Yritän ajatella, että se, mitä me saatiin ja mitä luulen meidän välillä olleen, on jo paljon. Se oli isointa, mitä olen kokenut kenenkään kanssa. En tiedä voisiko se edes kehittyä sen paremmaksi, mitä se oli. Ehkä me molemmat halutaankin jättää se silleen. Silleen jättäminen on taito. Silleen se on kaunista. Tykkään susta.
Silleen jättäminen
67
973
Vastaukset
- AnonyymiMusta tuntuu, että tulen aina rakastamaan häntä. Mutta olen nyt joutunut myöntämään, että en pystyisi elämään hänen kanssaan. En mitenkään. Liian suuria ristiriitoja. Elämä jatkuu, keskittyen ihan muihin asioihin. - AnonyymiRauhoitu, et tiedä elämästäni näin. Ei tällä tapaa voi tietää ja tuntea. Oon matkalla, kehityn uudeksi ihmiseksi. Hiljaa olen, teen hommani. Hoidan asiat. Pienessä piirissä liikun. T Tietäjä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rauhoitu, et tiedä elämästäni näin. Ei tällä tapaa voi tietää ja tuntea. Oon matkalla, kehityn uudeksi ihmiseksi. Hiljaa olen, teen hommani. Hoidan asiat. Pienessä piirissä liikun. T Tietäjä. Vai niin.... Oikein tietäjä 😏 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vai niin.... Oikein tietäjä 😏 Kyllä. Tiedäthän 😉 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rauhoitu, et tiedä elämästäni näin. Ei tällä tapaa voi tietää ja tuntea. Oon matkalla, kehityn uudeksi ihmiseksi. Hiljaa olen, teen hommani. Hoidan asiat. Pienessä piirissä liikun. T Tietäjä. No en ole sulkenut häntä elämäni ulkopuolelle. Mutta samanlaista kipua en haluaisi kokea uudestaan, mitä on tullut. Enkä syytä häntä, asiat vain meni pieleen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä. Tiedäthän 😉 Just joo ☺️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No en ole sulkenut häntä elämäni ulkopuolelle. Mutta samanlaista kipua en haluaisi kokea uudestaan, mitä on tullut. Enkä syytä häntä, asiat vain meni pieleen. Ehkä hän kasvoi ja kypsyi miehestä todelliseksi mieheksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä hän kasvoi ja kypsyi miehestä todelliseksi mieheksi. Se olisi todella hieno asia. Ihmeitäkin tapahtuu :)) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No en ole sulkenut häntä elämäni ulkopuolelle. Mutta samanlaista kipua en haluaisi kokea uudestaan, mitä on tullut. Enkä syytä häntä, asiat vain meni pieleen. Ei hän mikään pieleen ole mennyt. Hän on valmis seuraavaan vaiheeseen. Ei-Sari 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vai niin.... Oikein tietäjä 😏 Haluaisi olla toisen naisen saappaissa, joten on provoilija. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Haluaisi olla toisen naisen saappaissa, joten on provoilija. Haluaisi ylipäätään ns naisen saappaat, joten korjaan se provoilija on mies. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vai niin.... Oikein tietäjä 😏 Täällä tuntuu näihin provodialogeihin takertuneen oikein kunnon emämunaus-antitietäjiä 

- AnonyymiJoidenkin kanssa asiat on parempaa kunhan se ihminen on oikea. Voiko se mennä piloille jos siitä jatkaa? Ehkä ehkä ei.. 
 -nainen
- AnonyymiNäin vasta ton viestis. Mennään mökille saunaan minne vaa.. Kiinnoistaa, haluun. - AnonyymiEn haluaisi jättää silleen. Kehitys kehittyy 
- AnonyymiAloittaja ei oo kirjoittanut mökistä. 
- AnonyymiKuka sellaista ehdotteli, et sitten vastannut. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuka sellaista ehdotteli, et sitten vastannut. Mihin? 
- AnonyymiJoo, haluan tulla kanssasi mökille. 

