Elikkä, te kyseisissä maissa matkustelleet henkilöt, kumpaa suosittelisitte häämatkakohteeksi marraskuussa? Egybtissä ollaan kohteeksi mietitty joko sharm el sheikkiä tai el gounaa. Lomalta halutaan aurinkoa,lämmintä, yöelämää sais jonkun verran olla, hyvät shoppausmahdollisuudt ois kiva ja edulinen hintataso sais myös olla. Vai onko muita ehdotuksia kivoiksi kohteiksi, kun valitettavsti ei voida olla kuin viikko reissussa, eli matka ei voi kauheen kauas suuntautua...
Egybti vai Dubai?
10
6188
Vastaukset
- tahdotko?
Näistä vaihtoehdoista, ehdottomasti Dubai. Sopii hyvin häämatkakohteeksi
- minttu
egyptissä en ole käynyt, mutta dubaissa saat shopata niin paljon kuin vaan jaksat, hienot rannat, aurinko, lämmintä, hyvää ruokaa. jos tuota yöelämää kaipaa, niin sitä ei kamalasti ole. On siellä yökerhoja, muttei sellaista biletystä kuitenkaan voi kamalasti harrastaa. Itse pidän kuitenkin dubaista hurjan paljon.
- matkasHeikki
No Dubaihin tietenkin. Epygti on pakettimatkakohde. Kerran kun naimisiin menette niin Dubaihin vaan. Siellä voi shopata.
Kävin viime talvena Egyptissä ja (Hurghada) ja voi herraisä kun ei voinut kahtametriä pidempää kävellä ku joku roikkui housunkaulukseesa kauppaamassa jotain
Kummassakin paikassa ilta/yöelämä varmasti aika hiljasta - kysykää Hotellin respasta joltain nuorelta virkailijalta parhaat menomestat.
Eikös molemmissa paikoissa ole takuulämmin koko ajan
ja Dubai on varmasti 100* eksoottisempi kuin Egypti.
Hopihopi matkaa varaamaan - Dubai kutsuu..
Kyl me taidetaan Dubaihin päätyä, ehkä meille sopivampi paikka ja sopii varmaan häämatkakohteeksi..nyt vaan ootellaan uusia ens talven matkatoimistojen esitteitä, luultavasti aurinkomatkoilta matka tilataan!
- kalle
ihan uteliaisuudesta...
missä se EgyBti oikein sijaitsee?!
auttakaa kun ei tyhmä tiedä!
EgyPtistä olen koulussa kuullu, mutta EgyBti on ihan uus...
kiitos päivän nauruista kuitenkin! - ...Dubaihin, mutta...
...uskaltaako Dubaihin matkustaa ilman pelkoa? Itse haluaisin kovasti sinne häämatkalle ensi talvena (vanhempani käyneet Dubaissa ja Abu Dhabissa 90-luvulla ja kehuneet kovasti), mutta itseäni arveluttaa matkata arabi-maahan ja noin lähelle Irakia. Mutta ilmeisesti pelkään turhaan, kun muutkin suosittelee...
- Naurut
Mä kyllä lähtisin Ebygybybtiin!
- <=)
Dubai.
Egyptinmatkaajista 80 % saa paskataudin!- Ahkmed
Kyllä Dupai eina Epygtin voittaa. Kunhan ei harrats seksiä matkalla ja muija muistaa pitää kauhtanansa päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999