Mistä löytyy aito ja totuudessa oleva aito usko,joka ei herjaa ,ei valehtele ja on aitoa uskovaisen elämää ohjaava usko ,kaikkien kunnioitusta aidosti,ei valheita ,ei panettelua,ei piilossa olevaa,hyväksyy aidot ihmiset.
Aitoa uskoa
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
>>>Mistä löytyy aito ja totuudessa oleva aito usko,joka ei herjaa ,ei valehtele ja on aitoa uskovaisen elämää ohjaava usko ,kaikkien kunnioitusta aidosti,ei valheita ,ei panettelua,ei piilossa olevaa,hyväksyy aidot ihmiset.****Onko sellainen seurakunta nyt hukassa.
Eli tajuat missä kerhossa olet ollut.
Niitä on paljon, mene ovelle ja kysy lista kädessäsi, missä valehtelua ryhmässä olet asustellut?
Aloita siitä, kysymällä; - Onko teille Jeesus kaikkivaltias Vapahtaja, Jumala.
Näytä se mitä Raamattu sanoo; Matt 28; 18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Toinen on kysymys; - Onko Raamattu teille auktoriteetti, muuttumaton Totuus; Ilm 22;18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
Kolmas kysymys? Pidättekö kaikkia Jeesukseen uskovia tasa- arvoisia Pelastuksessa: Luuk. 9:24 Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka sen minun tähteni kadottaa, on sen pelastava.
Neljäs kysymys; Ettehän menettele kuten meidän johtajat, jotka valehtelevat sitä, ettei meillä ole pedofiliaa, vaikka sitä oli joka kylällä, missä oli meitä.
Viides kysymys? Matt 24; 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.
Kysy lisäksi? Miksi meillä on sellainen suosimisjärjestys, että johtajat saa tehdä mitä hyvänsä, mm kun he käyvät lomia Afikassa, siellä juodaan viinaa, tanssitaan, sekä manipuloidaan ruumiin osa, mutta jos kotonamme käy niin, saame varoituksen.
Kuudes kysymys on meidän Tabu, saa tehdä mitä vaan, vaikka viedä toisen koti, kunhan ei jää kiinni ja kerkiää pyytää anteeksi ennen naapuria.
Seitsemäs kysymys? Onko teillä kaikki seurakuntalaiset tasa- arvoisia, meillä ihmisellä on eri luokat.
Kahdesas kysymys? Pääseekö teillä kuten meillä suoraan yhteyteen Jumalan kanssa, joka antaa synnit anteeksi, kuten saanamiehetkin, varmistumalla, onko heillä katumus.
Näytä heille Raamatusta kohta Johanneksen evankeliumista; Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
Jos vastaavat oikein, siinä on seurakunta, johon voit mennä.
r - Anonyymi
Aito usko löytyy tietysti Jumalan valtakunnan keskuudesta. Uskovaiset kokoontuvat pääosin Rauhanyhdistyksellä seuroissa, mutta kyllä uskovaiset järjestää toimintaa myös kirkon tiloissa, jonne epäuskoisilla on usein matalampi kynnys tulla mukaan. Jumalan valtakunnasta julistetaan edelleen sitä ihanaa armon evankeliumia, jota on julistettu alkuseurakunnasta asti. Tervetuloa seuroihimme. www.rauhanyhdistys.fi
- Anonyymi
Mitä evankeliumia julistettiin alkureurakunnassa?
r - Anonyymi
Pudotetaan nyt tämä valtakunnan jäsen maan pinnalle. Jumalan valtakunta ei ole Rauhanyhdistys. Sillä ei ole mitään tekemistä alkuseurakunnan kanssa. Mutta kun ihmisen aivot ja ajatus on manipuloitu luuloon ja valheeseen niin tuollaisia tekstejä saa lukea tällä palstalla.
w.
Mulle tämä vanhoillislestadiolaisuus on aito alkuperäinen usko. Se on minulle onnellisuuden lähde<3.
- Anonyymi
TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Lisään vielä, että on täällä kuolleitakin kaloja, mutta valtaosa on elävässä uskossa.
Laitako Raamatusta, missä siellä on kirjattu alkuperäinen usko?
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitako Raamatusta, missä siellä on kirjattu alkuperäinen usko?
rEi tähän raamatuita tarvita.
- Anonyymi
Vastaatko, mikä on alkuseurakunnan usko?
Näyttää siltä, että miehet viihtyvät kerhossa, koska on vapaus naida omia lapsia ja sen totuuden valehtelee jopa johataja Voittonen.
Vastaa kuitenkin, mikä oli peräänkuuluttamasi alkuseurakunnan oppi ja saarna.
r - Anonyymi
TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:
Lisään vielä, että on täällä kuolleitakin kaloja, mutta valtaosa on elävässä uskossa.
Ei ole valtaosa elävässä uskossa siis ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole valtaosa elävässä uskossa siis ei todellakaan ole.
Elävä usko on pelkkä kulunut fraasi. Sillä ei ole sisältöä.
- Anonyymi
Kyselemääsi uskoa ei ainkaan vanhoillislestaadiolaisuudesta löydy.
Ehkä joku muu lahko tarjoaa parempaa - Anonyymi
Mikä auttaa mua ny,enhän voi jättää omaa rauhanyhdistystä sekä kaikkia siellä
- Anonyymi
Kiitos ja ylistys Teille kaikille,on ihanaa olla uskova ja Rauhanyhdistys.ry antaa aina rauhaa sekä turvaa minulle.
- Anonyymi
Metsästysseuran maja ja hirviporukka antaa minulle uskon ja rauhan.
- Anonyymi
Löytyy Rauhanyhdistyksen seuroista
- Anonyymi
Hänen opetuslapsensa tunnetaan maailmassa keskinäisestä rakkaudesta, siitä kaikki tuntevat teidät. On ollut hoitokokouksia, joissa on kiusattu vanhoja ihmisiä, tehty itsemurhia hoitokokouksen seurauksena jne. Tästäkö tunnetaan uskovaisten välinen rakkaus.
- Anonyymi
jeps lisäää
Odottelet vain kaikessa rauhassa, jospa se oikea jumala joskus ilmiintyy.
Kaikki ehdotetut jumaluudet on tähän asti luotu ihmisen toimesta, ihmisen mainostamina ja ihmisen rahoittamina. Vai epäjumalia siis on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251