Olen useamman ryhmän moderoija. Huomattavan usein ryhmässä jäsen, jonka profiilissa on lähes yksinomaan koirakuvia aiheuttaa ongelmia ja joudun antamaan sanktioita tai poistamaan ryhmästä.
Nyt olen huomannut, että jo jäsenpyynnöissä tutkin tarkemmin "koiraprofiilit" ja hylkään herkemmin pyynnön liittyä ryhmään. Moderoijan pitäisi pystyä olemaan puolueeton ja tasapuolinen, mutta minusta ei nyt siihen ole. Sovitaanko, että te, joilla on selkeästi lähes kaikki julkiset postaukset koiralemmikistänne, kohotatte yhteistä profiilianne parantamalla somekäyttäytymistänne (sopii myös muille elämänkoululaisille).
Lukekaa ryhmän säännöt ja toimitte niiden mukaan, älkää haastako riitaa ja alentuko muutenkaan ryhmissä ala-arvoiseen käytökseen, älkää kiusatko, älkää pilkatko muita kirjoitusvirheistä - se on lapsellista. Jos teillä ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa, älkää kirjoittako mitään. Älkää ainakaan laittako mitään Gif-videoita ryhmiin, jos kirjoittaminen tuntuu liian haastavalta, koska ne yleensä kuitenkin joudutaan poistamaan keskusteluun liittymättöminä.
Mitähän vielä? Kun myyntiryhmissä uppaatte, älkää tehkö sitä giffillä, se häiritsee myyntiänne, koska isot Giffit, vievät selatessa huomion itse myytävästä kohteesta ja sen pääkuvasta.
Ryhmiin liittymiseen olen nyt lisännyt kysymyksiä, joilla saa nopeasti karsittua vahinkopyynnöt. Kysymykset ovat helppoja, mutta niihinkään ei osata aina vastata oikein. Joten kun kyseessä on myyntiryhmä päättelen, että nämä henkilöt eivät varmaan suoriutuisi kaupankäynnistäkään kunnialla? Epäreilua, ehkä, mutta annan aina mahdollisuuden laittaa uuden pyynnön, ennen kuin estän lopullisesti profiilin.
Moderoijan mietteitä
Anonyymi
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että ymmärsin livistää tältä palstalta ajoissa, toki jo vuosia sitten. Silloin oli pöhinää pöntössä, mutta entäpä nyt ?
Tyhjyyttään ammottava palstatila ja ketään ei näy eikä kuulu, vaikkakin täytyy sanoa, että överiksi meni useinkin, mutta silti hauskuutta ja ilkimielisyyttä riitti.
Joten kiitos vain moderoija hyvin hoidit hommasi !
Terveisin X-pukeli- Anonyymi
Samoin. Ehkä muutaman vuoden välein käyn täällä kurkkaamassa, mutta hiljaista on. Voi niitä aikoja! Terveisin X-kukkis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014