Mitäpä kokemuksia moisesta liikkeestä, onko toimitusajat pitäneet KTM tarvikkeiden osalta ?
Hinnat ainakin ovat kilpailukykyiset
Hardwork racing ?
4
1601
Vastaukset
- mika
Yeps, hyvä putiikki. Asian tuntevaa porukkaa duunissa, esim Pelle. Toimitusajat? Juu, paketit tulee perille niin nopeasti ku posti vaan kerkee toimittaa.
- Skottarainen
Toimiiko firma netissä ja sanoitko Pelle eli onko peräti maahantuojan haarakonttori?
- laatua
...jos internet sivut esittelee kotarien uutuudet vuodelta 1 ja 2. PDF:t vanhoja, kuvat vanhoja, tuotekuvasto vanha, hinnasto vanha.... Onko laatu kohdallaan?
Eli vinkkinä teille kauppiaat, 60% ostopäätöksistä tapahtuu markkinoinnin kautta... loput ostajan tarpeesta.- Kake
Kyllähän tuo HWR minun tietääkseni ainakin oli maahantuojan haarakonttori.
Ja internetsivut ovat todellakin vanhat, mutta eipä ainakaan minua ole haitannut. Jos uutta pyörää katselet, niin sen tekniset tiedot löydät muualtakin. Ja HWR:stä aika varmasti löytyy mitä tahansa tarvitsetkin, niin kuvasto on ihan turha. Laatu on kohdallaan. Tuotteita löytyy aina hyllystä, ainakin kun itse olen siellä käynyt ja hinnatkin ovat kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402744- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231121Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 57889
- 63851
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825