Hierojalla lomamatkalla

Anonyymi

Rakkaudesta hierontaan on tullut varsinainen intohimo, halu kokea erilaista hierontaa eri maissa.
Suht lähellä naapurissa, ei aivan Tokmannin takapihalla, mutta ei kotimaassa kuitenkaan, sain niin hyvää hierontaa että yllätys oli täydellinen.
Menin hierontapöydälle, olin tilannut 2 tuntisen session, johon kuului eteerisiä öljyjä, tuoksuja, relaxoivaa hierontaa ja nautintoa.
Suihku ennen hierontaa, ja pesu oli jo elämys. Kun astuin suihkuun, niin hetken päästä tuli hierojani suihkuun myös.
Hän sanoi että kuuluu hintaan, ja että varmistamme että pesu on huolellisesti suoritettu. Näin siis.
Hän kysyi että oletko jo pessyt itsesi, sanoin että olen.
Hän vastasi, ok, varmistan puhtautesi. Hän saippuoi mulkkuni reilusti, polvistui eteeni ja alkoi pestä sitä hellästi pehmeällä sienellä. Hän otti jo jäykistyneestä varresta kiinni ja nosti sen ylös pois kassien tieltä.
Pehmeä sieni hieroi kiveksiini saippuaa, ja kulli oli hänen toisessa kädessään puristuksissa. Hän puristeli sykäyksittäin kuumaa tattia, ja sai minut voihkimaan nautinnosta. Miehuuteni oli hänen kasvojensa edessa, hän kiusasi minua niin, että toi kasvonsa ja huulensa hyvin lähelle jo sinipunaisena seisovaa toteemiani. Hän nautti selvästi aisti-ärsykkeillä kiusaamisesta, mutta pysyi roolissaan ja pesi kaluni, ei muuta.
Sen jälkeen karhea froteepyyhe hieroi kosteudet pois nivusista, sekin oli jo miellyttävimpiä aistimuksia miesmuistiin. Suljin silmät kuivaamisen ajaksi, niin hyvältä tuntui tuo froteepyyhe taitavien käsien ohjauksessa.
Yhtäkkiä tunsin kuuman ja märän terskani ympärillä ja sietämättömän kutkuttavan alipaineen jonka voimakas imu saa aikaan. En avannut silmiäni, tiesin että olin hänen suussaan.
Good, hän sanoi, nyt on puhdasta. Siirrytään hierontapedille.
Kävin heti selinmakuulle, odottavalla mielellä. Hän otti pyyheliinan pois vyötäisiltäni.
Lämpimät kädet alkoivat kourimaan pusseja, ja vetelemään varresta edestakaisin. Hän laittoi jotain alkoholipitoista hyväntuoksuista öljyä, tunsin lievää kuumotusta kun öljy levittyi nivusiini. Hyvin miellyttävää.
Pakko myöntää että taitavasti hoidettu käsihoito kera lämpö ja aistiärsykkeiden, lyö laudalta keskivertoseksin yksi-nolla.
Nainen oli kaunis, rehevä ja isorintainen, hyvin huoliteltu ja ammattimainen.
Hän käväisi sivuhuoneessa, palasi sielta hetken kuluttua seksiä tihkuva asu yllään, mustat pitkät sukat ja samaa materiaalia pikkuhousut, joiden haara oli avonainen.
Siihen päättyi hieronta aikaan 40 minuuttia aloituksesta.
En kyennyt hillitsemään itseäni, vaan raivoisasti avasin hänen reitensä suuni hyväiltäväksi. Tuo kaunis nainen maistui appelsiinille, hänen sylinsä oli kaikkea mitä mies voi naiselta w3 häneen, tiesin että seitsemäs taivas oli tullut. Otin siitä kaiken irti minkä sain. En tosin jaksanut kauaa, tunti oli lähes liikaa.

2

1939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Diu diu. Pidikkö ruokatunnin?

• Anonyymi

Pekkaset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu lupailee kertovansa faktaa!

Hannu oli ilmeisesti tyytymätön eksänsä Martinan antamaan haastatteluun Me Naisissa ja avautui puoliltaöin stoorissaan. Kuvassa Rambo pentu ja tekstiä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      7040
    2. Sanna Ukkola: " Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina. Mitä ihmettä?"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c17b3d7-cced-47fe-8c55-858ccb9e24dc Suomi on järjetön maa.
      Maailman menoa
      716
      6132
    3. Rita ja Aki Manninen päästävät "köyhät" ökykotiinsa: Hulppeat terassit, saunaosasto, uima-allas...

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen päästävät kamerat kotiinsa Rikkaat ja rahattomat tv-sarjassa. Ja kyllä heillä onkin totta tosiaan hulppeat tilat..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      4028
    4. PIKKARAMBO LUE TÄMÄ!

Nyt kun Martina on tehnyt ikävän tempun, ja eronne jälkeen antanut haastattelun Menaiset lehteen, jossa on kertonut yksityisiä asioita suhteestanne, t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1401
    5. Voi ei! Antti Tuisku jakoi tukkakuvan - Sai huolestuneen viestin ulkomuodostaan: "Elä nyt laihu..."

Tuisku on ehkä Suomen kovakuntoisin poppari. Mitä mieltä olet fanin palautteesta, onko aihetta huoleen? Tukka ainakin on mintissä... https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      932
    6. Voi kun Hannu niin ikävöi Martina omassa instas.

Hannu on ihana ja rehellinen ja kertoo ikävästä, et itkeä pitää ja surra kun on äkkiä matto vedetty alta pois..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      912
    7. Anna mulle vielä mahdollisuus

En osannut toimia kun rauta oli kuumaa :( Jos ne jutut oli ees mulle osoitettu Mä haluan sut
      Ikävä
      58
      816
    8. Tajuatko sä yhtään

miten lämpimiä, suuria, valtavia, polttavia mun tunteet sua (miestä) kohtaan on?
      Ikävä
      52
      715
    9. YLE: Enää lyhyt aika ja sitten tulee runtua paperiliittolaisille

https://yle.fi/uutiset/3-12290135 ” – Meidän on pakko löytää säästöjä, kun Suomessa aiheutetaan lakolla jopa pysyviä vahinkoja. Siinä joudutaan iso k
      Kuusankoski
      72
      714
    Aihe