kun on vilijelijä tekee töitä,
mutta kun on näennäisvilijelijä,
silloin elättää itsensä muiden työtuloilla, tätä loisimista tulisi vähentää,
ttm-puariiiiiiiin...
trdyfgiuo noppopouiugu,
6
51
Vastaukset
- Anonyymi
kun on duunari tekee töitä,
mutta kun on näennäisduunari,
silloin elättää itsensä muiden työtuloilla, tätä loisimista tulisi vähentää, - Anonyymi
kun on vilijelijä tekee töitä,
mutta kun on näennäisvilijelijä,
silloin elättää itsensä muiden työtuloilla, tätä loisimista tulisi vähentää,
ttm-puariiiiiiiin...- Anonyymi
kun on duunari tekee töitä,
mutta kun on näennäisduunari,
silloin elättää itsensä muiden työtuloilla, tätä loisimista tulisi vähentää,,,,
- Anonyymi
fgnknsfeur3ömmm,
MT:n toimittaja päätti syödä kahden viikon ajan vain kotimaista ruokaa: "Askeettiset eväät saavat ajattelun kirkastumaan"... - Anonyymi
öfkhgtgkjerhiwu3yros,kj4hfiu5,
Kevyt oli kauppakassi sillä kertaa, vaikka siellä oli kaksi kiloa porkkanoita. Olin todella hämmästynyt siitä, kuinka suuri osa kauppojen hyllymetreistä täyttyy tuontiruoalla. Tai olenhan minä sen tiennyt, mutta nyt se vasta jysähti tajuntaan... - Anonyymi
dmbfa.rbfjk3htwöa,xzcjka4,wk5bhg,
Seuraavana päivänä suuntasin kulkuni toiveikkain mielin kohti ruokakauppaa. Hedelmätiskin kohdalla kroppani jarrutteli. Vesi herahti kielelle mehukkaita appelsiineja vilkaistessani. Muutaman askelen päässä poimin hyllystä rasiallisen sinimailasen ituja sekä kotimaista luomuhapankaalia ostoskoriin.
Mietin mielessäni, kuinka monta kertaa pallo ehtii pyörähtää akselinsa ympäri, ennen kuin kehoni pyytää hapankaalia appelsiinin sijaan. Silti pysyin vahvana.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027