jos et mua halua, mun on mentävä pois. Ei vielä, ei ole kiire, mutta joskus. Aion jättää kaiken mikä yhtään muistuttaa susta.
Ymmärräthän sen
37
68
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä ihminen tekee niin, mikä muistuttaa häntä jostakin eikä jää rypemään menneeseen.
- Anonyymi
Tekee niin mikä muistuttaa häntä? Nyt en ymmärrä. Yleensä ihminen vaan unohtaa.
- Anonyymi
Joo, ei kyllä ole viisasta jäädä tuleen makaamaan.
- Anonyymi
Nimettömällä viestillä ei keneltään ei kenellekään häntä täällä informoit. !
- Anonyymi
Älä mene.
Minä nukun humalan pois.
Pistitkö sinä minut jo majaan.?- Anonyymi
Majaan? en laittanut. Miksi olet humalassa aamulla?
- Anonyymi
Ei pahalla aloittaja mutta se että oletko täällä vai mennyt pois on kaikille täällä täysin merkityksetöntä. Koska kukaan ei tiedä oletko täällä vai et. Sorppa vaan.
- Anonyymi
Nämä provot on kyllä merkityksettömiä, ainakin toisille.
- Anonyymi
En kirjoittanut täältä palstalta pois menemisestä. Tästä kaupungista. IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut täältä palstalta pois menemisestä. Tästä kaupungista. IRL.
Jaajaa etkö voi Sanoa suoraan ettei sua kiinnosta, en jaksa mitää vitun leikkejä🙃
- Anonyymi
Tämähän on tosi tunteellinen viesti, hieman uhmakas. Muistutus, missä mennään.
- Anonyymi
Höpö höpö, sen paremmin tunteellista kuin muistutustakaan ei ole anonyymi viesti.
Se on ainoastaan mitään uskaltamattoman ihmisen turha raapustus tänne. En minä ainakaan kovin kummoisia tunnisteita löytänyt, liekö viestin kohdekaan löytänyt.
Tänne on tarkoitus purkaa mieltä ja tunteita ja sellaisenahan aloitus menee mutta ei sillä kenellekään mitään merkitystä ole. Ei tunteen puolesta eikä tiedon puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, sen paremmin tunteellista kuin muistutustakaan ei ole anonyymi viesti.
Se on ainoastaan mitään uskaltamattoman ihmisen turha raapustus tänne. En minä ainakaan kovin kummoisia tunnisteita löytänyt, liekö viestin kohdekaan löytänyt.
Tänne on tarkoitus purkaa mieltä ja tunteita ja sellaisenahan aloitus menee mutta ei sillä kenellekään mitään merkitystä ole. Ei tunteen puolesta eikä tiedon puolesta.Niin, siksi näihin on syytä suhtautua siten, että turhaa provokaatiota täällä lähes kaikki teksti on.
- Anonyymi
Ei se ollut tarkoitus olla uhmakas. Se oli hieman väsynyt ja hieman jo valmis luopumaan unelmistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole uhmakas eikä muistutus, tämä on https://youtu.be/gZI-wter-ps
Miksi ihmeessä vastaan toisen puolesta kuin olisit hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä vastaan toisen puolesta kuin olisit hän?
*vastaat
- Anonyymi
Miksi menisit, sillä haluan sinut ja yhteisen tulevaisuuden kanssasi. Sovitetaan menneisyytemme yhdessä toisillemme. Annetaan anteeksi ja tehdään vaikeuksista voitto, pyhitetään kivut yhteisellä tulevaisuudella, jokapäiväisillä teoilla rakkauden eteen. Rakastetaan menneisyyden haavat ehjiksi. Juhlitaan kumppanuuttamme arjessa ja juhlassa nauttien yhteisestä sielunkumppanuudesta tässä elämässä. Se oikeaa rakkautta, jokapäiväinen elämä. Parisuhde. Sielunsiskon ja sielunveljen leijonamaisen vahva ja pehmeä yhteinen elämä ❤
- Anonyymi
Ihanaa nykypäivän " rakkautta " , tietoakaan kuka ap on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa nykypäivän " rakkautta " , tietoakaan kuka ap on.
