Yritän ajatella, että se, mitä me saatiin ja mitä luulen meidän välillä olleen, on jo paljon. Se oli isointa, mitä olen kokenut kenenkään kanssa. En tiedä voisiko se edes kehittyä sen paremmaksi, mitä se oli. Ehkä me molemmat halutaankin jättää se silleen. Silleen jättäminen on taito. Silleen se on kaunista. Tykkään susta.
Silleen jättäminen
67
956
Vastaukset
- Anonyymi
Musta tuntuu, että tulen aina rakastamaan häntä. Mutta olen nyt joutunut myöntämään, että en pystyisi elämään hänen kanssaan. En mitenkään. Liian suuria ristiriitoja. Elämä jatkuu, keskittyen ihan muihin asioihin.
- Anonyymi
Rauhoitu, et tiedä elämästäni näin. Ei tällä tapaa voi tietää ja tuntea. Oon matkalla, kehityn uudeksi ihmiseksi. Hiljaa olen, teen hommani. Hoidan asiat. Pienessä piirissä liikun. T Tietäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu, et tiedä elämästäni näin. Ei tällä tapaa voi tietää ja tuntea. Oon matkalla, kehityn uudeksi ihmiseksi. Hiljaa olen, teen hommani. Hoidan asiat. Pienessä piirissä liikun. T Tietäjä.
Vai niin.... Oikein tietäjä 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tiedäthän 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole sulkenut häntä elämäni ulkopuolelle. Mutta samanlaista kipua en haluaisi kokea uudestaan, mitä on tullut. Enkä syytä häntä, asiat vain meni pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tiedäthän 😉
Just joo ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole sulkenut häntä elämäni ulkopuolelle. Mutta samanlaista kipua en haluaisi kokea uudestaan, mitä on tullut. Enkä syytä häntä, asiat vain meni pieleen.
Ehkä hän kasvoi ja kypsyi miehestä todelliseksi mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän kasvoi ja kypsyi miehestä todelliseksi mieheksi.
Se olisi todella hieno asia. Ihmeitäkin tapahtuu :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän mikään pieleen ole mennyt. Hän on valmis seuraavaan vaiheeseen. Ei-Sari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisi olla toisen naisen saappaissa, joten on provoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisi olla toisen naisen saappaissa, joten on provoilija.
Haluaisi ylipäätään ns naisen saappaat, joten korjaan se provoilija on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tuntuu näihin provodialogeihin takertuneen oikein kunnon emämunaus-antitietäjiä
- Anonyymi
Joidenkin kanssa asiat on parempaa kunhan se ihminen on oikea. Voiko se mennä piloille jos siitä jatkaa? Ehkä ehkä ei..
-nainen - Anonyymi
Näin vasta ton viestis. Mennään mökille saunaan minne vaa.. Kiinnoistaa, haluun.
- Anonyymi
En haluaisi jättää silleen. Kehitys kehittyy
- Anonyymi
Aloittaja ei oo kirjoittanut mökistä.
- Anonyymi
Kuka sellaista ehdotteli, et sitten vastannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sellaista ehdotteli, et sitten vastannut.
Mihin?
- Anonyymi
Joo, haluan tulla kanssasi mökille.
- Anonyymi
Emmä tiedä. Mä taas aattelen että uudet huiput on vasta edessä kun molemmat pistää parastaan ja miksei haluisi pistää kaikkea peliin sen yhden erityisen ihmisen vuoksi?
Mä kokeilin silleen jättämistä ja se oli sysimustaa pas*aa. Mut tää oli vaa mun kokemus.- Anonyymi
Ehkä oomme samoilla linjoilla, mutt välissä taitaa olla vielä synkkää metsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tutustumassa Einsteinin eukkoon. Hän taisi olla fiksumpi kuin miekensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin? Siis omat ongelmani tiedän, mutta luovat ratkaisutkin kiinnoistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on parempi silti.
Synkän metsän siimeksestä taskulampulla on helpompi kommunikoida ku olla kaulaa myöten paskassa ja väittää tuoksuvansa kukkasille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin? Siis omat ongelmani tiedän, mutta luovat ratkaisutkin kiinnoistaa.
Vastaus oli mulle mutta tunnisteet sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😃😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on parempi silti.
Synkän metsän siimeksestä taskulampulla on helpompi kommunikoida ku olla kaulaa myöten paskassa ja väittää tuoksuvansa kukkasille.No mitä seuraavaksi? T. ei Sari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä seuraavaksi? T. ei Sari.
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi heistä?
- Anonyymi
Kyllä minua harmittaa mies, että jätetään näin hyvä tilaisuus käyttämättä. En ole ikinä ennen tuntenut niin suurta vetovoimaa katseessa. Samalla miellytät silmää ja samalla olet todella mielenkiintoinen ihminen. Silti lähden karkuun kun tulet lähelle. Ajattelen itsekkäästi ja harmittaa sen jälkeen. Miksi en vaan voi ottaa sinua vastaan kuten muitakin ja tutustua.
- Anonyymi
Ajattelen samoin.
- Anonyymi
No sehän tässä juuri harmittaakin. Menee hyvä suhde hukkaan nainen hyvä. Ekkö sä tajua? Ei varmaan mulle, vaikka vois olla. Mies
- Anonyymi
Ota hänet vastaa. Tai parempi tehdään se.
- Anonyymi
Aloittaja on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen.
Eksyin sinuun
Hukunko myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen samoin.
En aloittaja ole, mutta nainen kuitenkin. Mihin pystyt samaistumaan kertomassani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen.
