Mitäpä kokemuksia moisesta liikkeestä, onko toimitusajat pitäneet KTM tarvikkeiden osalta ?
Hinnat ainakin ovat kilpailukykyiset
Hardwork racing ?
4
1387
Vastaukset
- mika
Yeps, hyvä putiikki. Asian tuntevaa porukkaa duunissa, esim Pelle. Toimitusajat? Juu, paketit tulee perille niin nopeasti ku posti vaan kerkee toimittaa.
- Skottarainen
Toimiiko firma netissä ja sanoitko Pelle eli onko peräti maahantuojan haarakonttori?
- laatua
...jos internet sivut esittelee kotarien uutuudet vuodelta 1 ja 2. PDF:t vanhoja, kuvat vanhoja, tuotekuvasto vanha, hinnasto vanha.... Onko laatu kohdallaan?
Eli vinkkinä teille kauppiaat, 60% ostopäätöksistä tapahtuu markkinoinnin kautta... loput ostajan tarpeesta.- Kake
Kyllähän tuo HWR minun tietääkseni ainakin oli maahantuojan haarakonttori.
Ja internetsivut ovat todellakin vanhat, mutta eipä ainakaan minua ole haitannut. Jos uutta pyörää katselet, niin sen tekniset tiedot löydät muualtakin. Ja HWR:stä aika varmasti löytyy mitä tahansa tarvitsetkin, niin kuvasto on ihan turha. Laatu on kohdallaan. Tuotteita löytyy aina hyllystä, ainakin kun itse olen siellä käynyt ja hinnatkin ovat kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059