Olen useamman ryhmän moderoija. Huomattavan usein ryhmässä jäsen, jonka profiilissa on lähes yksinomaan koirakuvia aiheuttaa ongelmia ja joudun antamaan sanktioita tai poistamaan ryhmästä.
Nyt olen huomannut, että jo jäsenpyynnöissä tutkin tarkemmin "koiraprofiilit" ja hylkään herkemmin pyynnön liittyä ryhmään. Moderoijan pitäisi pystyä olemaan puolueeton ja tasapuolinen, mutta minusta ei nyt siihen ole. Sovitaanko, että te, joilla on selkeästi lähes kaikki julkiset postaukset koiralemmikistänne, kohotatte yhteistä profiilianne parantamalla somekäyttäytymistänne (sopii myös muille elämänkoululaisille).
Lukekaa ryhmän säännöt ja toimitte niiden mukaan, älkää haastako riitaa ja alentuko muutenkaan ryhmissä ala-arvoiseen käytökseen, älkää kiusatko, älkää pilkatko muita kirjoitusvirheistä - se on lapsellista. Jos teillä ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa, älkää kirjoittako mitään. Älkää ainakaan laittako mitään Gif-videoita ryhmiin, jos kirjoittaminen tuntuu liian haastavalta, koska ne yleensä kuitenkin joudutaan poistamaan keskusteluun liittymättöminä.
Mitähän vielä? Kun myyntiryhmissä uppaatte, älkää tehkö sitä giffillä, se häiritsee myyntiänne, koska isot Giffit, vievät selatessa huomion itse myytävästä kohteesta ja sen pääkuvasta.
Ryhmiin liittymiseen olen nyt lisännyt kysymyksiä, joilla saa nopeasti karsittua vahinkopyynnöt. Kysymykset ovat helppoja, mutta niihinkään ei osata aina vastata oikein. Joten kun kyseessä on myyntiryhmä päättelen, että nämä henkilöt eivät varmaan suoriutuisi kaupankäynnistäkään kunnialla? Epäreilua, ehkä, mutta annan aina mahdollisuuden laittaa uuden pyynnön, ennen kuin estän lopullisesti profiilin.
Moderoijan mietteitä
Anonyymi
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että ymmärsin livistää tältä palstalta ajoissa, toki jo vuosia sitten. Silloin oli pöhinää pöntössä, mutta entäpä nyt ?
Tyhjyyttään ammottava palstatila ja ketään ei näy eikä kuulu, vaikkakin täytyy sanoa, että överiksi meni useinkin, mutta silti hauskuutta ja ilkimielisyyttä riitti.
Joten kiitos vain moderoija hyvin hoidit hommasi !
Terveisin X-pukeli- Anonyymi
Samoin. Ehkä muutaman vuoden välein käyn täällä kurkkaamassa, mutta hiljaista on. Voi niitä aikoja! Terveisin X-kukkis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1103647Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai192722Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1212291Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62203Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81944- 361596
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581056Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36960Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 73934Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48878