No niin on, kuka muuta väittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän tässä juuri harmittaakin. Menee hyvä suhde hukkaan nainen hyvä. Ekkö sä tajua? Ei varmaan mulle, vaikka vois olla. Mies
Tajuan, mutta mitä sille voi tehdä, kun ei kohdata missään. Ja jos kohdataan niin juoksen karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota hänet vastaa. Tai parempi tehdään se.
Ottaisin ja tutustuisin, jos vain tulisi parempi tilaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuan, mutta mitä sille voi tehdä, kun ei kohdata missään. Ja jos kohdataan niin juoksen karkuun.
Ethän sinä karkuun voi juosta vaan hänen kaulaan, heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä karkuun voi juosta vaan hänen kaulaan, heh!
Karkuun lähden ja tyylikkäästi sen teen. En haluaisi, mutta mitään en sille voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyin sinuun
Hukunko myösKäytä karttaa, minä voin heittää pelastusrenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karkuun lähden ja tyylikkäästi sen teen. En haluaisi, mutta mitään en sille voi.
Pelkäät tunteittesi voimaa, niinhän nainen? Et kai häntä pelkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät tunteittesi voimaa, niinhän nainen? Et kai häntä pelkää?
Niin varmaankin. Sitä tilannetta ja tunteita. Silloin haluan karkuun nopeasti. En minä häntä pelkää. Välillä tullut mieleen, että kenen kanssa olen oikein tekemisissä, kun ei tunne, että mitä hän voi tehdä. Muuten olen luottavaisin mielin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen samoin.
Minä en
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä karttaa, minä voin heittää pelastusrenkaan.
Ei tartte, osaan uida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tajuan rakastan hiljaa ja sä sen tiedät harmi oot sen toisen oma se mun pitää tajuta meitä ei ollut eikä tule! Oli ihanii hetkii mulle merkitsi paljo sulle ei.....😔
- Anonyymi
Heh heh, ei se nainen jota esittäen kirjoittelet mikään ITSEKÄS ole, sitä ei vaan kiinnosta.
- Anonyymi
Mutta, Hei hei, älä luovuta. 15 vuotta on sulle vielä lyhyt aika odottaa sitä sormusta.
- Anonyymi
Taitaa olla palstakuningas kysyy ja vastaa itselleen.. 😤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla palstakuningas kysyy ja vastaa itselleen.. 😤
Kukapa muukaan. On kyllä yöks tyyppi, eikä sen "fanit" eli tietyt lukijatkaan järjellä loista....
- Anonyymi
Olihan meillä välillä hyvä yhteys, meidän elämät kuitenki taitaa olla liian erilaisia. Tulen muistamaan sut aina.
- Anonyymi
Kelle tää ny menee?
Mä en ainakaa luovuta taistelutta. - Anonyymi
Minä en
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle tää ny menee?
Mä en ainakaa luovuta taistelutta.Ei kellekään pönttö, täähän on harhapalsta 😂😂
- Anonyymi
Mene nyt himaas noiden diipadaapa hötöntöttö juttujesi kanssa.
- Anonyymi
Tätäkin on paljon miettinyt ja tää on totta. En tiedä pystyttäisiinkö sen vuoksi oikeaan suhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kellekään pönttö, täähän on harhapalsta 😂😂
Mulq.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kellekään pönttö, täähän on harhapalsta 😂😂
Näin just, typerää trollaamista ja aivottomien kotkotusta.
- Anonyymi
Siellä mun ihmeeni menee. ❤ Musta sydän käy hyvin tähän. https://m.youtube.com/watch?v=tbDKBcPsmoQ
- Anonyymi
Silleen, tälleen ja tolleen ei kannata jättää asioita vaan ainakin jutella ne auki. Varmasti olette molemmat sen arvoisia.
- Anonyymi
Ehkä, jos tilaisuus aukeaa. Tää vaatis vaan tosi paljon ja en tiedä pystynkö avaamaan itseäni hänelle niin paljon, mitä se vaatisi. Pelkään, että jos puhuisin hänelle tämä latistuisi joksikin, mitä se ei ole, koska en pystyisi antamaan hänelle totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, jos tilaisuus aukeaa. Tää vaatis vaan tosi paljon ja en tiedä pystynkö avaamaan itseäni hänelle niin paljon, mitä se vaatisi. Pelkään, että jos puhuisin hänelle tämä latistuisi joksikin, mitä se ei ole, koska en pystyisi antamaan hänelle totuutta.
Miksi et pystyisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pystyisi?
En ole kovin hyvä puhumaan vaikeista asioista, koska yritän olla olematta taakaksi tai rasittava. Kai pelkään, että olisin sitä. En myöskään tiedä, pystyisinkö kertomaan, kuinka tärkeä hän on minulle. Olisi helpompi sanoa, että vähän ihastuin, kuin totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kovin hyvä puhumaan vaikeista asioista, koska yritän olla olematta taakaksi tai rasittava. Kai pelkään, että olisin sitä. En myöskään tiedä, pystyisinkö kertomaan, kuinka tärkeä hän on minulle. Olisi helpompi sanoa, että vähän ihastuin, kuin totuus.
Siitä on hyvä aloittaa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on hyvä aloittaa ❤️
Ai siitä, että vähän ihastuin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen oikeasti välittää, ei hän koskaan kokisi sinua taakaksi tai rasittavaksi.
Itse olisin aikanaan toivonut enemmän kuin mitään muuta, että mies, jota rakastin, olisi kyennyt puhumaan tunteistaan. Koska teot kuitenkin osittain sotivat rakkautta vastaan, yritän hänet unohtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110984
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311260Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902