Sano Tuomari Nurmio laulussaan, mutta miepä aattelin kysästä, jotta kuinka moni täällä tällä hetkellä luulee/eppäilee ihastuksen kohteensa olevan palstan ketjuissa pyörimässä? Tai ootko luullu/eppäilly joskus? Tai mikä parasta taikka kauheinta 😅, ootko joskus myös oikiasti törmännyt "häneen" täällä ja jos oot, johtiko se itkuun, nauruun, ei mihinkään vai johonkin muuhun 😉?
(Tämän saman alotuksen laitoin myös bi-palstalle, jotta toivottavasti ei nyt kukaan vedä hernettä nennään, kun on Lesbo/gay/bi/trans alla tuplana 😉)
"Hän on täällä tänään" 2
54
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä aihe! Itse en usko että hän täällä kävisi.
- Anonyymi
Entäpä sinä EoEt?
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä sinä EoEt?
No mie tiiän, jotta hän on täällä käynyt ja tämä ei siis ole mikkään luulo vaan tieto 😉
- Anonyymi
Tuskimpa käy
- Anonyymi
Tietysti toivon❤ unelmoin että niin on! Se kun olisi totta❤
- Anonyymi
Haluisin maailman eniten tänään kun pääsen iltavuorosta mennä hänen luokseen ❤️
Haaveilen asiasta joka hetki ja joka kerta ❤️- Anonyymi
Joka kerta tuntuu niin pahalta mennä hänen ohitseen...
Mikset sie mene? Onko välissä aitaa, muuria vai jotaki muuta mikä estää? Noista aijoista ja muureista pääsee kyllä ylikin jos on oikeen sisukas tai ketterä 😉
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mikset sie mene? Onko välissä aitaa, muuria vai jotaki muuta mikä estää? Noista aijoista ja muureista pääsee kyllä ylikin jos on oikeen sisukas tai ketterä 😉
Ajatellut vain et ehkä jossain näillä kulmilla saattaa asua. En tunne häntä, niin esteen varmaan ymmärrät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatellut vain et ehkä jossain näillä kulmilla saattaa asua. En tunne häntä, niin esteen varmaan ymmärrät.
Kerran pari sanaa vaihdettiin kun lenkillä kohdattiin. Toivottavasti taas pian nähtäisiin.
- Anonyymi
Tunnen kaikki täällä kirjoittelevat enkä ole harhainen.
No kiva 😁 Tunnetko sie mutki? Jos heität saman kysymyksen takasi, nii vastaus on mun nimmarissa, enkä nyt meinaa, jotta en ossais vastata.
- Anonyymi
Melko laajasti tunnet ihmisiä sitten, wow 😅
Anonyymi kirjoitti:
Melko laajasti tunnet ihmisiä sitten, wow 😅
Mustaki joskus tuntuu, jotta mie tunnen jonku, mutta sitten ennemmin tai myöhemmin yleensä selviää, jotta enpä tuntenutkaan.
- Anonyymi
Mustaki joskus tuntuu, jotta mie tunnen jonku, mutta sitten ennemmin tai myöhemmin yleensä selviää, jotta enpä tuntenutkaan.
No voihan sitä toisinkin käydä ;)
- Anonyymi
No kiva 😁 Tunnetko sie mutki? Jos heität saman kysymyksen takasi, nii vastaus on mun nimmarissa, enkä nyt meinaa, jotta en ossais vastata.
Kyllä minä sinutkin tunnen, etunimesi alkukirjain on A.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sinutkin tunnen, etunimesi alkukirjain on A.
A, B, C, kissa kävelee eikä ollu mikkään noista 😁
Anonyymi kirjoitti:
No voihan sitä toisinkin käydä ;)
No voi käydä ja on tuolleen joskus käynykin 😄😉 Mikä tahansa ei kuitenkaan käy.
- Anonyymi
Ei ole täällä.. enkä edes epäile että olisi joskus.
- Anonyymi
En usko 😅
- Anonyymi
Varmasti hän joskus käy täällä 😉
- Anonyymi
Hän oli eilen täällä varmasti ❤
- Anonyymi
Mistä tiedät, näitkö hänen lukevan palstaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, näitkö hänen lukevan palstaa?
