Sannan huti!

Anonyymi

Sanna, Sanna kuinkas nyt suu pannaan, kun Amerikan kansa potkaisi Trumpin, tuon sinussa väristyksiä aiheuttaneen rauhattomuutta aikaansaaneen kaverin kehästä pois? Joko Nobel-komitealle on lähtenyt peruutuskirje ja anteeksipyyntö erhdyksestäsi ja virhearviointisi aiheuttamasta hätäilystä?

12

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persujen päämoguli sai perusteelliset potkut. Saattaa saada syytteitä ja joutua käräjien kautta linnaan.. Rauhallisesti..

    • Anonyymi

      Vähäkö thyhmiä persuja taas, äänet menee Sinisille jotka hoiti Energian myyynnin hyvällä voitolla Outokummun asukkaitten parhaaksi!

      • Anonyymi

        OneCoin kummittelu vastaa huutoon kaa tuu päällä vaalit rahoittajien tietoo lisää OneCoin rikastu nukkumalla räpellyksii puoluesihteerin pahin painajainen toteutuu ja totuus kuuluu sinulle sekä äänestäjulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OneCoin kummittelu vastaa huutoon kaa tuu päällä vaalit rahoittajien tietoo lisää OneCoin rikastu nukkumalla räpellyksii puoluesihteerin pahin painajainen toteutuu ja totuus kuuluu sinulle sekä äänestäjulle

        Trumpin nuolijat öyhöttää


    • Anonyymi

      persulahkolaisilla menee huonosti ihan omasta syystä kun heidän rasitteenaan rasismi. trumpillakin jäi muurit rakentamatta!

      • Anonyymi

        Muuria on valmiina 480 km ja meksikolaiset huumehörhöt mölisee:Hastala vista Trump
        ava ovi ,me tulla änestämään Biden,hän meitä ustava,America gool,jes.
        terv. Miguel & Juanitta lapset 12 uhtensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuria on valmiina 480 km ja meksikolaiset huumehörhöt mölisee:Hastala vista Trump
        ava ovi ,me tulla änestämään Biden,hän meitä ustava,America gool,jes.
        terv. Miguel & Juanitta lapset 12 uhtensa

        Mene sinne amerikkaan rumpin nuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinne amerikkaan rumpin nuolia.

        Taitaa tästä eteenpäin tippuminen tulla persulahkolaisille kun eivät osaa mitään rakentavaa. Heillä on Hotelli Kumpuakin vastaan ja heidän esiintyjiään, näyttää viisaat Siniset saaneet vahvoja tukijoita Outokummusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tästä eteenpäin tippuminen tulla persulahkolaisille kun eivät osaa mitään rakentavaa. Heillä on Hotelli Kumpuakin vastaan ja heidän esiintyjiään, näyttää viisaat Siniset saaneet vahvoja tukijoita Outokummusta

        Kaikesta huolimatta oli kuka tahansa vallassa Wasingtonissa,tai Moskovassa.Suomen polittisen johdon on tultava toimeen moneen suuntaan.Minun tietääkseni Outokumpulaisilla ei ollut äänestysoikeutta Yhdisvaltain presidentihn vaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tästä eteenpäin tippuminen tulla persulahkolaisille kun eivät osaa mitään rakentavaa. Heillä on Hotelli Kumpuakin vastaan ja heidän esiintyjiään, näyttää viisaat Siniset saaneet vahvoja tukijoita Outokummusta

        Ainoa, jonka persut osaavat, on vastustaminen. Yhtään rakentavaa ehdotusta tai tekoa ei heiltä ole näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa, jonka persut osaavat, on vastustaminen. Yhtään rakentavaa ehdotusta tai tekoa ei heiltä ole näkynyt.

        Rajat kiinni ja suomi kuntoon! Siinä on selvä vaatimuksemme. Se parantaa suomen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe