Olet vienyt

Anonyymi

sydämeni ohella myös yöuneni.
En edes muista koska olisin nukkunut viimeksi kunnolla. Näen jatkuvasti painajaisia, viime yönä roikuin jossain korkealla ja pelkäsin henkeni edestä. Epäselvyys asioista rasittaa, tämä tunne-elämän seksortoinen tila vaikuttaa myös unimaailmaani.
Oikeasti ajattelen sinua aina, en voi sille mitään, mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä.
Heli

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekaiset muutaman palstahahmon lisää joiden kautta prosessoit yksinpuheluna asiaa. Se tuntuu toimivan useimmille täällä.

• Anonyymi

Ehkä joskus vaan ei ole muuta yhteyttä kuin tämä palsta..niin hullulta kuin se kuulostaakaan..mutta joskus täyttä totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joskus vaan ei ole muuta yhteyttä kuin tämä palsta..niin hullulta kuin se kuulostaakaan..mutta joskus täyttä totta.

Eipä silloin olekkaan kun kun se "kaivattu" on varattu

• Anonyymi

Minäkin näin hänestä pitkästä aikaa taas unta. Ajoi 4 kertaa minun yli autolla. Niin että ensin auto osui vanhingossa. Pyysi anteeksi. Pakitti ja jäin taas alle pyysi uudestaan anteeksi. Ajoi uudestaan eteenpäin ja ja jäin taas alle ja pyysi anteeksi. Sitten taas pakitti ja jäin alle ja pyysi anteeksi. Nousi autosta ja tuli luokseni kysyi vasta nyt olenko kunnossa .Minä huusin mikä sinua vaivaa sanoi vain että anteeksi en nähnyt sinua. Minä en usko sinua ajoit 4 kertaa minun yli. Outoa . 😄

• Anonyymi

Rakas anteeksi, kuinka voimme nähdä?

• Anonyymi

Toivottavasti en ole minä kyseessä, ehkä joku toinen Heli. En väitä olevani maailman paras kuski, mutta en kai sentäs noin huono. ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti en ole minä kyseessä, ehkä joku toinen Heli. En väitä olevani maailman paras kuski, mutta en kai sentäs noin huono. ☺

Ei ollut nyt Helistä kyse. Tuli vain unista mieleen pahoittelen sekaannusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas anteeksi, kuinka voimme nähdä?

Hänen kanssaan en tiedä. Sattumalta taitaa olla aika todennäköistä. Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kanssaan en tiedä. Sattumalta taitaa olla aika todennäköistä. Ikävä kyllä.

Miksi näin?

• Anonyymi

Kun ihminen on oikein rakastunut, hän on myös haavoittuvimmillaan. Ristiriita omien tunteiden ja odotusten, sekä todellisuuden kanssa tekee todella pahaa. Tuo olotila joka silloin syntyy, on meissä jo valmiina. Rakkaudentunne, joka ei saa täyttymystään voi nostaa pintaan vanhat traumamme. Ei siis itsessään tuo ihminen ole aiheuttanut mitään, vaan toimii laukaisevana tekijänä. Olen itse kokenut saman. Ole armollinen itsellesi ja opettele rakastamaan itseäsi oikealla tavalla.

• Anonyymi

Olet varmasti oikeassa.
        Heli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmasti oikeassa.
        Heli

Jatkan vielä. En tarkoittanut että hän on syypää siihen että tunnen näin vahvasti. Omia ovat tunteeni, ja yritän niitä käsitellä mm musiikin ja runojen ja kirjoittamisen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä. En tarkoittanut että hän on syypää siihen että tunnen näin vahvasti. Omia ovat tunteeni, ja yritän niitä käsitellä mm musiikin ja runojen ja kirjoittamisen kautta.

Hienoa. Tunteita kannattaa käsitellä, niin olokin vähitellen helpottuu. Terveitä tapoja nuo sinun tapasi. Itsekin saan helpotusta kirjoittamisesta, luonnossa liikkumisesta ja musiikin kuuntelusta. Tsemppiä 😃👍❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa. Tunteita kannattaa käsitellä, niin olokin vähitellen helpottuu. Terveitä tapoja nuo sinun tapasi. Itsekin saan helpotusta kirjoittamisesta, luonnossa liikkumisesta ja musiikin kuuntelusta. Tsemppiä 😃👍❤️

Kiitos. Voimakas ihastuminen/rakastuminen järisyttää usein kovasti sitä normaalia arkea ja tietynlaista turvallisuuden tunnetta. Tunteet voivat tuntua henkeäsalpaavan ihanilta mutta toisaalta pelottavilta. Itselle käynyt juuri noin ja ihmettelen miten voimakkaasti tunne vie naista.
        Heli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Voimakas ihastuminen/rakastuminen järisyttää usein kovasti sitä normaalia arkea ja tietynlaista turvallisuuden tunnetta. Tunteet voivat tuntua henkeäsalpaavan ihanilta mutta toisaalta pelottavilta. Itselle käynyt juuri noin ja ihmettelen miten voimakkaasti tunne vie naista.
        Heli

Kuvailit hyvin. Ihanaa ja pelottavaa yhtä aikaa. Se särö mikä meissä on, päästää sen vahvan tunteen horjuttamaan perusturvallisuuden tunnettamme.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe