Et mitään ole tänne kirjoittanut

Anonyymi

Mistä se kertoo? Siitä, että sun elämä on muualla etkä juuri minua ajattele.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö se ole vain hyvä asia että elämä on muualla kun suomi24-keskustelupalstalla??

• Anonyymi

Mistä tiedät, että hän ei ole kirjoittanut?

• Anonyymi

Jos olisi, tunnistaisin. Ainakin sen, että saattaisi olla hän. Nyt ei sellaistakaan kirjoitusta ole täällä näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi, tunnistaisin. Ainakin sen, että saattaisi olla hän. Nyt ei sellaistakaan kirjoitusta ole täällä näkynyt.

Ehkä hän on kiireinen tai väsynyt, ei ehdi tai jaksa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla. Silloin haluaisin olla hänen vierellään ja vaikka hieroa kipeitä hartioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla. Silloin haluaisin olla hänen vierellään ja vaikka hieroa kipeitä hartioita.

Samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun hartiotani saisi hieroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten, sillä on oikea elämä ja todellisuus muualla kuin jossain palstalla. Veikkaan tätä

• Anonyymi

Sinäkin sanoisit suoraan hänelle ajatuksiasi, jos vähänkin välittäisit, joten älä syyllistä.

• Anonyymi

En jaksa enää kirjoittaa. Aina kun herkistyn ajattelemaan häntä bätmän iskee ja kostaa.

• Anonyymi

Nou hätä. Batman tulee ja ottaa sinut syliin, pelastaa ja vie luokkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luolaansa hän sinut vie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mun batmanillä on "luokkatila".. Veiskös muka 😄❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mun batmanillä on "luokkatila".. Veiskös muka 😄❤

Sinne otetaan vain ykkösluokan neito. Yksi, jonka edessä Batmaninkin sydän on kuin vahaa. Yksi ihana. 💓💓💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne otetaan vain ykkösluokan neito. Yksi, jonka edessä Batmaninkin sydän on kuin vahaa. Yksi ihana. 💓💓💓

Vau! Tosielämän Batman :) -sivusta

• Anonyymi

Koronasta johtuvia pahoja vatsaoireita nyt viisi päivää. Muuta en paljoa pysty ajattelemaan. :(

• Anonyymi

Voimia!

• Anonyymi

Ajattelen jatkuvasti. Ei epäilystäkään.

• Anonyymi

Älä sinä tyttöpieni (oikeasti aikuinen nainen) huoli. Vaikka en tänne kirjoittele, niin mielessäni oot.. ihana.
      En minä sinulle kuitenkaan kelpaa koska... Saat itse miettiä syitä tähän kohtaan.
      Toivon silti näkeväni sinut oikeassa elämässä. Niinkuin kesällä..

• Anonyymi

Itse mietin mistä se kertoo. Ettei ole oikeassa elämässä kirjoittanut. Elämä muualla kuin täällä. -sivusta

• Anonyymi

Oikeassa olit etten oo kirjoitellut hetkeen. Ja kyllä mä sua ajattelen.

• Anonyymi

En voi kirjoittaa tänne mitään. En voi pahemmin avata koko sivua.

• Anonyymi

Ajattelen yhä joka päivä häntä, mutta ei hän sillä tiedolla mitään enää tee... Hyvää yötä naiselle joka mullisti maailmani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe