Thaimaalaiset vaimot ja heidän tietokoneensa.

Tällä palstalla nyt nopeasti mieleen tulee SS ja hänen kaverinsa kymppien kymppi, sekä hän joka toivottaa hyvää yötä, heillä kaikilla ollen Thaimaalainen vaimo ja viettävät aikaansa täällä Thaimaassa kuten minäkin ja vaimoni.
No asiahan on niin että heidän tietokoneissaan pääsääntöisesti on thaifontit.
Tulin pohtineeksi mahtaako olla, epäilen ja miksikö epäilen....no antaas olla, mutta ohessa minun vaimoni vanha, halpa, kelvoton ja mitä nyt sitten mahtaakaan olla, mutta pahoittelen kuvan laatutarkkuutta, enkä viitsinyt uutta kuvaa ottaa.

https://aijaa.com/4pXbpe

Ps. Taitaa olla myrskyä tiedossa.

11

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä kuksastako juot kiljua?

    • Anonyymi

      Olet sitten kaivellut entisen omaishoitajasi vanhoja tavaroita. Ei näy päivälehteä Chiang Maista vieläkään, etkä ole vastannut kysymykseen että miten se sinun kuvissa aiemmin esiintynyt nelikätinen hindunorsupatsas ilmestyi hua hinin miehen kaukoputkikuvaan?

      • No tuossa sulle päivän puheenaihetta ja päivän lehteä näet aikaisintaan kun idolisi kaikkien kymppien kymppi uskaltautuu puskistaan ihmisten ilmoille.

        https://aijaa.com/1tXJ0U


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No tuossa sulle päivän puheenaihetta ja päivän lehteä näet aikaisintaan kun idolisi kaikkien kymppien kymppi uskaltautuu puskistaan ihmisten ilmoille.

        https://aijaa.com/1tXJ0U

        Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.

        Nyt on synkkä päivä senseillä. Mielikuvituselämä Thaimaassa loppui tällä päivämäärällä ja samalla lähti paras mielikuvitusystävä. Kehittääkö hän uusia hahmoja vai siirtyykö toisille palstoille jatkamaan tuota unelmissa keinumistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on synkkä päivä senseillä. Mielikuvituselämä Thaimaassa loppui tällä päivämäärällä ja samalla lähti paras mielikuvitusystävä. Kehittääkö hän uusia hahmoja vai siirtyykö toisille palstoille jatkamaan tuota unelmissa keinumistaan?

        Lapsilla ja lapsenasteelle jääneillä on useinkin mielikuvitusystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.

        Voi Neiti poloinen, kyllä tämä lelukaukoputki norsuineen ja kuksineen on kuules ihan mun pojan vanhasta leluvarastosta kaivettu härpäke jolla näkee tähtiä yhtä tarkasti ku talouspaperirullan pahvitötteröllä ja jos se sun mielestä on Numban, niin sun juttus ja lieneekö sadas kerta kun väität että nyt meidät on todistettu samaksi.
        Se hyvä puoli asiassa on, että sulla puuhaa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Voi Neiti poloinen, kyllä tämä lelukaukoputki norsuineen ja kuksineen on kuules ihan mun pojan vanhasta leluvarastosta kaivettu härpäke jolla näkee tähtiä yhtä tarkasti ku talouspaperirullan pahvitötteröllä ja jos se sun mielestä on Numban, niin sun juttus ja lieneekö sadas kerta kun väität että nyt meidät on todistettu samaksi.
        Se hyvä puoli asiassa on, että sulla puuhaa.

        Tapu tapu tan. Se oli siinä teidän "kummankin" tarina.


    • Anonyymi

      Thainaiset tarvitsevat tietokonetta ja verkkoyhteyttä vain Thai lakornin katsomiseen.

    • Täytyy taas palstan vahtikoiraa muistuttaa että minulla ei ole thaimaalaista vaimoa, en siis ole vieläkään mennyt naimisiin. Hienoa kuitenkin että huolehdit asiasta. Huomasin että olet taas kuvannut sitä aitoa thaimaata missä asustelet, upea kuva. Onneksi olkoon, hieno elämä sinulla.

    • Anonyymi

      mulla on thaikku vaimo, sillä on puhelimessakin thai näpykät. Asumme suomessa, eikä ole kiire mihinkään. Elämme ihan kivasti täällä ja vaimollakin hyvä olla kun saa mitä ikinä keksiikin haluta. En ollut verokalenterissa, eikä vieressäni, eikä allani, eikä ylläni, ollut ketään tunnettua henkilöä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe