Voitais lähteä tuonne ulos kävelemään ja puhumaan, halailemaan.. Saataisiin olla ihan rauhassa kaksin. Ja miksikö ulos, koska lähelläsi tulee kuuma. Viileä ulkoilma tasaa lämpöjä 😍
Mies työpaikalta
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ominut valtakunta nyt kaikki mulle tarkoitetut tavataanko, mennäänkö lenkille ja tuun
Käymään viestit? 🤣🤣🤣
Voi raukkaa- Anonyymi
Mikä valtakunta???? Ootteko näin sekaisin täällä tosissaan????? Hakekaa apua. Kaikki kauniit viestit tarvii aina pilata. Toistan,hae apua.
- Anonyymi
Voi hyvä aloittaja, sano tuo sille miehelle siellä työpaikallasi äläkä täällä.
Eihän hän välttämättä edes käy koko palstoilla, eikä voi tosiaankaan tietää ketä tarkoittaa.- Anonyymi
Ihanko totta??? Meinaat ettei näitä aloittaja tiedä??? Hei, tää palsta on tuntojen purkamiseen,sitä sä et näköjään tiedä.
- Anonyymi
Provo. Mies haluaa olla työpaikkaihailtu, mutta ilman sitä työpaikkaa kun ei käy töissä kuin palstalla
- Anonyymi
Lähdetään vaan, minne päin menee?
- Anonyymi
Pirkanmaan suunnille tämä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkanmaan suunnille tämä 😊
Onko Pohjanmaan anuliinilla ajatus että kakkosukko on töissä pirkanmaalla jossa Minnan kanssa suhinoi? 🤣🤣🤣🤣🤣
Voi tuota sairasta elämää mielikuvituksen ja mustasukkaisuuden kanssa
Hyvät naurut saa kuitenkin kun psykoottinen omii ja muokkaa tarinaa sopiin ukkoonsa 🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pohjanmaan anuliinilla ajatus että kakkosukko on töissä pirkanmaalla jossa Minnan kanssa suhinoi? 🤣🤣🤣🤣🤣
Voi tuota sairasta elämää mielikuvituksen ja mustasukkaisuuden kanssa
Hyvät naurut saa kuitenkin kun psykoottinen omii ja muokkaa tarinaa sopiin ukkoonsa 🤣🤣🤣🤣Ookke. Eli perjantaipullo sielläkin korkattu. Voi elämä oikeesti 😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookke. Eli perjantaipullo sielläkin korkattu. Voi elämä oikeesti 😂😂😂😂😂
Onhan toi nyt hupaisaa psykoottisen harhaista omimista ja siitä liitoon lähtevää tarinointia seurata. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan toi nyt hupaisaa psykoottisen harhaista omimista ja siitä liitoon lähtevää tarinointia seurata. 😂😂😂
Sanoppa muuta 😂😂😂 Ei varmaan mies lähde mun kans ulos kävelemään jos näkis mimmoisia tässä mun ympärillä pyöriikään 😂😂
No toisaalta, sainpa väsyneet naurut 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pohjanmaan anuliinilla ajatus että kakkosukko on töissä pirkanmaalla jossa Minnan kanssa suhinoi? 🤣🤣🤣🤣🤣
Voi tuota sairasta elämää mielikuvituksen ja mustasukkaisuuden kanssa
Hyvät naurut saa kuitenkin kun psykoottinen omii ja muokkaa tarinaa sopiin ukkoonsa 🤣🤣🤣🤣Voi reppanaa, ei sitten anu sua huolinut ja nyt pitää itkeä skeidatarinoilla netissä😆
- Anonyymi
Mukava ja erittäin mielekäs tekeminen olis sen kanssa lähentyä tollain j 😗 s, oon sydän sykkyrällä kun mietin häntä
- Anonyymi
Sirke ? ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435