No ehkä hän ei juuri tällä palstalla ollut, mutta suomi24 joka tapauksessa eräässä keskustelussa. Hän kysyi sellaisen kysymyksen, mikä on merkityksellinen vain eräälle tärkeälle henkilölle ja minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä hän ei juuri tällä palstalla ollut, mutta suomi24 joka tapauksessa eräässä keskustelussa. Hän kysyi sellaisen kysymyksen, mikä on merkityksellinen vain eräälle tärkeälle henkilölle ja minulle.
Vaikea tietää varmasti tällaisilla palstoilla, monilla samoja tilanteita. Ota yhteyttä muulla keinoin.
- Anonyymi
Ällistyttävän moni tuntuu kuvittelevan tunnistavansa täältä ihastuksensa kohteen, tunteiden vallassa etsii merkkejä ja tulkitsee kaiken vähänkin sinnepäin olevan HÄNEN kirjoittamaansa. Miettikää mikä todennäköisyys sille on, no niinpä ei suurikaan..
Jos haluatte sanoa jotain, menkää sanomaan tosielämässä, ai niin ette uskalla..- Anonyymi
Nössöjä ja vässyköita kaikki.
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs nyt. Ei oo kaikki, mutta mie oon nuo molemmat, ainaki kuuleman mukkaan 😅 Sillä se on hyvä mennä, kun ei ajatus muutenkaan lennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haasta vaan, otan yhteyttä kyllä ❤😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haasta vaan, otan yhteyttä kyllä ❤😉
No, älä ota. Vaimo ei tykkäisi. ;)
Ja vaimo ei ole mikään nössö niin kannattaa vähän varovainen olla. Anonyymi kirjoitti:
Ja vaimo ei ole mikään nössö niin kannattaa vähän varovainen olla.Pitäsköhön se meikäläisenki heittää vähän hansikasta vai iskiskö vaan rukkaset naulaan.
- Anonyymi
Pitäsköhön se meikäläisenki heittää vähän hansikasta vai iskiskö vaan rukkaset naulaan.
Ei tarvitse tehdä kumpaakaan. Pidä vain hanskat rauhassa kädessä :) Mulla on vielä siellä toisella palstalla haaste kesken. Aivosumu ei ota lähteäkseen, niin vaikea tapaus on ymmärtää tätä. Osaisinpa laittaa oikeita viestejä. Haluan hänet elämäkseni, en mitään pikkujuttua, enkä ole varma osasinko kommunikoida oikein. On epäilys etten. Miten korjaan sen?
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse tehdä kumpaakaan. Pidä vain hanskat rauhassa kädessä :) Mulla on vielä siellä toisella palstalla haaste kesken. Aivosumu ei ota lähteäkseen, niin vaikea tapaus on ymmärtää tätä. Osaisinpa laittaa oikeita viestejä. Haluan hänet elämäkseni, en mitään pikkujuttua, enkä ole varma osasinko kommunikoida oikein. On epäilys etten. Miten korjaan sen?
No miepä pidän, vaikka ilmojen puolesta ei tarttiskaan. Muutoin tipahin taas kokonaan kärryiltä 😅 Tuo aivosumuko se on sun haasteesi, kun jouvut ikkäänkuin vähän sokkona menemään? Mun erikoisallaa ei ole korjaaminen ollenkaan.
- Anonyymi
No miepä pidän, vaikka ilmojen puolesta ei tarttiskaan. Muutoin tipahin taas kokonaan kärryiltä 😅 Tuo aivosumuko se on sun haasteesi, kun jouvut ikkäänkuin vähän sokkona menemään? Mun erikoisallaa ei ole korjaaminen ollenkaan.
Mä oon ollu kesäst lähtien aivosumussa...
Kuuntelen sekaisin biisiä...
Sitä oon entistä enemmän hetki hetkeltä.
Sydäntä särkee kun en näe häntä. Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ollu kesäst lähtien aivosumussa...
Kuuntelen sekaisin biisiä...
Sitä oon entistä enemmän hetki hetkeltä.
Sydäntä särkee kun en näe häntä.Mitä sie kuuntelet? Mulla mennee tämä https://youtu.be/eM213aMKTHg tässä taustalla.
Välimatkako tuon näkemisen estää vai joku muu?- Anonyymi
Mitä sie kuuntelet? Mulla mennee tämä https://youtu.be/eM213aMKTHg tässä taustalla.
