Hyvää yötä, kaipaan Sinua niin.....
🌔
Sinulle komistus
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olen nuorempi komistus. Olen sinun.
- Anonyymi
Jos olen se vanhempi niin toivotan hyviä unia.
PS.En kyllä mikään "komistus" joten sattui varmaan väärään saranaan 🌝🌖. . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen se vanhempi niin toivotan hyviä unia.
PS.En kyllä mikään "komistus" joten sattui varmaan väärään saranaan 🌝🌖. .Melkoisen homoisaa settiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoisen homoisaa settiä.
Vähän vaikuttaa.
Aloittaja -n- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan widdu... En tiennyt että haet toista miestä.. 🤣😁😂 Skriipii... Mut ei hätää.. Me gayt ollaan solidarisii pohjoisesta itään ja sillä välillä 🙂🥰
- Anonyymi
Olet nuorempi minua mutta et valitettavasti hän
😥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta mikäpä se siinä jos itseään komistuksena pitää🤭
- Anonyymi
Lopeta saatana ihmisillä leikkiminen ja mene lähimpään uimarantaan...-->
- Anonyymi
Milloin minulta on viety oikeus kaivata ......
- Anonyymi
Onko D-miehelle?
- Anonyymi
Ei valitettavasti ole
........
- Anonyymi
Kyllä nainen kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453