Kuutamo ilta olisi nyt, tunnelma olisi täydellinen, jos sinä nainen olisit kanssani sitä katsomassa.
Hyvää iltaa yhdelle naiselle :)
yhdeltä mieheltä
Ilta kuutamolla
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jopa on taas tyhmiä kirjoituksia palsta täppösentäynnä
- Anonyymi
Sitä se olisi, todella. Jakaa hetki rakkaan ihmisen kanssa :)
- Anonyymi
Sinulta on täällä useita aloituksia. Antaisitko jotain tuntomerkkejä itsestäsi tai tuosta mystisestä viestiesi kohteesta?
Mukavaa iltaa ja hyvää yötä! 😊 - Anonyymi
Katsot kuuta,mietit muuta
Täydelsitä suuta, vierelläsi tuulta..
Hyvää iltaa ... - Anonyymi
Hyvää kuutamoista iltaa yhdelle miehelle!
yhdeltä naiselta- Anonyymi
Kiitos :)
Ja kivaa iltaa naiselle ...
- Anonyymi
Toivottavasti saamme vielä yhteisen kuutamon.
- Anonyymi
Olisin mä jo valmis, sua mä venaa
- Anonyymi
Hyvää yötä https://youtu.be/Xl1E0XNYB4M
- Anonyymi
Yksi ,siis eräs mies, voisi valokuvata kuuta ja minä katselisin häntä ja kuuntelisin häntä.T. nainen parvekkeelta
- Anonyymi
Oli kuu oli ilta ja Vuosisadan rakkaustarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025