Tällaista ilmoitteli tädit.
""Meidän ryhmässä jotkut saavat Pyhän Hengen ilmoituksia. On saatu ilmoitus, että uskovaiset siirtyvät kuoleman jälkeen kolmanteen taivaaseen""
Huh huh! Kysynpä vaan tädeiltä että mistä tiesitte minkä hengen kanssa keskustelitte?
Harrastavatko tädit spiritismiä?
TÄHTIRYHMÄ vaarallisilla teillä!
51
88
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta Tähti on jotenkin mielenkiintoinen, mutta teologisesti epävakaa lahkolainen. Luen aina mielenkiinnolla ja olen lukenut vuosia, mitä 17 vuotias lukoilinen kirjoittelee. Ei paha tyyppi, mutta tietämätön totuudesta, joka on Jeesus, Messias.
- Anonyymi
Minun mielestä se on ryhmä, sen he ovat itsekin ilmoittaneet. Samoilla tunnuksilla voi tulla useampikin samalla nimellä. Muistatko tapaus Wehaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä se on ryhmä, sen he ovat itsekin ilmoittaneet. Samoilla tunnuksilla voi tulla useampikin samalla nimellä. Muistatko tapaus Wehaa?
Nii oli joo ja joku Jani.S oli jonku sortin kiihkoilia.
- Anonyymi
Äläpä ala menee henkilökohtaisuuksiin. Todella törkeää toiminaa. Tähtiryhmä on elävässä uskossa ja meidän ei pidä alkaa toisten persoonia tms. nimittelemään epävakaaksi tms. Tähtiryhmä ei sitä paitsi ole mikään lahkolainen. Jos hän on tässä uskossa mukana, niin hän on ennen kaikkea Jumalan valtakunnan jäsen ja tulee kerran pääsemään taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä ala menee henkilökohtaisuuksiin. Todella törkeää toiminaa. Tähtiryhmä on elävässä uskossa ja meidän ei pidä alkaa toisten persoonia tms. nimittelemään epävakaaksi tms. Tähtiryhmä ei sitä paitsi ole mikään lahkolainen. Jos hän on tässä uskossa mukana, niin hän on ennen kaikkea Jumalan valtakunnan jäsen ja tulee kerran pääsemään taivaaseen.
Ei se ny niin yksinkertaista ole kun pitää kestää kuiteski kaikki koettelemuksetkin.
Turhaa mennä sanomaan kenestäkään pääseeko taivaaseen tai joutuuko kadotukseen. Anonyymi kirjoitti:
Nii oli joo ja joku Jani.S oli jonku sortin kiihkoilia.
tämä weha oli on/off vellu. Välillä hänellä oli televisiokin ja taisi jäädä lopulta ulkopuolelle.
- Anonyymi
Jeesuksen seuraajille on aivan selvää ettei Pyhä Henki asu valehtelijoissa.
w.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Noin se on. Pyhä Henki on Totuuden Henki.
Saalemin pastori kiertää kuin piru kerjäläistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalemin pastori kiertää kuin piru kerjäläistä.
Eikö se sanoma ole Raamatusta? jos olet vl niin luulisi että olet mielissään.
No niin tätiryhmä, vastaustanne odottaen.
- Anonyymi
Niin nuoria ja niihin paatuneita.
Aivopestyjä reppanoita.
Minä en vastaa sinulle mitään, te olette ärrän kanssa myrkyttäneet tämän palstan ilmapiirin.
- Anonyymi
Aivopestyjä reppanoita.
te molemmat olette vainoajan roolissa vihan ajassa.
TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Minä en vastaa sinulle mitään, te olette ärrän kanssa myrkyttäneet tämän palstan ilmapiirin.
Ihan kiihkottomasti sanon että Totuus on myrkkyä vl-valheelle, Tämä on keskustelupalsta, - ei rauhanyhdistys jossa sanellaan mitä saat ajatella ja uskoa.
Apt
24:5 Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämiesTÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Toimintaohje tätiryhmälle kun seuraavan kerran manaatte henkiä:
1.Johanneksen kirje:
4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassaAnonyymi kirjoitti:
te molemmat olette vainoajan roolissa vihan ajassa.
Vain valehtelija tuntee totuuden vainona. Osoita Raamatulla sanasi todeksi.
- Anonyymi
Vain valehtelija tuntee totuuden vainona. Osoita Raamatulla sanasi todeksi.
sinä olet ulkokullattu fariseus.
- Anonyymi
TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Miksi et siedä totuuden esillä pitämistä, mieti sitä siellä veeältornissa istuessasi !
Raamatun esillä pitäminen ei ole myrkyttämistä muille kuin ...niin kenelle mahtaakin olla. TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Vastasit kuitenkin. Koetapa ottaa asiaan sellainen näkökanta että varoitukseni on aiheellinen.
- Anonyymi
Kunnon tyttö.
Onega 00 - Anonyymi
Olisi ollut mukava tietää mitä kautta tähtitytöt saivat henkimaailman yhteyden?
- Anonyymi
Senhän sinä haluaisit tietää. Mikä siinä on että vapikset on aina okkultismin perässä, eikö evankeliumi riitä teille?
- Anonyymi
Nuo Tähtiryhmän kertomukset ilmoitusten saannista... Älkää erehtykö hakemaan outoja kokemuksia henkimaailmasta, sellainen ei oikein kuulu elävään kristillisyyteen. Uskotaan Raamattuun, siinä Jumala on ilmoittanut tahtonsa ja se riittää.
vl- Anonyymi
Uskokaa Jeesukseen. Muuta nimeä ei ole taivaan alla annettu jossa on pelastus.
