä ostokset.

        Mikäs hajottaa enemmän kun päivän kuuntelet pappojen ja mummojen narinaa, valitusta ja haukkumista, ja sitten jonotat samojen hysteerikkojen kanssa ass-marketissa norjalaista pussilohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... niin onhan k-kauppa hiukkasen paremman väen paikka ja siksi siellä on rauhaisa ostoksia tehdä.
        Sitten Alkosta saa hakea illaksi viinit ja skumpat, joita sievistyneesti ! siemailla pohjoismaisen valkoisessa kodissa.
        Niin se on laatu elämää - eikä sovi kaikille. Minulle sopii ja tuttua on K-kaupan väki !
        Tervehdin laajennusta ilolla !

        K on eläkeläisten kauppa, hyviä huijattavia kalliilla hinnoilla, Ässä on täällä edullisempi ja monipuolisempi valikoimalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K on eläkeläisten kauppa, hyviä huijattavia kalliilla hinnoilla, Ässä on täällä edullisempi ja monipuolisempi valikoimalta

        Niin, kyllähän peeässän marketit osaa myöskin viilata" linssiin " bonusten perässä juoksevat asiakkaat kuin vasikkakaha, riittää kun näkee yhden äs marketin savon seudulla, samalla konseptilla kaikki ässät, siis se siitä vihreestä kaupasta ja palvelusta joka on koulutasolla 5-


    • Anonyymi

      Ei ole toivottu.

    • Anonyymi

      Kyllä se olisi toivottu.

    • Anonyymi

      On toivottu ja toivottavasti tuleekin, ei tarvis lähteä Siiliin tai Iisalmeen kuluttamaan rahoja

    • Anonyymi

      Ei ole toivottu.

    • Anonyymi

      Tottakai toivotaan kovasti tänne lidliä

    • Anonyymi

      Lidl ois tosiaan hyvä kauppa. Halpaa ja hyviä tuotteita paljon.👍

      • Anonyymi

        Lidl vaan äkkiä tänne!


    • Anonyymi

      Litli heti tänne.

    • Anonyymi

      Olisi hyvä muttei näin pienelle paikkakunnalle varmaankaan tule.

    • Anonyymi

      Ostosrahat pittää jäädä kotimuahan ja kuappiaalle.
      Kyllä nyt parinkymmenen euron edestä ostoskerrallaan on kuntalaisella vara tukea kotimaista kauppiasta.

    • Anonyymi

      Motonetti ja piilteema tänne.

      • Anonyymi

        Sekä ikh ja puuilo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe