T miehelle

Anonyymi

Vaikken tuntenut, mielessäni sinua rakastin, hyväilin, hellin, kunnioitin, arvostin ja halusin.
Ikävä, voi hyvin.
-M-n-

P.s Kaikki olemme vajavaisia ja tullaan olemaan. Ei eletty elämä tee siitä sen helpompaa. Olisit ollut minulle täydellinen vajavuuksinesi. Näin sen silmistäsi ja asenteestasi.

24

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et kai sinä vaan roiku menneessä vai ootko huikkaa ottanu ja tunteellisena? 😉☺️ Juu voin hyvin illanjatkot heippa 👍

      • Anonyymi

        Todennäköisesti aloittaja on molempia 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti aloittaja on molempia 😂

        Tämä oli viesti toiseen ketjuun, ei sen enempää herkistelyä.


      • Anonyymi

        Taasko tuo vänkytyksesi alkaa???
        Ihme pakkomielteinen ihminen.
        Hän ei pysty millään käsittämään että joku nainen voi oikeasti ikävöidä jotain miestä täällä. Liian vaikeaa.
        Taisi lapsena jäädä lelut patterin väliin..


      • Anonyymi

        Ensinnäkään en ole aloittaja , kommentoin vain tuota vänkytystä.
        Jos tänne kirjoittelee , ei se välttämättä sitä tarkoita että kuvittelee toisenkin kaipaavan , se on vain oman ikävän purkamista. Eikä minkään typerän illuusion yllä pitämistä mutta kaikki eivät näköjään sitäkään ymmärrä.
        Mistä me tiedetään minkälainen tilanne ap:llä ja hänen kaipaamallaan T-miehellä on ollut.
        Voihan olla että tunteet on ollut vain yksipuoliset. Tai toinen ollut varattu tai mitä ikinä hyvänsä. Ei se toimiminen aina onnistu tai auta.
        Ei näitä ole pakko lukea jos ahdistuu toisten kaipailusta. Tilanteet on niin erilaisia.


    • Anonyymi

      Hmmm. Mielenkiintoinen kommentti tuo "Ei eletty elämä tee siitä helpompaa".
      Jollain lailla kuitenkin minusta tuntuu että nimenomaan elämällä laiffia itseään voi kehittää ja vahvistaa. Tai sitten vaan aika valuu hukkaan ja tulee vaan ongelmia, ken tietää.

      Onko kyse vajavuuksista vaan siitä ettei koe olevansa vielä sellaisella kypsyysasteella, että voisi ruveta jakamaan elämää toisen kanssa. No toisaalta siinä ehkä oppii itsestäänkin asioita ja kasvaa ihmisenä.

      Erään M:n seurassa koin jotakin samankaltaisuutta ja hänen välisessä vuorovaikutuksessa oli jotain tuttua. Tuli tunne, että lapsuudenkodissa oli ehkä sama ilmapiiri ja samantyyppisiä ongelmia. Ehkä lapsuuteni takia niitä omia tunteita ja ajattelua joutuukin työstämään, kun helposti ne lapsuudessa opitut keinot ja tunteet vielä ohjaa elämää tänäkin päivänä.

      • Anonyymi

        Totta tuo lapsuuden kokemuksiin viittaus. Onhan se jo tutkimuksissakin todettu, että lapsuuden kokemuksilla on vahva sidos koko elämään.


      • Anonyymi

        Aika osuvaa. Tämä lapsuusasia tuli itsellänikin mieleen heti tavattuani tämän miehen. Ihan, kuin olisin lukenut hänen lapsuutensa historiaa hänen kasvoiltaan. Tuntenut jotain tuskaa hänen puolestaan. Suoraan sanoen hätkähdin, koska hänessä oli aika paljon isäni piirteitä.
        En tiedä, kokemus oli erikoinen, ihan kun olisin tuntenut hänet jo kauan.
        -sama-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika osuvaa. Tämä lapsuusasia tuli itsellänikin mieleen heti tavattuani tämän miehen. Ihan, kuin olisin lukenut hänen lapsuutensa historiaa hänen kasvoiltaan. Tuntenut jotain tuskaa hänen puolestaan. Suoraan sanoen hätkähdin, koska hänessä oli aika paljon isäni piirteitä.
        En tiedä, kokemus oli erikoinen, ihan kun olisin tuntenut hänet jo kauan.
        -sama-

        Ei sinne päinkään. Jokainen peilaa toista omien kokemuksien kautta, näkee tai luulee näkevänsä asioita. Haluaa nähdä omien intressien kautta niin että ne sopii omiin mielikuviin ja tunteisiin. Luulo on harhaa, siinä ei ole mitään totuuspohjaa. Sori mutta keittiöpsykologit on rasittavia ihmisiä. Ja niin väärässä.

        Mies sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne päinkään. Jokainen peilaa toista omien kokemuksien kautta, näkee tai luulee näkevänsä asioita. Haluaa nähdä omien intressien kautta niin että ne sopii omiin mielikuviin ja tunteisiin. Luulo on harhaa, siinä ei ole mitään totuuspohjaa. Sori mutta keittiöpsykologit on rasittavia ihmisiä. Ja niin väärässä.

        Mies sivusta.

        Oletko sinä keittiöpsykologi? Myös toisten tunteiden aliarvioiminen on syvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä keittiöpsykologi? Myös toisten tunteiden aliarvioiminen on syvältä.

        En vaan realisti. Jos tuo on parasta mihin pystyt niin onnea itsesi kanssa 😂


    • Anonyymi

      Tässä T. Eihän tässä mitään ole menetetty. Kortit on vielä jakamati.

      • Anonyymi

        Annatko vinkkiä, mikä on M-kirjaimesta seuraava kirjain? Kitsh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko vinkkiä, mikä on M-kirjaimesta seuraava kirjain? Kitsh!

        Mirja? Nami-herkku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mirja? Nami-herkku!

        Todella seksikäs naine on Mirja. Tekisi mieli hyppyyttä sylissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella seksikäs naine on Mirja. Tekisi mieli hyppyyttä sylissä.

        En tiedä pystyykö kukaan olemaan Mirjan seurassa ilman, että sillä alkaa seisomaan. Se on kuin magneetti.... jotenkin todella mystistä se sisäinen tunne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä pystyykö kukaan olemaan Mirjan seurassa ilman, että sillä alkaa seisomaan. Se on kuin magneetti.... jotenkin todella mystistä se sisäinen tunne...

        Aivan kuin Katariina Suuri siis!


    • Anonyymi

      Oikein kiva nainen olet mutta et viehätä mua seksuaalisessa mielessä.

    • Anonyymi

      Jos se on L, niin samat sanat. Oot ihan äitini näköinen. Mitä hel....?

      • Anonyymi

        Mulla vaan nousi sairaat vibat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla vaan nousi sairaat vibat.

        Eikä se L ole kukaan kenet tunnet. Älä sekoita sitä.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ; )

      • Anonyymi

        No hyvää huomenta kaunis!


    • Anonyymi

      Pakkasia odotellessa ; )

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe