Olen useamman ryhmän moderoija. Huomattavan usein ryhmässä jäsen, jonka profiilissa on lähes yksinomaan koirakuvia aiheuttaa ongelmia ja joudun antamaan sanktioita tai poistamaan ryhmästä.
Nyt olen huomannut, että jo jäsenpyynnöissä tutkin tarkemmin "koiraprofiilit" ja hylkään herkemmin pyynnön liittyä ryhmään. Moderoijan pitäisi pystyä olemaan puolueeton ja tasapuolinen, mutta minusta ei nyt siihen ole. Sovitaanko, että te, joilla on selkeästi lähes kaikki julkiset postaukset koiralemmikistänne, kohotatte yhteistä profiilianne parantamalla somekäyttäytymistänne (sopii myös muille elämänkoululaisille).
Lukekaa ryhmän säännöt ja toimitte niiden mukaan, älkää haastako riitaa ja alentuko muutenkaan ryhmissä ala-arvoiseen käytökseen, älkää kiusatko, älkää pilkatko muita kirjoitusvirheistä - se on lapsellista. Jos teillä ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa, älkää kirjoittako mitään. Älkää ainakaan laittako mitään Gif-videoita ryhmiin, jos kirjoittaminen tuntuu liian haastavalta, koska ne yleensä kuitenkin joudutaan poistamaan keskusteluun liittymättöminä.
Mitähän vielä? Kun myyntiryhmissä uppaatte, älkää tehkö sitä giffillä, se häiritsee myyntiänne, koska isot Giffit, vievät selatessa huomion itse myytävästä kohteesta ja sen pääkuvasta.
Ryhmiin liittymiseen olen nyt lisännyt kysymyksiä, joilla saa nopeasti karsittua vahinkopyynnöt. Kysymykset ovat helppoja, mutta niihinkään ei osata aina vastata oikein. Joten kun kyseessä on myyntiryhmä päättelen, että nämä henkilöt eivät varmaan suoriutuisi kaupankäynnistäkään kunnialla? Epäreilua, ehkä, mutta annan aina mahdollisuuden laittaa uuden pyynnön, ennen kuin estän lopullisesti profiilin.
Moderoijan mietteitä
Anonyymi
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että ymmärsin livistää tältä palstalta ajoissa, toki jo vuosia sitten. Silloin oli pöhinää pöntössä, mutta entäpä nyt ?
Tyhjyyttään ammottava palstatila ja ketään ei näy eikä kuulu, vaikkakin täytyy sanoa, että överiksi meni useinkin, mutta silti hauskuutta ja ilkimielisyyttä riitti.
Joten kiitos vain moderoija hyvin hoidit hommasi !
Terveisin X-pukeli- Anonyymi
Samoin. Ehkä muutaman vuoden välein käyn täällä kurkkaamassa, mutta hiljaista on. Voi niitä aikoja! Terveisin X-kukkis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984