- Anonyymi
Mihin sellainen mahtaa riittää, luuletko ettei piru usko Raamattuun!
Ilman uudestisyntymistä kukaan ei ole näkevä Herraa, mitäs siihen sanotte!?
- Anonyymi
Lopetappa nyt aikuinen sielunvihollisen pastori tuo ikävä mustamaalaus. Sinä et ole mikään sanomaan, että Tähtiryhmä olisi vaarallisilla teillä, kun itse et ole edes armosta osallinen. Osaat vain kaivella vikoja uskovaisten joukosta. Olet oikea valheen enkeli. Mistäs kenkä nyt puristaa, kun olet niin tavattoman katkera meille?
- Anonyymi
Kuka sinulle mahtoi kertoa sen ettei ärrä ole armosta osallinen, perustele nyt hiukan ok !
Varo ettet taitamattomassa kiivaudessasi syyllisty iankaikkiseen syntiin. Olen melko varma ettet oikeasti ole niin käsitysesteellinen mitä kirjituksessasi annat ymmärtää.
- Anonyymi
Kolmas taivas on se, missä Jumala asuu. Uskova tosiaan siirtyy sinne heti kuoltuaan.
- Anonyymi
Minä kun kauan sitten innoissani kerroin lestapuhujalle että olen tulut uskoon, niin mitä teki tämä herra !
NAUROI minulle???
millaista porukkaa te oikein olette. - Anonyymi
Minulle ei ainakaan ole selvinnyt tämä "pastori; Saalemistako", mikä on "miehijään vai nainenko !?
On hän kait lukenut Raamattua, kun ahkerasti laittaa kohtia Raamatusta, pätkiä sieltä ja täältä, mutta miksi niin paljon kritisoi VL-väkeä ?
Onko entinen VL, vai mikä, kumminkin usein näkyy tällä palstalla olevan !?
Jos joku vastaa, tuntuu kuin "vettä hanhen selkään kaataisi", valuu maahan !!
Käyn itse joskus "kurkkimassa" missä mennään, niin aina on "saalemilainen" kommentoinut, sammaa asiaa, "jeesustelemassa".
Ei se Jeesus ole VL-väeltä hukassa, poikkeuksetta seuroissa puhutaan Herrasta Jeesuksesta.
Kuunnelkaa vaikka nettiseuroja, virtuaalikirkkoa, jossa saarnaa VL-papit jne... ....- Anonyymi
Saalemin Pastori on todennäköisesti Kesitas. Yhtä jumlasti hän hyökkää Jumalan valtakuntaa kohti. Tästä syystä on syytäkin olettaa, että Saalemin Pastori-ko ja Kesitas on yksi ja sama henkilö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalemin Pastori on todennäköisesti Kesitas. Yhtä jumlasti hän hyökkää Jumalan valtakuntaa kohti. Tästä syystä on syytäkin olettaa, että Saalemin Pastori-ko ja Kesitas on yksi ja sama henkilö!
N o mitäs silä on väliä kuka hää on, josko vain totuuden siementä yrittää kylvää lestojen kivikovaan maaperään !
Totuuden puhuminen voi loukata niitä jotka valheessa elävät. En haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä ilosanomalla. ,Päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
En ole kesitas mutta ihmettelen kuinka hyvin hän ymmärtää totuuden.
- Anonyymi
Totuuden puhuminen voi loukata niitä jotka valheessa elävät. En haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä ilosanomalla. ,Päinvastoin.
Sinun ilosanomasi ei taida kummuta sydämestäsi. Muuten et viettäisi täällä viikkotolkulla aikaa puhumassa pahaa toisista kristityistä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ilosanomasi ei taida kummuta sydämestäsi. Muuten et viettäisi täällä viikkotolkulla aikaa puhumassa pahaa toisista kristityistä.
Oletteko muuten huomanneet että eräs vl-ihmisen yksi pettämättömimmistä tuntomerkeistä on ettei hän kainostele yhtään antamasta väärää todistusta lähimmäisestään, jos hänen tarkoitusperänsä sitä vaatii?
Tälle moittijalle sattui lapsus kun hän vahingossa myönsi minut kristityksi.
- Anonyymi
mutta eikös vääriä typeriä opinkappaleita vastaan pidäkkin hyökätä, ainakin Raamattu kehottaa siihen!
- Anonyymi
Yksi tuollainen opinkappale on puhe Jumalan valtakunnasta jolloin tarkoitetaan srkoota!
ettekö voisi edes sen verran siirtyä Raamattun että lakkaistte sellaisen höpöttämisen, eikö se ole ihmisen suurin etuoikeus korjat a vikaan mennyttä kurssia ! - Anonyymi
Juuri noin pitää menetellä.
Totuuden vastakohta on valhe. Jeesuksen sanan mukaan valhe on lähtösin perkeleestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden vastakohta on valhe. Jeesuksen sanan mukaan valhe on lähtösin perkeleestä.
Jumala loi paholaisen niin kaikki paholaisen ominaisuudet ovat kylläkin Jumalasta lähtöisin.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala loi paholaisen niin kaikki paholaisen ominaisuudet ovat kylläkin Jumalasta lähtöisin.
Todista se Raamatulla.
- Anonyymi
Todista se Raamatulla.
Raamatusta ei löydy kaikkiin kysymyksiin vastauksia ja se on valitettava tosi asia.
- Anonyymi
Todella vaarallisella SRK tiellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174146
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810