mut kuiteki komiat pärjää mut silti
miks homopiirit o nii ulkonäkökeskeisii
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama heteropiireissä, jos lohduttais.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan yhtä pahasti. Siellä ratkaisee muukin kuin ulkonäkö, munan koko ja merkkivaatteet.
- Anonyymi
Ja silti toisessa keskustelussa kysyt, miksi heterot ovat rumia. Koita päättää.
- Anonyymi
Ei se osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se osaa
kyll ne hererot oppii ku on oikee miäs tieellä opetax mua
- Anonyymi
Mä taidan olla liian vanha homppelipiireihin tämmösenä keski-ikäisenä heränneenä... ei jaksa ruveta uutta identiteettiä kovasti vääntämään vaan haluaisi oman kullan kylkeen ja keskittyä nauttimaan uudesta elämästä parisuhteessa. Seuraava ikä on itellä kynnyksellä eikä pintaliito kiinnosta vaan aidot mielenkiintoiset kokemukset. Niin nuori gay, vanhemmat ei jaksa ulkoisiin juttuihin suhteitaan perustaa. Toivottavasti sinäkin sen vielä huomaat. Elämästä tulee paljon mielenkiintoisempaa ja tyydyttävämpää niin.
- Anonyymi
Tässä kirjoittaa sellainen nuori 192cm miehen näköinen mies jota ei vois vähempää kiinnosta muoti/vaatteet/fleda.
Pukeudun ihan siistiksi ihan basic. Jätkiä on jonoksi asti :D
Ei kyl todellakaan tarvi olla joku oksettava merkkilaukku tai rotsi että irtoo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719