Jos ei puhuttele sinua, ei varmaankaan ole sinulle. Onko se nyt se ongelma? Että mikään ei ole sulle niin sabotoit muiden viestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei puhuttele sinua, ei varmaankaan ole sinulle. Onko se nyt se ongelma? Että mikään ei ole sulle niin sabotoit muiden viestejä?
Miksi täällä mikään olisi minulle, sen kummemmin kuin sinullekaan ?? Mikä ongelma on siinä että kommentoin sinua, se oikeushan on kaikilla, ei vain teillä jotka vaaleanpunaiset lasit huurussa piirrätte sydämiä joka toiselle kirjoittajalle. Ongelma lienee sinulla, ei minulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi täällä mikään olisi minulle, sen kummemmin kuin sinullekaan ?? Mikä ongelma on siinä että kommentoin sinua, se oikeushan on kaikilla, ei vain teillä jotka vaaleanpunaiset lasit huurussa piirrätte sydämiä joka toiselle kirjoittajalle. Ongelma lienee sinulla, ei minulla.
Sitä vaan että jos ei ole sinulle, niin olisiko syytä siirtyä seuraavaan viestiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vaan että jos ei ole sinulle, niin olisiko syytä siirtyä seuraavaan viestiin?
Eihän täällä mikään viesti ole kenellekään, miten noin typerästi sanoit. He sentään ymmärtävät tämän toisin kuin nämä sydänten piirtelijät jotka olettavat kaiken olevan heille.
- Anonyymi
Nyt sanoit väärin, kaikkein tyytymättömimpiä elämäänsä ovat nämä henkilöt jotka väen väkisin ottavat jonkun viestin / kirjoittajan tuntemakseen henkilöksi ja itselleen olevaksi,
koska heillä ei ole oikeassa elämässä sisältöä toisen ihmisen suhteen, he hakevat sitä väkisellä vieraasta kirjoittajasta.
Edelliset ihmiset ymmärtävät, nämä toiset taas eivät. - Anonyymi
Ei minulla ja hänellä ole mitään mistä pitäisi pyytää anteeksi kummankaan. Ollaan oltu ihan hyvissä väleissä mitä oltu tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä mikään viesti ole kenellekään, miten noin typerästi sanoit. He sentään ymmärtävät tämän toisin kuin nämä sydänten piirtelijät jotka olettavat kaiken olevan heille.
Tottakai täällä osa viesteistä on oikeasti jollekin. Jotkut tällä tietää enemmän kuin sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sanoit väärin, kaikkein tyytymättömimpiä elämäänsä ovat nämä henkilöt jotka väen väkisin ottavat jonkun viestin / kirjoittajan tuntemakseen henkilöksi ja itselleen olevaksi,
koska heillä ei ole oikeassa elämässä sisältöä toisen ihmisen suhteen, he hakevat sitä väkisellä vieraasta kirjoittajasta.
Edelliset ihmiset ymmärtävät, nämä toiset taas eivät.Ei ole totta. Se että sinä et tiedä, eikä sua kukaan kaipaa, ei tarkoita että muilla olisi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelliset ihmiset ymmärtävät, nämä toiset taas eivät.Niin, nämä väen väkisellä tunnistelijat ja "tiätäjät" on kyllä surullista sakkia. Sinä etunenässä, on varmaan hienoo olla edelläkävijä, provohaukka vailla vertas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, nämä väen väkisellä tunnistelijat ja "tiätäjät" on kyllä surullista sakkia. Sinä etunenässä, on varmaan hienoo olla edelläkävijä, provohaukka vailla vertas.
a*.
- Anonyymi
Tällä sitten asiat selviää vai kuinka.
- Anonyymi
Täältäkö ajattelet saavasi sen tiedon haluaako hän vai ei.? Vai mistä ja keneltä. Täällä riittää porukkaa jotka on tuntevinaan joka iikan palstalla, johonkin sellaiseenko haksahdat.
- Anonyymi
Onkos tänään keskiviikko?
- Anonyymi
Onhan se edelleen. Mutta aloitus on tiistailta.
- Anonyymi
Mistä sen tiedon otat?
- Anonyymi
Dna elämä on, ja tätä nimitetään vaivaamiseksi.
- Anonyymi
Ei mikään pysy samana ikuisesti.
- Anonyymi
Menisit sitten samantien jo, äläkä ole enää täällä minun takia jos et sitä jatkossakaan aio. Pelkää leikkimistä toisen tunteilla sellainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015