En osaa sanoa. Onko apua
Mistä aloittas
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoppa netistä facebookin Harrastuksena sukututkimus- ryhmää. Siinä on kaikenlaisia linkkejä, joista voi olla apua
Sitten katso Suomen Sukututkimusseura, etäkoulutusten tallenteet, tältä syksyltä ilmaisia - Anonyymi
Tuo Fb-sivu on julkinen, sitä voi lukea netistä vaikkei olekaan kirjautunut
- Anonyymi
Täällä Juha opastaa kyllä nimimerkin takaa innokkaasti. Ja mainostaa SSS:n palveluja vaikka muitakin yhdistyksiä on. SSHY on ylivoimaisesti paras palvelu.
- Anonyymi
Tuo 6.11. vastaus on minulta enkä ole Juha!
Seuran tämän syksyn ilmaiseista nettikoulutuksien tallenteista suositan aloittelijoille:
Kirkonkirjat sukututkimuksen lähteinä 1
Opi käyttämään HisKi-tietokantaa tehokkaasti
Sukututkimuksen digitaaliset lähteet 1
Vanhojen käsialojen kurssi 1 - Anonyymi
Mitä järkeä täällä on mainostaa noita kaikennäköisiä seuroja. Eivät ne auta mitenkään.
- Anonyymi
Digi.kansalliskirjasto.fi. Vuosien 1771 - 1929 sanoma- ja aikakausilehdet ovat vapaassa verkkokäytössä. Digitaaliseksi hakusanaksi tuohon aikaan elänyt, esim. mummon tai vaarin nimi. Genos -lehti on luettavissa vuosilta 1930 - 1944.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428