Thaimaalaiset vaimot ja heidän tietokoneensa.

Tällä palstalla nyt nopeasti mieleen tulee SS ja hänen kaverinsa kymppien kymppi, sekä hän joka toivottaa hyvää yötä, heillä kaikilla ollen Thaimaalainen vaimo ja viettävät aikaansa täällä Thaimaassa kuten minäkin ja vaimoni.
No asiahan on niin että heidän tietokoneissaan pääsääntöisesti on thaifontit.
Tulin pohtineeksi mahtaako olla, epäilen ja miksikö epäilen....no antaas olla, mutta ohessa minun vaimoni vanha, halpa, kelvoton ja mitä nyt sitten mahtaakaan olla, mutta pahoittelen kuvan laatutarkkuutta, enkä viitsinyt uutta kuvaa ottaa.

https://aijaa.com/4pXbpe

Ps. Taitaa olla myrskyä tiedossa.

11

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä kuksastako juot kiljua?

    • Anonyymi

      Olet sitten kaivellut entisen omaishoitajasi vanhoja tavaroita. Ei näy päivälehteä Chiang Maista vieläkään, etkä ole vastannut kysymykseen että miten se sinun kuvissa aiemmin esiintynyt nelikätinen hindunorsupatsas ilmestyi hua hinin miehen kaukoputkikuvaan?

      • No tuossa sulle päivän puheenaihetta ja päivän lehteä näet aikaisintaan kun idolisi kaikkien kymppien kymppi uskaltautuu puskistaan ihmisten ilmoille.

        https://aijaa.com/1tXJ0U


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No tuossa sulle päivän puheenaihetta ja päivän lehteä näet aikaisintaan kun idolisi kaikkien kymppien kymppi uskaltautuu puskistaan ihmisten ilmoille.

        https://aijaa.com/1tXJ0U

        Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.

        Nyt on synkkä päivä senseillä. Mielikuvituselämä Thaimaassa loppui tällä päivämäärällä ja samalla lähti paras mielikuvitusystävä. Kehittääkö hän uusia hahmoja vai siirtyykö toisille palstoille jatkamaan tuota unelmissa keinumistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on synkkä päivä senseillä. Mielikuvituselämä Thaimaassa loppui tällä päivämäärällä ja samalla lähti paras mielikuvitusystävä. Kehittääkö hän uusia hahmoja vai siirtyykö toisille palstoille jatkamaan tuota unelmissa keinumistaan?

        Lapsilla ja lapsenasteelle jääneillä on useinkin mielikuvitusystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistit senssu sitten rekisteröidyllä nimimerkillä lopullisesti että olet sama henkilö numeromiehen kanssa. Katsos kun se kaukoputki oli numeromiehen, eikä sinun ja nyt se onkin kuksassasi. Nyt on täysin varmaa, ettet ole Thaimaassa joten voit lopettaa tuon pelleilyn. Selvisi samalla sekin miten sinun norsupatsaasi lähti käymään Hua Hinissa. Se ei ole koskaan lähtenyt mihinkään huoneestasi.

        Voi Neiti poloinen, kyllä tämä lelukaukoputki norsuineen ja kuksineen on kuules ihan mun pojan vanhasta leluvarastosta kaivettu härpäke jolla näkee tähtiä yhtä tarkasti ku talouspaperirullan pahvitötteröllä ja jos se sun mielestä on Numban, niin sun juttus ja lieneekö sadas kerta kun väität että nyt meidät on todistettu samaksi.
        Se hyvä puoli asiassa on, että sulla puuhaa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Voi Neiti poloinen, kyllä tämä lelukaukoputki norsuineen ja kuksineen on kuules ihan mun pojan vanhasta leluvarastosta kaivettu härpäke jolla näkee tähtiä yhtä tarkasti ku talouspaperirullan pahvitötteröllä ja jos se sun mielestä on Numban, niin sun juttus ja lieneekö sadas kerta kun väität että nyt meidät on todistettu samaksi.
        Se hyvä puoli asiassa on, että sulla puuhaa.

        Tapu tapu tan. Se oli siinä teidän "kummankin" tarina.


    • Anonyymi

      Thainaiset tarvitsevat tietokonetta ja verkkoyhteyttä vain Thai lakornin katsomiseen.

    • Täytyy taas palstan vahtikoiraa muistuttaa että minulla ei ole thaimaalaista vaimoa, en siis ole vieläkään mennyt naimisiin. Hienoa kuitenkin että huolehdit asiasta. Huomasin että olet taas kuvannut sitä aitoa thaimaata missä asustelet, upea kuva. Onneksi olkoon, hieno elämä sinulla.

    • Anonyymi

      mulla on thaikku vaimo, sillä on puhelimessakin thai näpykät. Asumme suomessa, eikä ole kiire mihinkään. Elämme ihan kivasti täällä ja vaimollakin hyvä olla kun saa mitä ikinä keksiikin haluta. En ollut verokalenterissa, eikä vieressäni, eikä allani, eikä ylläni, ollut ketään tunnettua henkilöä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe