Aika alottelia olen näissä hommissa. Mutta siis ongelma on siinä että 250cc comanche ei starttaa. Se tiedetään että sähköstartille ei tule virtaa. Mitä teen? Startti moottorille ja solenoidille kyllä. Mutta mitenkäs selvittää toimiiko solenoidi ja satrrimoottori?
Miksi mönkiä ei starttaa
7
2187
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Vapaalla ja Jarru pohjassa?
- Anonyymi
On on. Sähköissä vika
- Anonyymi
Mitä tarkotat että startille tulee virtaa ja ei tule virtaa?
Tuleeko herätevirtaa kun kääntää avaimesta? Eli siitä pienemmästä piuhasta solenoidissa.- Anonyymi
Virtalukkoo ei ole. Johot vain yhteen. Mikä on heräte virta? Tai kuuluisiko solenoidin läpi kulkea virta vaikkei starttaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtalukkoo ei ole. Johot vain yhteen. Mikä on heräte virta? Tai kuuluisiko solenoidin läpi kulkea virta vaikkei starttaa???
Heräte on se pienempi piuha joka menee solenoidiin. Googleta vaikka starter signal wire.
Virtajohto menee suoraan akulle eli sieltä tulee kokoajan virtaa.
- Anonyymi
Tota tota. Kuuluuko solenoidin läpi kulkea virta kokoajan. Kuhan siis virrat on päällä???
- Anonyymi
Meisselillä napsautat käyntiin ja pakenet paikalta!😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890