Tällä palstalla nyt nopeasti mieleen tulee SS ja hänen kaverinsa kymppien kymppi, sekä hän joka toivottaa hyvää yötä, heillä kaikilla ollen Thaimaalainen vaimo ja viettävät aikaansa täällä Thaimaassa kuten minäkin ja vaimoni.
No asiahan on niin että heidän tietokoneissaan pääsääntöisesti on thaifontit.
Tulin pohtineeksi mahtaako olla, epäilen ja miksikö epäilen....no antaas olla, mutta ohessa minun vaimoni vanha, halpa, kelvoton ja mitä nyt sitten mahtaakaan olla, mutta pahoittelen kuvan laatutarkkuutta, enkä viitsinyt uutta kuvaa ottaa.
https://aijaa.com/4pXbpe
Ps. Taitaa olla myrskyä tiedossa.
Thaimaalaiset vaimot ja heidän tietokoneensa.
11
132
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä kuksastako juot kiljua?
- Anonyymi
Olet sitten kaivellut entisen omaishoitajasi vanhoja tavaroita. Ei näy päivälehteä Chiang Maista vieläkään, etkä ole vastannut kysymykseen että miten se sinun kuvissa aiemmin esiintynyt nelikätinen hindunorsupatsas ilmestyi hua hinin miehen kaukoputkikuvaan?
No tuossa sulle päivän puheenaihetta ja päivän lehteä näet aikaisintaan kun idolisi kaikkien kymppien kymppi uskaltautuu puskistaan ihmisten ilmoille.
https://aijaa.com/1tXJ0U- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
No tuossa sulle päivän puheenaihetta ja päivän lehteä näet aikaisintaan kun idolisi kaikkien kymppien kymppi uskaltautuu puskistaan ihmisten ilmoille.
https://aijaa.com/1tXJ0UVahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.
Nyt on synkkä päivä senseillä. Mielikuvituselämä Thaimaassa loppui tällä päivämäärällä ja samalla lähti paras mielikuvitusystävä. Kehittääkö hän uusia hahmoja vai siirtyykö toisille palstoille jatkamaan tuota unelmissa keinumistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on synkkä päivä senseillä. Mielikuvituselämä Thaimaassa loppui tällä päivämäärällä ja samalla lähti paras mielikuvitusystävä. Kehittääkö hän uusia hahmoja vai siirtyykö toisille palstoille jatkamaan tuota unelmissa keinumistaan?
Lapsilla ja lapsenasteelle jääneillä on useinkin mielikuvitusystäviä.
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.
Voi Neiti poloinen, kyllä tämä lelukaukoputki norsuineen ja kuksineen on kuules ihan mun pojan vanhasta leluvarastosta kaivettu härpäke jolla näkee tähtiä yhtä tarkasti ku talouspaperirullan pahvitötteröllä ja jos se sun mielestä on Numban, niin sun juttus ja lieneekö sadas kerta kun väität että nyt meidät on todistettu samaksi.
Se hyvä puoli asiassa on, että sulla puuhaa.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Voi Neiti poloinen, kyllä tämä lelukaukoputki norsuineen ja kuksineen on kuules ihan mun pojan vanhasta leluvarastosta kaivettu härpäke jolla näkee tähtiä yhtä tarkasti ku talouspaperirullan pahvitötteröllä ja jos se sun mielestä on Numban, niin sun juttus ja lieneekö sadas kerta kun väität että nyt meidät on todistettu samaksi.
Se hyvä puoli asiassa on, että sulla puuhaa.Tapu tapu tan. Se oli siinä teidän "kummankin" tarina.
- Anonyymi
Thainaiset tarvitsevat tietokonetta ja verkkoyhteyttä vain Thai lakornin katsomiseen.
Täytyy taas palstan vahtikoiraa muistuttaa että minulla ei ole thaimaalaista vaimoa, en siis ole vieläkään mennyt naimisiin. Hienoa kuitenkin että huolehdit asiasta. Huomasin että olet taas kuvannut sitä aitoa thaimaata missä asustelet, upea kuva. Onneksi olkoon, hieno elämä sinulla.
- Anonyymi
mulla on thaikku vaimo, sillä on puhelimessakin thai näpykät. Asumme suomessa, eikä ole kiire mihinkään. Elämme ihan kivasti täällä ja vaimollakin hyvä olla kun saa mitä ikinä keksiikin haluta. En ollut verokalenterissa, eikä vieressäni, eikä allani, eikä ylläni, ollut ketään tunnettua henkilöä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