- AnonyymiEmmä tiedä. Mä taas aattelen että uudet huiput on vasta edessä kun molemmat pistää parastaan ja miksei haluisi pistää kaikkea peliin sen yhden erityisen ihmisen vuoksi? 
 Mä kokeilin silleen jättämistä ja se oli sysimustaa pas*aa. Mut tää oli vaa mun kokemus.- AnonyymiEhkä oomme samoilla linjoilla, mutt välissä taitaa olla vielä synkkää metsää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä oomme samoilla linjoilla, mutt välissä taitaa olla vielä synkkää metsää. Oon tutustumassa Einsteinin eukkoon. Hän taisi olla fiksumpi kuin miekensä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä oomme samoilla linjoilla, mutt välissä taitaa olla vielä synkkää metsää. Kuinka niin? Siis omat ongelmani tiedän, mutta luovat ratkaisutkin kiinnoistaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä oomme samoilla linjoilla, mutt välissä taitaa olla vielä synkkää metsää. No se on parempi silti. 
 Synkän metsän siimeksestä taskulampulla on helpompi kommunikoida ku olla kaulaa myöten paskassa ja väittää tuoksuvansa kukkasille.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuinka niin? Siis omat ongelmani tiedän, mutta luovat ratkaisutkin kiinnoistaa. Vastaus oli mulle mutta tunnisteet sulle? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oon tutustumassa Einsteinin eukkoon. Hän taisi olla fiksumpi kuin miekensä. 😃😉 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No se on parempi silti. 
 Synkän metsän siimeksestä taskulampulla on helpompi kommunikoida ku olla kaulaa myöten paskassa ja väittää tuoksuvansa kukkasille.No mitä seuraavaksi? T. ei Sari. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No mitä seuraavaksi? T. ei Sari. Ohi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oon tutustumassa Einsteinin eukkoon. Hän taisi olla fiksumpi kuin miekensä. Kumpi heistä? 

- AnonyymiKyllä minua harmittaa mies, että jätetään näin hyvä tilaisuus käyttämättä. En ole ikinä ennen tuntenut niin suurta vetovoimaa katseessa. Samalla miellytät silmää ja samalla olet todella mielenkiintoinen ihminen. Silti lähden karkuun kun tulet lähelle. Ajattelen itsekkäästi ja harmittaa sen jälkeen. Miksi en vaan voi ottaa sinua vastaan kuten muitakin ja tutustua. - AnonyymiAjattelen samoin. 
- AnonyymiNo sehän tässä juuri harmittaakin. Menee hyvä suhde hukkaan nainen hyvä. Ekkö sä tajua? Ei varmaan mulle, vaikka vois olla. Mies 
- AnonyymiOta hänet vastaa. Tai parempi tehdään se. 
- AnonyymiAloittaja on nainen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aloittaja on nainen. Eksyin sinuun 
 Hukunko myös
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ajattelen samoin. En aloittaja ole, mutta nainen kuitenkin. Mihin pystyt samaistumaan kertomassani? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aloittaja on nainen. No niin on, kuka muuta väittää? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No sehän tässä juuri harmittaakin. Menee hyvä suhde hukkaan nainen hyvä. Ekkö sä tajua? Ei varmaan mulle, vaikka vois olla. Mies Tajuan, mutta mitä sille voi tehdä, kun ei kohdata missään. Ja jos kohdataan niin juoksen karkuun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ota hänet vastaa. Tai parempi tehdään se. Ottaisin ja tutustuisin, jos vain tulisi parempi tilaisuus. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tajuan, mutta mitä sille voi tehdä, kun ei kohdata missään. Ja jos kohdataan niin juoksen karkuun. Ethän sinä karkuun voi juosta vaan hänen kaulaan, heh! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ethän sinä karkuun voi juosta vaan hänen kaulaan, heh! Karkuun lähden ja tyylikkäästi sen teen. En haluaisi, mutta mitään en sille voi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eksyin sinuun 
 Hukunko myösKäytä karttaa, minä voin heittää pelastusrenkaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Karkuun lähden ja tyylikkäästi sen teen. En haluaisi, mutta mitään en sille voi. Pelkäät tunteittesi voimaa, niinhän nainen? Et kai häntä pelkää? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pelkäät tunteittesi voimaa, niinhän nainen? Et kai häntä pelkää? Niin varmaankin. Sitä tilannetta ja tunteita. Silloin haluan karkuun nopeasti. En minä häntä pelkää. Välillä tullut mieleen, että kenen kanssa olen oikein tekemisissä, kun ei tunne, että mitä hän voi tehdä. Muuten olen luottavaisin mielin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ajattelen samoin. Minä en 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Käytä karttaa, minä voin heittää pelastusrenkaan. Ei tartte, osaan uida 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No sehän tässä juuri harmittaakin. Menee hyvä suhde hukkaan nainen hyvä. Ekkö sä tajua? Ei varmaan mulle, vaikka vois olla. Mies Kyllä mä tajuan rakastan hiljaa ja sä sen tiedät harmi oot sen toisen oma se mun pitää tajuta meitä ei ollut eikä tule! Oli ihanii hetkii mulle merkitsi paljo sulle ei.....😔 
- AnonyymiHeh heh, ei se nainen jota esittäen kirjoittelet mikään ITSEKÄS ole, sitä ei vaan kiinnosta. 

