Egybti vai Dubai?

häämatkakohteeksi

Elikkä, te kyseisissä maissa matkustelleet henkilöt, kumpaa suosittelisitte häämatkakohteeksi marraskuussa? Egybtissä ollaan kohteeksi mietitty joko sharm el sheikkiä tai el gounaa. Lomalta halutaan aurinkoa,lämmintä, yöelämää sais jonkun verran olla, hyvät shoppausmahdollisuudt ois kiva ja edulinen hintataso sais myös olla. Vai onko muita ehdotuksia kivoiksi kohteiksi, kun valitettavsti ei voida olla kuin viikko reissussa, eli matka ei voi kauheen kauas suuntautua...

10

6267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahdotko?

Näistä vaihtoehdoista, ehdottomasti Dubai. Sopii hyvin häämatkakohteeksi

• minttu

egyptissä en ole käynyt, mutta dubaissa saat shopata niin paljon kuin vaan jaksat, hienot rannat, aurinko, lämmintä, hyvää ruokaa. jos tuota yöelämää kaipaa, niin sitä ei kamalasti ole. On siellä yökerhoja, muttei sellaista biletystä kuitenkaan voi kamalasti harrastaa. Itse pidän kuitenkin dubaista hurjan paljon.

• matkasHeikki

No Dubaihin tietenkin. Epygti on pakettimatkakohde. Kerran kun naimisiin menette niin Dubaihin vaan. Siellä voi shopata.

Kävin viime talvena Egyptissä ja (Hurghada) ja voi herraisä kun ei voinut kahtametriä pidempää kävellä ku joku roikkui housunkaulukseesa kauppaamassa jotain

Kummassakin paikassa ilta/yöelämä varmasti aika hiljasta - kysykää Hotellin respasta joltain nuorelta virkailijalta parhaat menomestat.

Eikös molemmissa paikoissa ole takuulämmin koko ajan

ja Dubai on varmasti 100* eksoottisempi kuin Egypti.

Hopihopi matkaa varaamaan

• Dubai kutsuu..

Kyl me taidetaan Dubaihin päätyä, ehkä meille sopivampi paikka ja sopii varmaan häämatkakohteeksi..nyt vaan ootellaan uusia ens talven matkatoimistojen esitteitä, luultavasti aurinkomatkoilta matka tilataan!

• kalle

ihan uteliaisuudesta...

missä se EgyBti oikein sijaitsee?!
      auttakaa kun ei tyhmä tiedä!
      EgyPtistä olen koulussa kuullu, mutta EgyBti on ihan uus...

kiitos päivän nauruista kuitenkin!

• ...Dubaihin, mutta...

...uskaltaako Dubaihin matkustaa ilman pelkoa? Itse haluaisin kovasti sinne häämatkalle ensi talvena (vanhempani käyneet Dubaissa ja Abu Dhabissa 90-luvulla ja kehuneet kovasti), mutta itseäni arveluttaa matkata arabi-maahan ja noin lähelle Irakia. Mutta ilmeisesti pelkään turhaan, kun muutkin suosittelee...

• Naurut

Mä kyllä lähtisin Ebygybybtiin!

• <=)

Dubai.

Egyptinmatkaajista 80 % saa paskataudin!

• Ahkmed

Kyllä Dupai eina Epygtin voittaa. Kunhan ei harrats seksiä matkalla ja muija muistaa pitää kauhtanansa päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      501
      5424
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe