Huomasitteko, että naistenhaulla haettiin komeita miehiä ennen koronakriisiä? Koronakriisin alettua ei haeta, koska komeat miehet jäi pois tansseista.
Komeita miehiä haettiin!
12
77
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin on askarruttanut, että kun en ole itse pitkään aikaan käynyt enkä siten ole itse päässyt toteamaan, että onko niillä hieman nuccavierummilla miehillä käynyt tällä välin yhtään parempi flaksi? Ainakin tilaisuuksia olisi pitänyt olla. Mutta voihan se olla, että tanssiflaksityhjiö on sellainen, että kun se on kerran jonkun kohdalle sattunut, niin eihän se ainakaan hänen kohdallaan kovin helposti täyty. Tämän puolesta puhuisi sekin, että ne nuccavierummat miehet eivät ole missään kehuneet, että nyt heilläkin piisaa flaksia.
- Anonyymi
En oikein osaa sanoa mitään noista nuccavieruimmista miehistä, kun jäin pois tansseista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein osaa sanoa mitään noista nuccavieruimmista miehistä, kun jäin pois tansseista.
Tansseista pois jääneet ovat "komioita" miehiä. Kukaan järkevä ei nyt
käy tansseista. Joku vähemmän komia on varmasti taas eri mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjun aloittaja tuskin edes itse on tansseissa kävijä. Lienee vaan normikyselijä ja "keskustelujen availija" (provoilija). Ei kerro mitä paikkaa edes tarkoittaa, luulee ilmeisesti, että kaikki ko. paikan tanssijat keskustelee täällä :D
Jonkinlaista terapiaa ilmeisesti tällainen kirjoittelu, kun saa jonkinlaista vastakaikua tai sitten vastaa itselleen , jos muut ei vastaa. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tansseista pois jääneet ovat "komioita" miehiä. Kukaan järkevä ei nyt
käy tansseista. Joku vähemmän komia on varmasti taas eri mieltä.Sinähän olet suorastaan oraakkeli!
- Anonyymi
Naiset, hakisitteko tätä komiaa miestä tanssimaan??
https://www.youtube.com/watch?v=0SYX2qYPODE- Anonyymi
En viitsisi hakea.
- Anonyymi
Minä hakisin tätä herrasmiestä joka on myös komea ....
https://www.youtube.com/watch?v=cU2Dr48E0J0 - Anonyymi
Kun olen tällainen tavallisen näköinen tallaaja en hae ns. komeita miehiä.
Minä haenkin älykkäitä. fiksuja miehiä . Niitä sentään käy vielä tansseissa.- Anonyymi
Minä haen melkein aina vain komeita miehiä, jotka ovat fiksuja ja älykkäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haen melkein aina vain komeita miehiä, jotka ovat fiksuja ja älykkäitä.
Komiat = älykkäät ja fiksut, eivät käy nyt tansseissa. Koska ymmärtävät
pysyä pois tanssipaikoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komiat = älykkäät ja fiksut, eivät käy nyt tansseissa. Koska ymmärtävät
pysyä pois tanssipaikoilta.Komeat ja älykkäät miehet välttelevät tietyntyyppisiä naisia. Kaikki naiset eivät kohtaa heitä koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658