tänään eduskunnassa maanvilelijöitten pienistä tukirahoista.
Taitaa Kepu menettäa pian viimeisetkin maanviljelijänsä-
Mikon kaveri Packalen ei vielä pystynyt tulemaan eduskuntaan.
Lunteeni puhui
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa lunteeni puhui, Wahlroosin Nallenkin kartanon maataloustuki on joka vuosi pienentynyt.
- Anonyymi
Miten Nalle nyt tulee toimeen?
Pitääkö alkaa kerätä avustusta? - Anonyymi
Palkansaajat on kautta aikain olleet maatalouden harjoittajien sossu.
Ei yhtään enempää niille rahaa. Palkansaajat elättää ne jo nyt. - Anonyymi
Maatilaillinen ei maksa veroja yhteiskuntaa enempää kuin pieneläkeläinen,
mutta komiat on kartanot, pelit ja rensselit, kun tukia saavat miljardeja vuosittain. - Anonyymi
Opetellaan olemaan syömättä niin sillähän tilanne korjaantuu.
- Anonyymi
Eduskunnan puhemiehen olisi syytä rajoittaa tyhjänpuhumista, sitä varten on puhemiehen nuija.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351579
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!521505Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681123Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1031047- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51848Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85810Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676