Moi, olen 14 vuotias vl ja tarvisin apuu. Isäni käyttäytyy väkivaltaisesti sisaruksiani ja mua kohtaan. Ei pyydä ikinä anteeksi teoistaan vaan lähtee vaan pois kotoa ja palaa kuin mitään ei olisi tapahtunut . On pienestä asti mm.tukistanut,läpsäyssyt ja nostanut leivin uunin päälle, ei enää siis tee ku oon jo vanhempi. Muutenkin on tosi ilkeä. Mä pelkään mun isää ja et se tekee mulle tai mun siskolle jotain. Oon sanonu että se on väärin ja kaikkee mut se ei usko ja pakenee tilanteita. En tiiä mitä mun pitäis tehä. Äiti uskoo tietenkin isää koska hän on aikuinen ja minä lapsi. Haluun saada tilanteen muuttumaan ja niin että iskä lopettaa käytöksen. Muutenkaan suurinosa vl perheistä ei ole onnellisia vaan kärsii juuri kyseisestä aiheesta. Miks pitää aina vaijeta joka asiasta
Kaikki vl auttakaa mua
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
ota videolle ja pistä jakoon
- Anonyymi
Ookko nää Oulusta, juokko nää piimää eli maitua?
- Anonyymi
Me juotiin huitua!
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus!
- Anonyymi
Terve, jos tilanne on tuo mitä kerroit, ikävä juttu. Tee lastensuojeluilmoitus kotikuntasi sosiaalitoimistoon. Tällaisessa tilanteessa sen tekijää ei paljasteta. Tai jos et itse saa tehtyä, löytyisikö joku luotettu, joka sellaisen tekisi? Voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen.
Lastensuojeluilmoituksen voi tehdä kuka tahansa ensisijaisesti lapsen asuinkunnan sosiaalitoimistoon puhelimitse, kirjallisesti tai käymällä virastossa henkilökohtaisesti. Sähköpostia ei tule käyttää ilmoituksen sisältämien tietojen arkaluontoisuuden vuoksi. Usein ajatellaan, että lastensuojeluilmoitus on tehtävä silloin, kun huostaanotolle asetetut edellytykset täyttyvät. Ilmoitusvelvollisuuden kynnys kuitenkin on matalammalla kuin huostaanoton ja sijaishuollon järjestämisessä. - Anonyymi
Ei tarvitse vaieta, voisitko kenties kysyä isältä, miksi hän käyttäytyy näin, entäs äiti?
- Anonyymi
Vl liikkeen asiat eivät kuulu enään tänne, ei ole enään 15 vuoteen kuulunut.
Perheväkivalta kuuluu sitä paitsi poliisiviranmaisille, ei netin keskustelupalstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718