Ripuli

Tappi

Aiheesta on jo aikasemmin kirjoitettu mutta kysyn silti.

Eli 10kk vanha Seropi koirani on nyt viikon kärsinyt pahasta ripulista. Hyvä että ulos välillä ollaan keretty.(yölläkin on mentävä)
Yhden päivän olimme paastolla ja sen jäljeen olemme syönneet vain riisiä ja pakastekalaa. Mutta löysää tavaraa tulee. (puruluita olemme syönneet)

Noin 4viikkoa sitten siirryimme Euganubasta Hillssiin ja kaikki meni hyvin. Ripuli alkoi matokuurin loputtua= Axilur.

Voisiko joku kertoa mistä mahdollisesti johtuu ja pitääkö lähteä lääkäriin??? KIITOS

5

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos koirasi on jo viikon kärsinyt pahasta ripulista, niin totakai se on vietävä lääkäriin ja HETI!!! Miten pitkään itse kärsisit ripulista menemättä lääkäriin?

• puruluut

aiheuttaa joskus ripulia. kannattais kyllä kuitenkin käväistä lääkärissä, ja kokeilla myös puruluiden vaihtamista johonkin muuhun?

• haukku

Mun koirilleni tuli Axilur-madotuksen jälkeen suolistotulehdus vuosi sitten,lääkekuuri molemmille.Ei ruokavalio auttanut.Nykyään madotan ne Drontal Comp matokuurilla.Meilläpäin ainakin on mahd. saada soittamalla päivystävälle lääkärille suoraan apteekkiin resepti niin saa hoidon nopeasti käyntiin,varsinkin kun on noin selvät oireet.

• viivi

vielä kehtaat kysyä täältä että pitäiskö mennä lääkäriin!!!
      ota hyvä ihminen järki käteen ja lähde koirasi kanssa lääkäriin välittömästi!!!

• Tappi

Kiitos teille jotka jaksoitte vastata viestiini asiallisesti.
      Lääkäriin ei tarvinnut mennä, apteekin Attapekt lääke auttoi meille. :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1417
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1063
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      353
      983
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50