Välimatkako tuon näkemisen estää vai joku muu?Tässä tämä joka kannattaa hanskojen kädessä pitoaa kuuntelee tuota yllä jaettua biisiä ja haluaa myös syliin. Omalla kohdallani on kyse omalta puoleltani Kaksoisliekki kokemuksesta ja siksi toiveet on niin suuret häntä lähestyessäni. Ja epävarmuus että tunteeko hän myös romanttista suurta rakkautta. Jos sen tietäisin laittaisin heti viestiä. En edes tiedä onko hän vapaa. Se on ehkä vaikeinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tämä joka kannattaa hanskojen kädessä pitoaa kuuntelee tuota yllä jaettua biisiä ja haluaa myös syliin. Omalla kohdallani on kyse omalta puoleltani Kaksoisliekki kokemuksesta ja siksi toiveet on niin suuret häntä lähestyessäni. Ja epävarmuus että tunteeko hän myös romanttista suurta rakkautta. Jos sen tietäisin laittaisin heti viestiä. En edes tiedä onko hän vapaa. Se on ehkä vaikeinta.
Eikö facesta selviä onko vapaa? etkö voi laittaa viestiä muuten vain ja kysyä mitä kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö facesta selviä onko vapaa? etkö voi laittaa viestiä muuten vain ja kysyä mitä kuuluu?
Ei selviä facesta. Ja puhui jotain aamuseurasta kesällä. Pitää varmaan vaan laittaa viesti. Epävarmuus saattaa vaikuttaa viestin muotoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei selviä facesta. Ja puhui jotain aamuseurasta kesällä. Pitää varmaan vaan laittaa viesti. Epävarmuus saattaa vaikuttaa viestin muotoiluun.
Laita sille naiselle viesti suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaimo ei ole mikään nössö niin kannattaa vähän varovainen olla.Uu, mä varmaan tykkäisin sun vaimostas 😀😉😍
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole niin paha ku yöseura.
- Anonyymi
Tuo ei ole niin paha ku yöseura.
Sekin totta. Itse nukun lapseni vieressä 😊
Anonyymi kirjoitti:
Sekin totta. Itse nukun lapseni vieressä 😊
Mie vejän ihan itekseen, parisängyssä.
- Anonyymi
Mie vejän ihan itekseen, parisängyssä.
Hyvä tietää ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää ;)
:D :d :D
Niin, sen mies on varmaan siellä sängyn alla. Ei se niin nössö ollutkaan, kun koko sängyn saanut vallattua omaan käyttöönsä. Anonyymi kirjoitti:
:D :d :D
Niin, sen mies on varmaan siellä sängyn alla. Ei se niin nössö ollutkaan, kun koko sängyn saanut vallattua omaan käyttöönsä.Kyllä se nukkuu ihan omassa sängyssään 😁 Näyttääkö sulla tuo kieli taivasta kohti, vai onko mulla pään lisäks silmissä vikkaa 😝
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää ;)
Tuo oli niitä semmosia juttuja, joidenka tietämisestä ei kostu kukkaan 😄
- Anonyymi
Tuo oli niitä semmosia juttuja, joidenka tietämisestä ei kostu kukkaan 😄
Mistäs sinä sen tiedät? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät? ;)
No ei tämä sillä tavalla tietoon perustunukkaan, kun mulla on sitä aika vähän muutenkin 😅
- Anonyymi
Se onkin kiva et hän kehen oon niin järjettömän ihastunut niin annan ihan hirveen ensivaikutelman. Mihi ihmeen lukkoon meen ku hänet näen. Jos joskus oon ollut ihastunut niin ne on olleet paljon laimeampia tunteita niin ei oo ollut mitään ongelmaa lähestyä. Mut auta armias kun koen näin vahvoja tunteita ja yöunet mennyt niin sit annan ihan ihme ensivaikutelman käytökselläni. Ei varmaan edes haluis nähä enää mua.
- Anonyymi
Lisäisin tähän vaan et nyt tuntuu tältä
💔💔😭😭💔💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäisin tähän vaan et nyt tuntuu tältä
💔💔😭😭💔💔Voih, sun sydäntä. Halauksia sinulle sinne. Varmasti hän haluaa sinut vielä nähdä. Voisin olla hyvin varma asiasta. Miksi ei haluaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih, sun sydäntä. Halauksia sinulle sinne. Varmasti hän haluaa sinut vielä nähdä. Voisin olla hyvin varma asiasta. Miksi ei haluaisi?
Voi kiitos niin paljon ❣️
- Anonyymi
Tähän hetkeen:
Vesta - Tuun ilman huomioo toimeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286