Niin että jos on turbo kantsii aina vaihtaa öljyt vaikka 10tkm sen verran tarkkoja:: niin kestää varmasti pitkään jopa auton iän:: turbo on aina kovilla kierrosten mukaan...miettikää
Masentaja vastaa turboon
Anonyymi
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Kyllä se näin on, öljy on halpa tapa pitää tekniikka kunnossa.👍
- Anonyymi
Ihan turhaa sitä on jatkuvasti vaihdella. Nykyöljyt kestää hyvänä ihan toiseen malliin kuin ne mitä nämä "asentajat" muistelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaa sitä on jatkuvasti vaihdella. Nykyöljyt kestää hyvänä ihan toiseen malliin kuin ne mitä nämä "asentajat" muistelee.
Näin on. Itse olen ajanut jo 100 000km Samoilla öljyillä, eikä turboa ole tarvinnut vaihtaa.
Autona tosin VW, johon lisään öljyä 2000km:n välein noin 1,5 litraa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869