Aiheesta on jo aikasemmin kirjoitettu mutta kysyn silti.
Eli 10kk vanha Seropi koirani on nyt viikon kärsinyt pahasta ripulista. Hyvä että ulos välillä ollaan keretty.(yölläkin on mentävä)
Yhden päivän olimme paastolla ja sen jäljeen olemme syönneet vain riisiä ja pakastekalaa. Mutta löysää tavaraa tulee. (puruluita olemme syönneet)
Noin 4viikkoa sitten siirryimme Euganubasta Hillssiin ja kaikki meni hyvin. Ripuli alkoi matokuurin loputtua= Axilur.
Voisiko joku kertoa mistä mahdollisesti johtuu ja pitääkö lähteä lääkäriin??? KIITOS
Ripuli
5
581
Vastaukset
Jos koirasi on jo viikon kärsinyt pahasta ripulista, niin totakai se on vietävä lääkäriin ja HETI!!! Miten pitkään itse kärsisit ripulista menemättä lääkäriin?
- puruluut
aiheuttaa joskus ripulia. kannattais kyllä kuitenkin käväistä lääkärissä, ja kokeilla myös puruluiden vaihtamista johonkin muuhun?
- haukku
Mun koirilleni tuli Axilur-madotuksen jälkeen suolistotulehdus vuosi sitten,lääkekuuri molemmille.Ei ruokavalio auttanut.Nykyään madotan ne Drontal Comp matokuurilla.Meilläpäin ainakin on mahd. saada soittamalla päivystävälle lääkärille suoraan apteekkiin resepti niin saa hoidon nopeasti käyntiin,varsinkin kun on noin selvät oireet.
- viivi
vielä kehtaat kysyä täältä että pitäiskö mennä lääkäriin!!!
ota hyvä ihminen järki käteen ja lähde koirasi kanssa lääkäriin välittömästi!!! - Tappi
Kiitos teille jotka jaksoitte vastata viestiini asiallisesti.
Lääkäriin ei tarvinnut mennä, apteekin Attapekt lääke auttoi meille. :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086