Onko kitkarenkaat ok lailliset kun talvirengaspakko? Ja jos on niin mistä poliisi erottaa sellaiset kesärenkaista? Mietin tuota ettei vaan tule sakot silloin jos pitää olla talvirenkaat.. ei ne varmasti kaikki poliisitkaan ole niin rengasspesialisteja että erottaa kitkat talvirenkaista jos nastoja!
Talvirenkaat vs kitkarenkaat
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos saat sakot vääristä renkaista, niin silloinhan sinulla oli kesärenkaat alla talvikelissä. Jos taas et, niin silloin sinulla oli talvitenkaat alla talvella.
- Anonyymi
Koitapa vaikka googlata "miten tunnistaa kitkarenkaat" niin sinustakin saattaa tulla jonkinlainen rengasspesialisti.
- Anonyymi
Muun muassa M S on talvirenkaan yksi merkintä ja se ei takaa että sillä tekisi jotain talvikelillä. Myös muita merkintöjä on. Kattele kuukkelista.
- Anonyymi
Ei kukaan voi olla noin uuno. Aloitus on ihan turhaa pelleilyä.
- Anonyymi
Uunoushan vain lisääntyy kaiken aikaa. Ei vähene, kuten ehkä luulit.....😂😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uunoushan vain lisääntyy kaiken aikaa. Ei vähene, kuten ehkä luulit.....😂😅
Tuollaiset pudokkaat joita ei ole juurikaan älynlahjoilla varustettu saavat näillä palstoilla kirjoitella mielestään hauskoja ja nerokkaita juttuja. Säälittävää tämän ajan tyyliä ja helppo huomata kuinka ihmiskunta tyhmenee somen jne.. ansiosta kovaa vauhtia.
- Anonyymi
Talvirenkaassa on oltava M S tunnuskirjaimet ja lumisen vuoren kuva (2024 saakka riittää vähintään tuo M S kirjainmerkintä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055