Jatkuva anteeksianto

Anonyymi

Onko tuo aitoa Raamatun tekstiä,jatkuvaa anteeksiantoa ,eikä katumusta ja lopettaa synnin teko.
Saako valehdella ,saako olla esiavillista seksia ,huoruutta ja muuta syntisen elämää ?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä oleellisena osana uskovaisen elämään kuuluu parannus eli synnin jättäminen.

      Mutta kun synti aina tarttuu, niin sitä varten on synninpäästö. Ilman sitä on vaikea pysyä uskomassa.

      • Anonyymi

        Synninpäästö sanaa ei löydy Raamatusta.

        Mikä merkitys tähtitytölle 17v on sillä kun Jeesus kuoli ristillä?


      • Anonyymi

        Parannus on Tähti ottaa vastaan Jeesus luvattuna Messiaana vastaan ja lähteä seuraamaan Häntä.
        Mieti mihin Paavali teki parannuksen, Hän teki Jumalasta Jeesuskeen, jonka jälkeen vasta löysi todellisen Jumalan.
        Synnistä siinä ei puhuta mitään.
        Sillä ei pelastu, että heittää synnin pois tai saakaveriltaan kaikki syntinsä anteeksi, vaan ainoastaan seuraamalla Jeesusta ja tunnustaa Hänet kaikkivaltiaaksi ihmisten edessä
        Oletko Sinä vielä tunnustanut Jeesuksen kaikkivaltiaaksi?

        Tee parannus, niin uudestsisynnyt ylhäältä, ja on mahdollista päästä tulevaan Jumalan Valtakuntaan, kunhan se tulee Israeliin.

        Nämä ihmisten jumalen valatkunnat on hiekkalaatikko kuntia.

        r


      • Anonyymi

        voi hyvä rakas ihminen tuota sokeuttasi ja noita lestahömppäfraaseja !

        kun synti aina tarttuu.... siis ihan käsittämtön lause, synti ei tartu, sitöä tehdään tietoisesti tai ei tehdä, synti ei ole mikään flunssaviirus joka hyppää mistä miloinkin harteille!

        ja sitten tuo uskomassa pysyminen....hohoijaa.. avaa joskus se Kirja ihan ite ja koita ymmärtää mitä siellä oikein sanotaan, siellä ei puhuta uskomisesta, ei tarttuvista ihmehyppääjäsynneistä eikä siitä naapurin taunosta antamaan anteeksi niitä syntejä.

        eikö sinulla ole Pyhä Henki sydämessä, jos on, niin mitä Hän siellä mahtaa puuhata, mieti !


    • Anonyymi

      Tarkoitatko et uskovat saavat valehdella ja pettää toistensa luottamuksen omaa etua tavoitellen?
      EI siis vois koskaan luottaa toisiin;vain Jumalaan.

      • Anonyymi

        On olemassa kahdenlaisia velluja, roistovellut ja omantunnon vellut. Roistovellut pitävät ohjat käsissään ja tarpeen vaatiessa pelottelevat arat vellut hoitokokouksissaan hiljaisiksi.


      • Anonyymi

        Jumalaan ainoastaan luottava ei ole kristitty.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaan ainoastaan luottava ei ole kristitty.

        r

        Mihis pitää luottaa ja kuka se saa antaa synnit anteeksi ja miten,missä jamiksi,valheet sit vain kaikil jatkuu.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa kahdenlaisia velluja, roistovellut ja omantunnon vellut. Roistovellut pitävät ohjat käsissään ja tarpeen vaatiessa pelottelevat arat vellut hoitokokouksissaan hiljaisiksi.

        Mitä noi omantunnon vellut sit oikein ovat?


    • Anonyymi

      Onko tervettä luulla,että satukirjassa nimeltä raamattu olisi jotain todellista?
      Hoitoon kaikki jotka uskovat paskaan.
      Suomessa on maailman ylivoimaisesti eniten masennuslääkkeiden syöjiä ja kaikki uskovaiset kuuluvat siihen ryhmään.

    • Anonyymi

      Uskovaiset käyttävät lapsia hyväksi ja sitten rukoilevat anteeksiantoa ja ovat taas tyytyväisiä jatkamaan perverssiä elämäänsä.

      • Anonyymi

        Suomen masentuneet ovat kuules ihan eri porukkaa kuin aidot uskovaiset, mutta sitähän sinä et käsitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen masentuneet ovat kuules ihan eri porukkaa kuin aidot uskovaiset, mutta sitähän sinä et käsitä.

        Masentuneita kuitenkin paljon,ja kaikkea pahaa salataan ja piilossa ollaan,uskossa kovina sitten seuroissa.


    • Anonyymi

      Kaikkea on tarjolla paljon.lian paljon syntiä.

    • Anonyymi

      Jos täsä vaikka jotain hyvää olis ja valhettakin mahtuu mettään mennään ja kaus uskosta valehrennen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe