Emokissa karkasi viikko sitten ja jätti kolmiviikkoiset pennut minun hoidettavakseni. Oli kuitenkin ennen tätä hoitanut pennut hyvin eikä ollut mitään näkyvää syytä, miksi emo olisi hylännyt pennut.
Tänään emo löysi takaisin kotiin, eikä enää tunnista/huoli pentujaan. Sähisee vain ja välttelee. Onko emojen ja pentujen suhde menetetty vai voisiko emo alkaa uudelleen hoitamaan pentujaan?
Voiko emokissa hyväksyä pennut uudelleen?
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
Kissat yksilöitä, joten kellään ei ole täälläkään sitä kristallipalloa mistä näkis sun kissan käytöksen. Voihan olla, et uutta kiimaa jo tulossa, ja siksi ei pentuja enää hyväksy.
Sinun kannattaa leikkauttaa se emo, ja muutenkin huolehtia ettei karkaa pihaasi kauemmas. Tuollainen on kovin vastuutonta, että pentujen emo lasketaan ulos. Sillehän voi sattua mitä vaan ikävää, jos oli niin kaukana ettet löytänyt.
Kannattaa opiskella kissoja koskevat lait, vain lakien mukaan hoidettu lemmikki on turvassa vaaroilta.
Suomessa on kissanomistajilla viellä paljon petrattavaa. Kissaa on pidettävä niin ettei se mene muiden omistamille alueille, karkaa tai katoa.
Jos ei pysty lailliseen kissanpitoon, kissasta kannattaa luopua. Se on luonnoneläinten ja kissojen etu! - Anonyymi
Sinun kannattaa kysyä neuvoa löytöeläintaloilta
Heillä kokemusta pennuista ja kissoista paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194993Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5362587Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192212Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512180- 231863
- 821634
- 1461525
- 1171161
- 127917
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869