Mitä ihmettä teen väärin, kun aina miehen mielenkiinto loppuu toisilla treffeillä.
Jotkut niin hullaantuneita muhun ja kehuvat kauniiksi,mukavaksi.
Ehdottavat toisia treffejä niin tunteet muuttuu. Vaikka oltais tunnin nähty.
Ekalla kerralla kolme tuntia.
Ihan normaalisti oon ollut, mutta en tajua mikä vikaa mussa on. Kun tulee turn Off
Enkä tarkoita että kaikki, mutta osa tykästyy ja toistuu sama kaava!
Ihmissuhteet
12
297
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa olet liian kuiva eli järkevä. Minkäs kakspistepirkko pisteilleen voi. No voi voi
- Anonyymi
Niin, todellisuudessa näitä palstaäijän surkuhupaisia mokelluksia kirjoittaa äijä, jolle riittäisi että naisella on pulssi ja ei sekään varmaan niin justiin. T naiselta esim just sulle palstaäijä
- Anonyymi
Ethän anna ekoilla?
Sillä saat jyvät eroteltua akanoista paitsi jos et halua.- Anonyymi
Kertoo aloittajaäijä sinun kyvyistä enemmän kuin tarpeeksi että kysyt itseltäsi ”antamisesta” eli nainen ei sais mitään
- Anonyymi
Ikävä tilanne, mikäli itse pidät miehestä. Ethän ota miehen kehuja liian vakavasti, ensimmäisillä tai toisilla treffeillä ei ole sopivaa, keskustella naisen ominaisuuksista.
Tarkoitan, ettet anna sen vaikuttaa käytökseesi? Ei tässä varmaan mitään se ihmeellisempää ole, kuin ette ole samalla aalto pituudella. Joskus vain miehen ja naisen välille ei nouse tyyntä syvempää. Pienenä vinkkinä, rauhallisempi ote, naisen kuuluu olla se valloitettava, salaperäinen, hieman hankala ja kuitenkin sopivissa tilanteissa, herkkä ja syliin suljettavan oloinen. Anna miehen nähdä vaivaa, jos mies jotain vakavampaa haluaa, se tuo sen esille. Onnea ja kärsivällisyyttä!- Anonyymi
sivusta...
Kuulostaa erikoiselta, mutta saatat olla oikeassa. Eikö kuitenkin ole aika lyhytnäköistä esittää tavatessa jotakin muuta, kuin mitä todellisuudessa on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta...
Kuulostaa erikoiselta, mutta saatat olla oikeassa. Eikö kuitenkin ole aika lyhytnäköistä esittää tavatessa jotakin muuta, kuin mitä todellisuudessa on?Ei tarvitse esittää, muuta kuin on. Liian avoin ei alkuun silti kannata olla. Moni säikähtää sitäkin, yhtä paljon kuin mykkää.
- Anonyymi
Kokeillaan niin kerron.
- Anonyymi
Alta sekunnin katselmus riittää.
- Anonyymi
No, ei kai sitä nyt tarttekkaan kuin yhden kiinnostus herättää ja pitää. Ehkä itse teet ei-kiinnostuneen vaikutelman, onko joku Tindertreffijono työn alla, voi alkaa turtumaan.
- Anonyymi
Nykynuori nainen voi kovin pahoin. He suunnittelevat elämän minuutilleen. Ovat kovin eläneet humussa. Sääli,toivon et nuoret miehet kiertää kaukaa tällaisen ihmisen joka ei ymmärrä mitä maailmassa tapahtuu. ARKI,ARKI SEN PYÖRITYS. MITÄKÖ...RUUAN LAITTOA, EROTTAA SIAN,NAUDAN ,BROTSKUN....eläm ei ole enään samaa kuin ennen Koronaa,Sotaa...ymmärtäkää nyt ja pudotkaa tasajaloilleen. Jalkautukaa OIKEAAN ELÄMÄÄN,ELÄVÄÄN!! EN tarkoita nyt KAIKKIA. Nykymiehet ovat vaan fiksuja. Joku kertoi,avokki ei kestä miehennhaluamaa eroa...menee HETI sänkyyn joskus parhaimman tutun kera.. Eli sillai tytöt,ennen oli häviäjä..ja oletan nytkin kun LAASTARISUHTEET häviää. LAPSET KÄRSII...IKÄVÄÄ. SITTEN HE TARVITSEVAT AMMATTIAUTTAJIA. Jopa nuorten naisten vanhemmat itkevät,mitä he ovat tehneet väärin. Herätkää!
- Anonyymi
Itsellä naisen pitäisi olla kiinnostunut ainakin jostain samoista asioista. Vaikka olisi miten hyvännäköinen, niin sillä ei ole pitkällä aikavälillä väliä, jos jutut ei vaan sovi yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498