Joku se vetäs 14 miljoonaa euroo....
Lottovoittaja
8
1569
Vastaukset
- Anonyymi
Kaustisen synkkien tapahtumien vuoteen välillä positiivistakin uutista.
- Anonyymi
Jos jaettais tasan nii 3100 eur jokaselle kuntalaiselle.
- Anonyymi
Juu, mut ei tuolla summalla pitkälle pötkis, on senverran kallis maa asua tämä Suomi.
Suomi taitaa pitää johtoasemaa maailmna kalleimpana maana, vaikka hintojen piti laskea eu:hun liityttäessä.
Jos euroopassa maksaa ruokakassi 20€, niin sama kassi maksaa suomessa vähintään 60€.
- Anonyymi
En jaa.
- Anonyymi
Sori. Uutenavuotena sittenkin pistän tasajakoon kaikille.
- Anonyymi
Onnittelut Voittajalle.
- Anonyymi
Paljon Onnea voittajalle. Terveyttä ja pitkää Ikää toivottaa pienen lottovoiton omistaja :)
- Anonyymi
Minulla oli viime lauantaina ravivedossa 7 oikein, kyllä kelpaa olla voittajana.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896