- AnonyymiMutta, Hei hei, älä luovuta. 15 vuotta on sulle vielä lyhyt aika odottaa sitä sormusta. - AnonyymiTaitaa olla palstakuningas kysyy ja vastaa itselleen.. 😤 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taitaa olla palstakuningas kysyy ja vastaa itselleen.. 😤 Kukapa muukaan. On kyllä yöks tyyppi, eikä sen "fanit" eli tietyt lukijatkaan järjellä loista.... 

- AnonyymiOlihan meillä välillä hyvä yhteys, meidän elämät kuitenki taitaa olla liian erilaisia. Tulen muistamaan sut aina. - AnonyymiKelle tää ny menee? 
 Mä en ainakaa luovuta taistelutta.
- AnonyymiMinä en 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kelle tää ny menee? 
 Mä en ainakaa luovuta taistelutta.Ei kellekään pönttö, täähän on harhapalsta 😂😂 
- AnonyymiMene nyt himaas noiden diipadaapa hötöntöttö juttujesi kanssa. 
- AnonyymiTätäkin on paljon miettinyt ja tää on totta. En tiedä pystyttäisiinkö sen vuoksi oikeaan suhteeseen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei kellekään pönttö, täähän on harhapalsta 😂😂 Mulq. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei kellekään pönttö, täähän on harhapalsta 😂😂 Näin just, typerää trollaamista ja aivottomien kotkotusta. 

- AnonyymiSiellä mun ihmeeni menee. ❤ Musta sydän käy hyvin tähän. https://m.youtube.com/watch?v=tbDKBcPsmoQ 
- AnonyymiSilleen, tälleen ja tolleen ei kannata jättää asioita vaan ainakin jutella ne auki. Varmasti olette molemmat sen arvoisia. - AnonyymiEhkä, jos tilaisuus aukeaa. Tää vaatis vaan tosi paljon ja en tiedä pystynkö avaamaan itseäni hänelle niin paljon, mitä se vaatisi. Pelkään, että jos puhuisin hänelle tämä latistuisi joksikin, mitä se ei ole, koska en pystyisi antamaan hänelle totuutta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä, jos tilaisuus aukeaa. Tää vaatis vaan tosi paljon ja en tiedä pystynkö avaamaan itseäni hänelle niin paljon, mitä se vaatisi. Pelkään, että jos puhuisin hänelle tämä latistuisi joksikin, mitä se ei ole, koska en pystyisi antamaan hänelle totuutta. Miksi et pystyisi? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi et pystyisi? En ole kovin hyvä puhumaan vaikeista asioista, koska yritän olla olematta taakaksi tai rasittava. Kai pelkään, että olisin sitä. En myöskään tiedä, pystyisinkö kertomaan, kuinka tärkeä hän on minulle. Olisi helpompi sanoa, että vähän ihastuin, kuin totuus. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole kovin hyvä puhumaan vaikeista asioista, koska yritän olla olematta taakaksi tai rasittava. Kai pelkään, että olisin sitä. En myöskään tiedä, pystyisinkö kertomaan, kuinka tärkeä hän on minulle. Olisi helpompi sanoa, että vähän ihastuin, kuin totuus. Siitä on hyvä aloittaa ❤️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siitä on hyvä aloittaa ❤️ Ai siitä, että vähän ihastuin? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole kovin hyvä puhumaan vaikeista asioista, koska yritän olla olematta taakaksi tai rasittava. Kai pelkään, että olisin sitä. En myöskään tiedä, pystyisinkö kertomaan, kuinka tärkeä hän on minulle. Olisi helpompi sanoa, että vähän ihastuin, kuin totuus. Jos toinen oikeasti välittää, ei hän koskaan kokisi sinua taakaksi tai rasittavaksi. 
 Itse olisin aikanaan toivonut enemmän kuin mitään muuta, että mies, jota rakastin, olisi kyennyt puhumaan tunteistaan. Koska teot kuitenkin osittain sotivat rakkautta vastaan, yritän hänet unohtaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703